Jump to content

betsy81 : vragen ivm bv > PO

Recommended Posts

hallo allemaal

ik ben nieuw hier en weet nog niet hoe alles werkt

ik heb afgelopen maandag een bv gehad in brussel

en heb er best veel last van vooral in me rechter borst

een branderig en stekerig gevoel

is er iemand die dit ook ervaart heeft en weet hoelang dit blijft

xxx

Hoi Betsy! Welkom hier op dit gezellige forum. Als je maandag pas bent geopereerd is dat toch heel normaal. Het is niet niks zo'n operatie, je lichaam moet echt nog wel een tijd herstellen. Zelf ben ik nu ruim 3 weken en heb nog steeds wel gevoeligheid erin. Jeuk en echte hevige pijn zijn nu iets minder. Succes met herstel en het is het allemaal ruim waard.

A :1bouncingboobs:

Hoi Betsy! Welkom hier op dit gezellige forum. Als je maandag pas bent geopereerd is dat toch heel normaal. Het is niet niks zo'n operatie, je lichaam moet echt nog wel een tijd herstellen. Zelf ben ik nu ruim 3 weken en heb nog steeds wel gevoeligheid erin. Jeuk en echte hevige pijn zijn nu iets minder. Succes met herstel en het is het allemaal ruim waard.

A :1bouncingboobs:

hello

ja wennen zal t zeker wel woorden

ik denk dat ik geschrokken ben door de pijn omdat ik die alleen in me rechter borst voel

en best hevig is

hoop dat de komende weken snel voorbij vliegen haha

maar in ieder geval bedankt :blush:

Idd , helemaal niet vreemd na zo'n korte tijd !

Ik ben zelf in januari geopereerd en heb er zeker tot eind maart nog wat 'last' mee

gehad ,ik heb de protheses wel dual plane geplaatst ...

zelfs nu wanneer ik zwaar moet tillen (verhuizing -> kasten , banken , stoelen etc.)

heb ik de dag erna wel een soort van spierpijn , niet vervelend maar je merkt het soms wel .

Let ook , je bent pas na 1 jaar officieel 'volledig' genezen ^_^

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.