B-Cupje Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Ik kon spijtig genoeg de tekst niet kopiëren wegens auteursrecht .Maar héél interessant : *KLIK*Door bvb créme , massage , voedingsupplementen enz. ...Het zal eerder van toepassing zijn tijdens nazorg net na de operatie . Dit gaat dus niet over slecht genezen littekens na een jaar . Link to comment Share on other sites More sharing options...
parkiet Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Leuk stukje om te lezenMaar uien op m'n borsten smeren zie ik toch niet zo zitten hahaIk houd het op wilde rozenolie van de kliniek Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted September 8, 2011 Author Share Posted September 8, 2011 Zelf heb ik destijds ook littekenolie van de kliniek meegehad . Achteraf ben ik amandelolie gaan halen .Denk dat ik tot een half jaar 2x daags gesmeerd heb maar eigelijk waren mijn littekens na 3 maanden bijna zo goed als niet meer te zien . Eigelijk ben ik een trage genezer dus die littekens viel voor mij heel goed mee . Denk dan toch dat het zijn nut heeft gehad . De chirurg zei toen ook dat wanneer je je littekens insmeert , je ze eigelijk masseert wat goed is voor de doorbloeding en het soepel blijven ervan . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts