Ga naar inhoud

Curious : 7 juli 2009 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Gast Curious

Aanbevolen berichten

Heeyy Natasja!

Ik heb je reactie helemaal ovr het hoofd gezien!

Maar wat zien ze er mooi uit zonder tape! Daar mag je trots op zijn!

Dat gevoel dat je beschrijft van die tennisballen in je BH had ik ook haha:P! Het begint nu wat minder te worden naarmate ze zakken, het voelt steeds meer 'eigen'.

Nee ikben inderdaad helemaal niet blauw! Afgelopen maandag bij de PC geweest voor controle, hij heeft de pleisters eraf getrokken dus nu zit er niks meer op, heerlijk! Hij vond ze al boven verwachting gezakt, ook al moet ik nog wel even geduld hebben voor het eind resultaa natuurlijk. Zal zo weer even wat nieuwe foto's er op zetten.

Hoe is het bij jou met de pijn? En lukt het slapen een beetje? Zag dat de onderste rand tape er nog op zat bij je, moet dat nog lang blijven zitten?

liefs May

Hey May,

Dat kan gebeuren er worden zoveel nieuwe berichten geplaatst..

De onderste rand tape is er nu ook vanaf, daar staan ook foto's van in mijn album.

Aankomende dinsdag mogen bij ook de pleisters eraf.

Slapen gaat wel en ik kan ook steeds platter liggen, omhoog komen is vrijwel geen enkel probleem meer.

Ik heb wel last van mijn nek, je ligt in 1 soort houding en ik ben steeds hartstikke stijf als ik wakker wordt.

Misschien toch maar eens wat tijgerbalsem of iets dergelijks gebruiken.

Hoe gaat dat nu allemaal bij jou, kun je al op je zij liggen?

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Zo, even een update.

Afgelopen dinsdag zijn de hechtingen er alweer uitgehaald.

De verpleegkundige zei dat het er goed uitzag voor 2 weken.

Ze vonden sowieso na week 1 en na week 2 dat ik al erg veel dingen kon.

Ze adviseerde me echter wel om toch nog rustig aan te doen.

Inmiddels ben ik wel gewoon weer aan het autorijden en doe ik zelf weer

boodschappen, kan ik weer schoonmaken etc.

Wel zo prettig. Maarja het belangrijkste, sporten mag helaas nog even niet.

Paardrijden in ieder geval.

Mijn borsten voelen steeds soepeler aan, ik masseer ze meestal 's ochtends en 's avonds en dat

zijn ook de momenten dat ik de littekens insmeer met een serum en een creme van Bergman Beauty Clinics.

Haha, ik doe mijn BV bij de Velthuiskliniek en vervolgens gebruik ik lekker de cremes van de concurrent :46:

Ach ja, moet kunnen toch?

Ik heb nog geen nieuwe bh's gekocht, ik kan niet wachten tot dat kan, maar ik wil er pas een kopen als

ik het ook kan/mag dragen anders wordt ik nog ongeduldiger..

Nou dat was het wel weer, ik ga straks nog even wat nieuwe foto's uploaden.

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Even een vraagje:

Mijn herstel verloopt heel voorspoedig en ik heb bijna geen pijn meer.

Ik ben dan ook afgelopen week naar twee festivals geweest en daar heb ik flink staan dansen.

Ik heb tot dusver geen last van mijn borsten, maar ik vroeg me gisteravond opeens af of het kwaad kan,

in verband met kapselvorming e.d.

Aan de andere kant denk ik dat je lichaam vanzelf wel aangeeft als het niet gaat..

Iemand hier ervaringen mee?

Groetjes,

Crurious

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.