Ga naar inhoud

Curious : 7 juli 2009 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Gast Curious

Aanbevolen berichten

Gast Curious

Hey Booby,

Ja, door stevig te boenen krijg je dat roze wel weg heb ik nu gemerkt.

Weet jij wat voor spul dat is?

Ik ben tot nu toe zeker tevreden over het volume, ik wilde wel groter, maar niet mega groot.

Ik pas in een 75C sportbh en het zal misschien nog wat slinken, maar ik vind het prima.

Ik ben heel nieuwsgierig hoe het eruit ziet als het tape er straks af gaat.

Dan kan ik echt de vorm goed bekijken. Met de pijn gaat het ook steeds iets beter, alleen van de celebrex heb

ik nogal wat maagklachten en ben ik soms misselijk.

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast setje004

hoi natasja,

Fijn dat het zo goed is gegaan, want het ergste vond ik toch die middag dat ik thuis kwam en zo vreselijk ziek ben geweest. En geloof me dat overgeven met die opgezwollen zeren borsten is echt niet prettig.

Ik heb inmiddels ook ff je foto's beken en het ziet er mooi uit!! Ik ben zelf ook echt super tevreden. Ook de pijn is me ontzettend meegevallen. Alleen ontzettende spierpijn, bij mij zijn ze volledig onder de spier gelegd. De eerste dag dacht ik wel de hele tijd of er een vent van 200 kilo op mijn borstkast stond. Was ook erg blij om die tape er af te halen de andere dag, jij niet?? Dat was echt een bevrijding, ik heb daar ook aan 1 kant onder mijn oksel een mega schaafwond van.

Vandaag zeker ook lekker mogen douchen? Ik gister al en dat viel me ook 100% mee, iedereen die ik sprak zei dat ze het niet fijn vonden om die bh uit te doen, maar ik vind het juist wel prettig even geen druk erop.

Alleen het slapen vind echt niks, op mijn rug kan ik niet zo goed slapen, maar volgens mij kan ik vandaag of morgen al op mijn zij slapen. Of zou dat niet mogen of goed zijn???

Nou geniet van je mooie nieuwe borsten, dat is wat ik in ieder geval ook doe.

groetjes lisette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hoi hoi!

Ziet er goed uit joh! Dat roze spul is ontsmettingsmiddel geloof ik ;)

Geniet ervan, ik vind ze echt super mooi!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit meis!

Ik had geen tape of Celebex en heb t ook overleefd hoor. dus zodra je er meer last dan profijt van hebt, lozen die handel.

Heel veel succes met herstellen.

Ben benieuwd wat t resultaat is als ik terugkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Booby,

Ja, door stevig te boenen krijg je dat roze wel weg heb ik nu gemerkt.

Weet jij wat voor spul dat is?

Ik ben tot nu toe zeker tevreden over het volume, ik wilde wel groter, maar niet mega groot.

Ik pas in een 75C sportbh en het zal misschien nog wat slinken, maar ik vind het prima.

Ik ben heel nieuwsgierig hoe het eruit ziet als het tape er straks af gaat.

Dan kan ik echt de vorm goed bekijken. Met de pijn gaat het ook steeds iets beter, alleen van de celebrex heb

ik nogal wat maagklachten en ben ik soms misselijk.

Groetjes,

Natasja

Hoi!

Is idd ontsmettingsspul, ik heb mij lekker door mijn man laten douchen, hihihi!! Die heeft dat roze spul er afgeboend!

Ik kreeg ook een 75 c mee uit de kliniek maar die was me toch echt te klein na een paar dagen.......

Heel fijn gevoel als de tape eraf gaat, ik vond het ook eng want ik was bang dat het ontzettend pijn zou doen en ik was bang dat de hechtingen los zouden gaan, maar het viel allemaal mee!

De vorm veranderd nog steeds vind ik, zelfs na 3 weken.

Ik heb ook zo'n last van maagpijn gehad maar dat kwam door de diclofinac. Die troep wil ik dus nooit meer hebben..............

Ik wens je een voorspoedig herstel toe!

groetjes Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Curious
hoi natasja,

Fijn dat het zo goed is gegaan, want het ergste vond ik toch die middag dat ik thuis kwam en zo vreselijk ziek ben geweest. En geloof me dat overgeven met die opgezwollen zeren borsten is echt niet prettig.

Ik heb inmiddels ook ff je foto's beken en het ziet er mooi uit!! Ik ben zelf ook echt super tevreden. Ook de pijn is me ontzettend meegevallen. Alleen ontzettende spierpijn, bij mij zijn ze volledig onder de spier gelegd. De eerste dag dacht ik wel de hele tijd of er een vent van 200 kilo op mijn borstkast stond. Was ook erg blij om die tape er af te halen de andere dag, jij niet?? Dat was echt een bevrijding, ik heb daar ook aan 1 kant onder mijn oksel een mega schaafwond van.

Vandaag zeker ook lekker mogen douchen? Ik gister al en dat viel me ook 100% mee, iedereen die ik sprak zei dat ze het niet fijn vonden om die bh uit te doen, maar ik vind het juist wel prettig even geen druk erop.

Alleen het slapen vind echt niks, op mijn rug kan ik niet zo goed slapen, maar volgens mij kan ik vandaag of morgen al op mijn zij slapen. Of zou dat niet mogen of goed zijn???

Nou geniet van je mooie nieuwe borsten, dat is wat ik in ieder geval ook doe.

groetjes lisette

Hey Lisette,

Ik ben ook echt heel blij dat ik niet overgegeven heb na de narcose. Ik was vannacht wel heel misselijk, gelukkig niet hoeven over te geven,

maar zelfs nu moet ik er niet aan denken, dus het lijkt me echt vreselijk als je dat op je eerste dag hebt.

Die spierpijn is nu wel aan het afnemen bij mij en ik kan ook steeds beter mijn armen bewegen, zonder allerlei pijnscheuten.

Ik had gister ook al gedoucht, maar ik probeer mijn borsten nog wel zoveel mogelijk droog te houden. En het is inderdaad heel verfrissend.

Ik heb vannacht eerst een tijdje in onze luie stoel geslapen, dat was niks, rond vier uur heeft mijn vriend met toch maar in bed geholpen en toen ging het slapen weer wat beter, ik ben ook een buikslaper en op mijn rug lig ik echt niet lekker, ik krijg er zelfs nare dromen van haha!

Ik ga zeker genieten van mijn nieuwe boobies, heb jij trouwens al foto's die ik kan bewonderen? Fijn dat je er blij mee bent, dat is ook de bedoeling!!

Groetjes,

Natas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Curious

Tja die celebrex is een soort kuur, waarvan ze tegen mij zeiden dat ik het af moest maken, maar ik hoef niet zo heel veel van die tabletten meer, want ik had er 10 en ik slik er 2 per dag, dus nog even doorbijten en dan is het op. Het werkt ontstekingsremmend, dus ik maak het voor de zekerheid maar af, want ik zit natuurlijk niet op een infectie te wachten. Tja ik ben wat dat betreft een braaf meisje die doet wat haar opgedragen wordt door de verpleegkundige. Ik heb wel het advies gekregen, dat mocht het tape gaan irriteren, ik het er wel zelf af mag halen, want aan een geirriteerde huid heb je ook niets. Maar tot nu toe is het aardig uit te houden.

Mijn vriend is ook zo lief om me te helpen onder de douche, maar ik voel me echt een grote baby afentoe haha!

Ik probeer ook veel zelf te doen, maar eigenlijk merk ik vaak dat het veel sneller gaat als hij ff helpt en dat wordt hij kwaad

dat ik teveel wil doen.

De druk op mijn borst wordt steeds minder, wel lekker, ik had het er ook een beetje benauwd van afentoe.

Ik word wel gek van het binnen zitten, ik ga vanavond maar eens de deur uit, naar mijn ouders, die wonen gelukkig dichtbij, dus

dan ga ik daar wel weer op de bank hangen, tja of ik het nou hier thuis doe of daar, dat maakt dan ook niets meer uit toch?

Dan ben ik in ieder geval wel weer ff in een andere omgeving.

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Hoi Natasja. Lekker ingetaped dus. Wil je ook fot;s doen als tape er af is ben erg nieuwgierig zo zie je niet zoveel he!!!

Mooi dat alles zo voorspoedig gaat met je super. Ik krijg hem ook onder de spier dus ben blij iemand te horen die het mee viel haha

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Curious

Hey Listy, zodra het tape verwijderd is maak ik nieuwe foto's. Nog een paar daagjes geduld.. Wanneer ben jij aan de beurt?En waar ga je het doen? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast listy123

Curius,

Ik ben pas over 7 weken aan de beurt :wacko: 31 augustus. Heb nu wel al te horen gekregen dat ik waarschijnlijk als 2e al aan de beurt ben dat is wel lekker. Ik word geholpen door Cosmea in Hengelo maar geopereerd in ENschede en ik moet een nachtje blijven is bij hun standaard.

Moet er helaas dan wel al om kwart over 6 gaan rijden maar goed denk toch neit dat ik slaap haha.

Ik vraag me ook af of ze zoveel tape gebruiken want bij jou lijkt het heel veel en lekker pijnlijk als het er af moet :107: ACHHHHH

Ik ben erg benieuwd naar je foto's wanneer mag je de tape verwijderen dan?

Listy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Curius,

Ik ben pas over 7 weken aan de beurt :wacko: 31 augustus. Heb nu wel al te horen gekregen dat ik waarschijnlijk als 2e al aan de beurt ben dat is wel lekker. Ik word geholpen door Cosmea in Hengelo maar geopereerd in ENschede en ik moet een nachtje blijven is bij hun standaard.

Moet er helaas dan wel al om kwart over 6 gaan rijden maar goed denk toch neit dat ik slaap haha.

Ik vraag me ook af of ze zoveel tape gebruiken want bij jou lijkt het heel veel en lekker pijnlijk als het er af moet :107: ACHHHHH

Ik ben erg benieuwd naar je foto's wanneer mag je de tape verwijderen dan?

Listy

Oke, dus het laat nog even op zich wachten voor jou.

Nou die 7 weken zijn zo voorbij, ik moest vijf weken wachten.

Ik was de nacht voor de ingreep ook erg zenuwachtig en kon ook slecht slapen.

Je kunt bijna net zo goed wakker blijven als je zo vroeg al weg moet, maar een beetje slaap is wel goed natuurlijk.

De tape mag er a.s. dinsdag af, mits het niet gaat irriteren in de tussentijd, want dan mag ik het er eerder af halen.

Ik weet alleen niet of ik dat wel durf.

Voor mijn gevoel gaat het niet heel veel pijn doen, ik heb om te testen een stukje losgepeutert en dat was wel te doen.

Ik ben vandaag helemaal alleen thuis, je denkt dat het wel lukt allemaal, maar ik heb toch wel moeite met dingen oppakken enzo,

vooral als ze wat hoger staan, heel fijn, alles gaat heel sloom, maar uiteindelijk krijg ik het wel voor elkaar.

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Natasja :D

Heb je foto's even bekeken en ziet er onder het tape al goed uit hoor! Ik heb ook tape gehad, maar vanwege de vreselijke jeuk, zelf na 4 dagen verwijderd! Nou ja vriendlief dan ;) Het doet geen pijn hoor, zeker als je het tempo niet te laag houdt met trekken. ( Ook niet gaan rukken natuurlijk, harsen doen we op een andere manier :152: )

Als je een dag alleen bent, pas op dat je toch niet teveel doet, wat niet mag he?? Zoals hoger reiken dan je mag... of verder naar voren enzo. Vraag anders of je man de spullen, waarvan je ze wil/moet gebruiken evt op de aanrecht of wastafel zet. Zo heb ik het ook gedaan. Ik kreeg ook op mn kop, als ik teveel probeerde te doen hihhi!

Ben benieuwd hoe het onder het tape eruit ziet, ga je fotootjes in de gaten houden ;)

Liefs, Trici :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Natasja :D

Heb je foto's even bekeken en ziet er onder het tape al goed uit hoor! Ik heb ook tape gehad, maar vanwege de vreselijke jeuk, zelf na 4 dagen verwijderd! Nou ja vriendlief dan ;) Het doet geen pijn hoor, zeker als je het tempo niet te laag houdt met trekken. ( Ook niet gaan rukken natuurlijk, harsen doen we op een andere manier :152: )

Als je een dag alleen bent, pas op dat je toch niet teveel doet, wat niet mag he?? Zoals hoger reiken dan je mag... of verder naar voren enzo. Vraag anders of je man de spullen, waarvan je ze wil/moet gebruiken evt op de aanrecht of wastafel zet. Zo heb ik het ook gedaan. Ik kreeg ook op mn kop, als ik teveel probeerde te doen hihhi!

Ben benieuwd hoe het onder het tape eruit ziet, ga je fotootjes in de gaten houden ;)

Liefs, Trici :116:

Hey Trici,

Dankjewel. Ik heb ook jeuk, maar alleen op de plek waar de littekens zitten. Ik ben ook niet echt angstig voor het verwijderen van de tape,

alleen wel heel nieuwsgierig!

Ik heb inderdaad veel zelf gedaan vandaag, maar alles heel rustig en als het niet ging, liet ik het gewoon voor wat het was.

Mijn vriend is de komende dagen wel weer veel thuis, dus dat moet dan wel weer goed komen. Alleen soms moet hij een paar

uurtjes weg voor zijn werk. Bedankt voor de tip, eigenlijk heel logisch allemaal, maar je verwacht toch dat je het wel zelf kunt en

dat wordt zo nu en dan keihard afgestraft met een behoorlijke pijnscheut :(

In principe gaat dinsdag het tape eraf, zoals je waarschijnlijk al gelezen had. Ik kan niet wachten om het volledige resultaat te zien!!

Ik schrijf het in mijn topic als de nieuwe foto's erop staan!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Natasja,

Ik had helemaal geen tape, alleen maar een bh van het ziekenhuis en pleistertjes op de littekentjes. Ik denk dat als je een goede bh hebt je bent het tape eraf kan halen! Natuurlijk ben je ontzettend nieuwsgierig naar het resultaat!

Fijn dat je je verder redelijk goed voelt maar blijf inderdaad nog even rustig aan doen hoor! Heb je geen pijnstilling die je kan slikken? Sterkte met herstellen!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw je hebt ook al foto's staan!

Zo onder het tape ziet het er al goed uit zeg, je zult wel heel nieuwsgierig zijn!!

Heel herkenbaar dat je ook al zoveel zelf probeert te doen. Ik wordt ook steeds teruggefloten door vriendlief en familie. Dacht er zelfs al aan om morgen even naar een verjaardag te gaan, voel me prima. Ga het alleen toch maar niet doen, errug onverstandig vind iedereen;)

Hoe gaat het slapen nu? En heb je nog veel pijn?

Ik slik nu alleen nog 's ochtends 1 pijnstiller/onstekingsremmer(arcoxia) en verder helemaal niets meer, en heb behalve een beetje druk af en toe nergens last van. Heel gek maar heerlijk!

Ben errg benieuwd naar je foto's na dinsdag, hou je rustig;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!!

Ik kijk af en toe op het borstenforum en vandaag dus ook weer een kijkje gedaan. Jeetje, wat ziet het er al mooi uit. Zo op het eerste gezicht. En het is ook allemaal goed gegaan, dat is fijn! Ik blijf bij lezen en ben ook benieuwd naar de volgende foto's! Volgens mij wordt het heel mooi. Succes de komende dagen!!

Liefs.

ps ik ga maandag op vakantie (nog één zomervakantie with small boobies..) en daaaaaarna ga ik eens wat telefoontjes plegen!! Ik heb er echt onwijs zin in. Vooral als ik jou verhaal en de verhalen van andere meiden lees!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Natasja,

Ik had helemaal geen tape, alleen maar een bh van het ziekenhuis en pleistertjes op de littekentjes. Ik denk dat als je een goede bh hebt je bent het tape eraf kan halen! Natuurlijk ben je ontzettend nieuwsgierig naar het resultaat!

Fijn dat je je verder redelijk goed voelt maar blijf inderdaad nog even rustig aan doen hoor! Heb je geen pijnstilling die je kan slikken? Sterkte met herstellen!

Merel.

Hey Merel,

Dat lijkt me heel lekker als je geen tape hebt. Ik ben inderdaad heel nieuwsgierig, maar ik wacht braaf tot dinsdag, ik heb er geen last van, dus ik laat het nog even zitten.

Ik heb zo'n gevoel dat het niet voor niets is dat ik dat tape heb gekregen.

Ik voel me inderdaad goed en misschien wel te goed, ik zou vandaag eigenlijk de hele dag op pad gaan, maar heb dat toch maar afegezegd.

Het is nu misschien vervelend om zo rustig aan te doen, maar uiteindelijk genees je alleen maar sneller als je rustig aan doet, lijkt me.

Ik heb celebrex en paracetamol, die celebrex slik ik 's ochtends en 's avonds en paracetamol 3x per dag 1000 mg, hoe kun je, je eigenlijk nog slecht

voelen met al die pijnstillers he? Haha!

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw je hebt ook al foto's staan!

Zo onder het tape ziet het er al goed uit zeg, je zult wel heel nieuwsgierig zijn!!

Heel herkenbaar dat je ook al zoveel zelf probeert te doen. Ik wordt ook steeds teruggefloten door vriendlief en familie. Dacht er zelfs al aan om morgen even naar een verjaardag te gaan, voel me prima. Ga het alleen toch maar niet doen, errug onverstandig vind iedereen;)

Hoe gaat het slapen nu? En heb je nog veel pijn?

Ik slik nu alleen nog 's ochtends 1 pijnstiller/onstekingsremmer(arcoxia) en verder helemaal niets meer, en heb behalve een beetje druk af en toe nergens last van. Heel gek maar heerlijk!

Ben errg benieuwd naar je foto's na dinsdag, hou je rustig;)

Hey May,

Hoe gaat het?

Ja, ik werd nogal opgejut om er foto's op te zetten door een aantal dames hier, dus vandaar dat ik er redelijk snel mee was ^_^

Maar dat kan ik heel goed begrijpen, want ik was zelf ook altijd heel nieuwsgierig naar foto's van anderen.

Heel verstandig dat je niet naar die verjaardag gaat! Ik wilde vandaag ook op pad gaan, maar ik blijf gewoon thuis.

Ik heb vannacht eigenlijk voor het eerst een beetje lekker geslapen, dat overeind komen gaat al een stuk beter en steeds meer

op eigen kracht. Hoe is dat nu bij jou? De pijn wordt met de dag minder, heel fijn, maar ik slik nog wel veel paracetamol etc. Dat blijf ik ook nog maar

even doen om mezelf te ontzien.

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!!

Ik kijk af en toe op het borstenforum en vandaag dus ook weer een kijkje gedaan. Jeetje, wat ziet het er al mooi uit. Zo op het eerste gezicht. En het is ook allemaal goed gegaan, dat is fijn! Ik blijf bij lezen en ben ook benieuwd naar de volgende foto's! Volgens mij wordt het heel mooi. Succes de komende dagen!!

Liefs.

ps ik ga maandag op vakantie (nog één zomervakantie with small boobies..) en daaaaaarna ga ik eens wat telefoontjes plegen!! Ik heb er echt onwijs zin in. Vooral als ik jou verhaal en de verhalen van andere meiden lees!

Hey Sann,

Ik weet dat je al een tijdje op dit forum rond hangt, ik heb al vaker dingen van je gelezen.

Het is goed om je eerst lekker in te lezen en een beetje rond te neuzen voordat je keuzes gaat maken.

Dankje voor je compliment, van wat er nu te zien is wordt ik ook heel blij.

A.s. dinsdag komen er nieuwe foto's.

Ik wens je een hele fijne vakantie en als je daar bent, krijg je vast nog meer bevestiging dat je het echt wilt doen,

want ik ergerde me altijd heel erg op vakantie aan vrouwen met een mooie boezem. Het leven is afentoe zo oneerlijk he :38:

Maar gelukkig is er wat aan te doen.

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey May,

Hoe gaat het?

Ja, ik werd nogal opgejut om er foto's op te zetten door een aantal dames hier, dus vandaar dat ik er redelijk snel mee was ^_^

Maar dat kan ik heel goed begrijpen, want ik was zelf ook altijd heel nieuwsgierig naar foto's van anderen.

Heel verstandig dat je niet naar die verjaardag gaat! Ik wilde vandaag ook op pad gaan, maar ik blijf gewoon thuis.

Ik heb vannacht eigenlijk voor het eerst een beetje lekker geslapen, dat overeind komen gaat al een stuk beter en steeds meer

op eigen kracht. Hoe is dat nu bij jou? De pijn wordt met de dag minder, heel fijn, maar ik slik nog wel veel paracetamol etc. Dat blijf ik ook nog maar

even doen om mezelf te ontzien.

Groetjes,

Natasja

hey natasja!

Ik hoop niet dat ik degene was die je zo op heeft gejut :blush: , maar het is inderdaad zo leuk om foto;s van anderen te zien. Ik vind het er bij jou ook al super uit zien!

Verder gaat het goed met mij! Ik neem alleen 's ochtends nog 1 pijnstiller en daar red ik het mee. Vind het ook wel prettig, want mn lichaam fluit me nu ook echt terug als ik teveel doe. Zo had ik me vanmorgen alleen gedoucht, aangekleed, een beetje opgeruimd en een uur achter de PC gezeten en toen kreeg ik toch wel wat steken. Natuurlijk alles wel in een rustig tempo gedaan, maar toch iets te veel bleek.

Gelukkig dat je ook wat beter slaapt nu! Rugslapen blijft vervelend, het lukt mij ook niet elke nacht. En de pijn bij het omhoog komen wordt inderdaad steeds minder, ik heb nog nauwelijks last behlave een beetje stijfheid 's ochtends.

Ik moet nog wel wennen hoor, dat er nu iets 'hangt' van voren haha. Hoe vind jij dat? En dinsdag schiet al op he, dan kun je eens echt goed kijken wat er onder zit;) spannend hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey natasja!

Ik hoop niet dat ik degene was die je zo op heeft gejut :blush: , maar het is inderdaad zo leuk om foto;s van anderen te zien. Ik vind het er bij jou ook al super uit zien!

Verder gaat het goed met mij! Ik neem alleen 's ochtends nog 1 pijnstiller en daar red ik het mee. Vind het ook wel prettig, want mn lichaam fluit me nu ook echt terug als ik teveel doe. Zo had ik me vanmorgen alleen gedoucht, aangekleed, een beetje opgeruimd en een uur achter de PC gezeten en toen kreeg ik toch wel wat steken. Natuurlijk alles wel in een rustig tempo gedaan, maar toch iets te veel bleek.

Gelukkig dat je ook wat beter slaapt nu! Rugslapen blijft vervelend, het lukt mij ook niet elke nacht. En de pijn bij het omhoog komen wordt inderdaad steeds minder, ik heb nog nauwelijks last behlave een beetje stijfheid 's ochtends.

Ik moet nog wel wennen hoor, dat er nu iets 'hangt' van voren haha. Hoe vind jij dat? En dinsdag schiet al op he, dan kun je eens echt goed kijken wat er onder zit;) spannend hoor!

May,

Nee, je hebt me niet opgejut, dat was gewoon een flauw geintje :38:

Bij jou ziet het er ook goed uit, je bent ook helemaal niet blauw ofzo he?

Tja, rust is het toverwoord.

Ik heb net ook weer even een dutje gedaan, heerlijk!

Er zit nu zeker iets van voren en het voelt ook echt zwaarder. Alleen voelt het nog wel een beetje alsof ik met tennisballen in mijn bh rondloop.

Maarja, volgende week kan ik ze gaan masseren en hopelijk worden ze snel soepel met de tijd.

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames,

Zoals beloofd zou ik z.s.m. foto's plaatsen als het tape eraf was gehaald.

Gister had ik daar even geen tijd voor, sorry.

Maar er staan een aantal nieuwe foto's op, volgende week gaan de pleisters eraf en de

hechtingen eruit.

Smeren jullie pas iets op het litteken als de hechtingen eruit zijn?

Bij mij gaat het nu nog moeilijk, vanwege die pleisters..

Groetjes en veel kijkplezier:38

Curious

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Nou, ziet er echt super mooi uit hoor!! Echt een hele mooie cup en ze zijn al een beetje aan het zakken ook denk ik? Geniet ervan!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Nou, ziet er echt super mooi uit hoor!! Echt een hele mooie cup en ze zijn al een beetje aan het zakken ook denk ik? Geniet ervan!

Merel.

Hey Merel,

Dankje voor je compliment.

Ik ben er echt heel blij mee en nu alle pijntjes steeds meer wegtrekken

, kan ik er steeds meer van genieten!

Ja, ze zakken al een beetje inderdaad.

Groetjes,

Natasja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyy Natasja!

Ik heb je reactie helemaal ovr het hoofd gezien!

Maar wat zien ze er mooi uit zonder tape! Daar mag je trots op zijn!

Dat gevoel dat je beschrijft van die tennisballen in je BH had ik ook haha:P! Het begint nu wat minder te worden naarmate ze zakken, het voelt steeds meer 'eigen'.

Nee ikben inderdaad helemaal niet blauw! Afgelopen maandag bij de PC geweest voor controle, hij heeft de pleisters eraf getrokken dus nu zit er niks meer op, heerlijk! Hij vond ze al boven verwachting gezakt, ook al moet ik nog wel even geduld hebben voor het eind resultaa natuurlijk. Zal zo weer even wat nieuwe foto's er op zetten.

Hoe is het bij jou met de pijn? En lukt het slapen een beetje? Zag dat de onderste rand tape er nog op zat bij je, moet dat nog lang blijven zitten?

liefs May

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.