Ga naar inhoud

betsy81 : vragen ivm bv > PO


Aanbevolen berichten

Hoi Betsy! Welkom hier op dit gezellige forum. Als je maandag pas bent geopereerd is dat toch heel normaal. Het is niet niks zo'n operatie, je lichaam moet echt nog wel een tijd herstellen. Zelf ben ik nu ruim 3 weken en heb nog steeds wel gevoeligheid erin. Jeuk en echte hevige pijn zijn nu iets minder. Succes met herstel en het is het allemaal ruim waard.

A :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Betsy! Welkom hier op dit gezellige forum. Als je maandag pas bent geopereerd is dat toch heel normaal. Het is niet niks zo'n operatie, je lichaam moet echt nog wel een tijd herstellen. Zelf ben ik nu ruim 3 weken en heb nog steeds wel gevoeligheid erin. Jeuk en echte hevige pijn zijn nu iets minder. Succes met herstel en het is het allemaal ruim waard.

A :1bouncingboobs:

hello

ja wennen zal t zeker wel woorden

ik denk dat ik geschrokken ben door de pijn omdat ik die alleen in me rechter borst voel

en best hevig is

hoop dat de komende weken snel voorbij vliegen haha

maar in ieder geval bedankt :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd , helemaal niet vreemd na zo'n korte tijd !

Ik ben zelf in januari geopereerd en heb er zeker tot eind maart nog wat 'last' mee

gehad ,ik heb de protheses wel dual plane geplaatst ...

zelfs nu wanneer ik zwaar moet tillen (verhuizing -> kasten , banken , stoelen etc.)

heb ik de dag erna wel een soort van spierpijn , niet vervelend maar je merkt het soms wel .

Let ook , je bent pas na 1 jaar officieel 'volledig' genezen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.