Ga naar inhoud

Push-up BH


Gast pacha

Aanbevolen berichten

Mijn chirurg's persoonlijk advies was 1 jaar te wachten met push-up omdat dan pas je borsten écht genezen zijn .

'k Lees echter dat het door velen veel vroeger gedaan wordt ...

Ondertussen draag ik af en toe een push-up maar ondervind dat ik dat toch 'voel' wanneer ik die uitdoe .

Mss moet je op je lichaam afgaan en is 't een beetje persoonlijk , ik had een zwaar en lang herstel dus mss kan het voor jou best .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een gekocht met8 maanden PO ong. Maar geef toch de voorkeur aan mijn niet push up.

Ik denk dat je zelf gewoon eventjes moet uitvinden wat goed voelt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag sinds 3 maanden af en toe (eens per 2 weken ofzo) een push-up en dat gaat prima.

Meestal niet de hele dag hoor, alleen een paar uurtjes 's avonds...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, ik draag sinds een paar weken ook af en toe een push up.

Niemand heeft me verteld dat dit niet mocht, ik heb er eigenlijk ook niet eens over nagedacht....

Maar goed, heb er verder geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok thx voor de berichtjes ,ikzelf heb het niet echt nodig hoor maar mijn vriendin wilde er een kopen maar ik had ook in mijn hoofd dat het pas na een jaar mocht,geef het even allemaal aan haar door

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Uhm dat van dat pijn weet ik zo net nog niet...

Ik had namelijk een push up de hele dag aan, het aan het eidn van de dag zagen mijn borsten er echt anders uit. Na een nachtje slapen was er niets meer aan de hand, maar doe wat je niet laten kan... het advies van 1 jaar wachten neem ik in ieder geval wel serieus. Het wordt niet voor niets gezegd + ik heb het zelf in de spiegel gezien. Het was een maf gezicht, alsof ze 'plat' waren gedrukt en zo bleven staan.

Dussem... als je het mij vraagt: niet doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat ken ik wel ja, je borsten gaan een beetje naar je bh staan.

Nu moet ik ook zeggen dat toen ik borstvoeding gaf en die dingen vol melk zaten ze soms ook naar mijn bh gingen gingen staan. Met name als we over de voedertijd heen zaten.

Misschien is het toch iets borsten als ze wat flinker zijn eerder hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen last van gehad, ik ben ook wezen stappen, hele nacht push up, en nix aan de hand.. Dus denk dat het voor ieder anders ligt...

Bij Amerikaanse pc's (waar ze toch al wat verder zijn qua bv's) wordt ook verteld dat het mag, zolang je geen pijn ondervind..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.