betsy81 Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 hallo allemaalik ben nieuw hier en weet nog niet hoe alles werktik heb afgelopen maandag een bv gehad in brusselen heb er best veel last van vooral in me rechter borst een branderig en stekerig gevoelis er iemand die dit ook ervaart heeft en weet hoelang dit blijftxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nogevenwennen Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 Hoi Betsy! Welkom hier op dit gezellige forum. Als je maandag pas bent geopereerd is dat toch heel normaal. Het is niet niks zo'n operatie, je lichaam moet echt nog wel een tijd herstellen. Zelf ben ik nu ruim 3 weken en heb nog steeds wel gevoeligheid erin. Jeuk en echte hevige pijn zijn nu iets minder. Succes met herstel en het is het allemaal ruim waard. A Link to comment Share on other sites More sharing options...
betsy81 Posted September 22, 2011 Author Share Posted September 22, 2011 Hoi Betsy! Welkom hier op dit gezellige forum. Als je maandag pas bent geopereerd is dat toch heel normaal. Het is niet niks zo'n operatie, je lichaam moet echt nog wel een tijd herstellen. Zelf ben ik nu ruim 3 weken en heb nog steeds wel gevoeligheid erin. Jeuk en echte hevige pijn zijn nu iets minder. Succes met herstel en het is het allemaal ruim waard. A hello ja wennen zal t zeker wel woorden ik denk dat ik geschrokken ben door de pijn omdat ik die alleen in me rechter borst voel en best hevig is hoop dat de komende weken snel voorbij vliegen haha maar in ieder geval bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
lairenuriel Posted September 23, 2011 Share Posted September 23, 2011 Idd , helemaal niet vreemd na zo'n korte tijd ! Ik ben zelf in januari geopereerd en heb er zeker tot eind maart nog wat 'last' mee gehad ,ik heb de protheses wel dual plane geplaatst ... zelfs nu wanneer ik zwaar moet tillen (verhuizing -> kasten , banken , stoelen etc.) heb ik de dag erna wel een soort van spierpijn , niet vervelend maar je merkt het soms wel . Let ook , je bent pas na 1 jaar officieel 'volledig' genezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Hoi Betsy , heb je een pb-tje gedaan ivm eigen ervaringstopic . Geef een seintje als 't niet lukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.