Ga naar inhoud

Shimatra : 20 september 2011 : Dr. Verschuur : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Jaja,

het 'officiele' aftellen is begonnen..

ik wacht al sinds begin juni, maar de tijd is omgevlogen!!

net het resterende bedrag overgemaakt.. dus geen weg terug haha..

kan niet meer wachten (eigenlijk al een tijdje niet meer :blush:)

nog ffies 6 dagen werken, en dan is het zover..

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 13dagen en dan is het zo ver.

Succes nog met wachten, ik moet nog iets langer wachten.

Groetjes

hoi :)

ja bedankt!

maar je zult het zelf ook meemaken, voor je het weet is het zover en achter de rug..

en kan je net als zovele hier een 'after-surgery' verhaal vertellen ;)

ik zie dat jij 2 verschillende maten protheses krijgt..

wilde je dat zelf, of heb je dat samen met de pc besloten?

ik wilde het eerst ook maar na uitleg van mijn pc in een mailtje heb ik er toch vanaf gezien..

groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik ook een topic over begonnen. Ben erg aan het twijfelen of dit wel de juiste keuze is. Topic heet verschil in borsten, er staat ook een foto van mijn verschil. Mijn PC zei eigenlijk direct dat het twee verschillende zouden worden. Ook beide een ander profile, ben erg bang dat het toch nog een heel verschil zal zijn, maar moet volgens anders vertrouwen hebben in mn PC. Heb ik op zich wel, maar kan ik het niet gewoon zo laten.

Wil je kijken naar mijn foto bij mn topic en kijken of jouw verschil vergelijkbaar is en wat jouw PC daarover stuurde?

Het wachten duurt nog wel lang. 12dagen klinkt veel beter. Al beetje begonnen met voorbereidingen zoals genoeg boeken of films in huis, of een lekker huispak en genoeg blouses? Ga je nog iets slikken vooraf zoals vitamine of Arnica druppels?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ben ik ook een topic over begonnen. Ben erg aan het twijfelen of dit wel de juiste keuze is. Topic heet verschil in borsten, er staat ook een foto van mijn verschil. Mijn PC zei eigenlijk direct dat het twee verschillende zouden worden. Ook beide een ander profile, ben erg bang dat het toch nog een heel verschil zal zijn, maar moet volgens anders vertrouwen hebben in mn PC. Heb ik op zich wel, maar kan ik het niet gewoon zo laten.

Wil je kijken naar mijn foto bij mn topic en kijken of jouw verschil vergelijkbaar is en wat jouw PC daarover stuurde?

Het wachten duurt nog wel lang. 12dagen klinkt veel beter. Al beetje begonnen met voorbereidingen zoals genoeg boeken of films in huis, of een lekker huispak en genoeg blouses? Ga je nog iets slikken vooraf zoals vitamine of Arnica druppels?

Liefs

ik heb dat topic idd ook gelezen..

omdat de ervaringen hier heel verschillend mee is/was heb ik dus een mail gestuurd naar de beauty coach dit stuurde ze terug;

Ik heb hopelijk de antwoorden op je vragen…ik heb overlegd met dr. Verschuur.

1) Verschil in borstgrootte:

Wanneer het verschil heel groot is, dan verschillende protheses. Wanneer er verschil in hoogte van de tepel is dan niet.

2) Als het nodig is wordt de borstplooi verplaatst. (wordt de prothesegrootte aangepast).

bij mij zitten de tepels in principe op dezelfde hoogte.. en het verschil in borst ligt bij mij echt aan de borstplooi..

de ene eindigt ong 'n cm hoger dan andere, mede daardoor heeft de ene borst een wat ovalere vorm en andere echt rond :s

ik denk dat ik mede door jou foto en topic ook ging twijvelen..

maar het ligt er ook erg aan vanaf welke hoogte je de foto neemt, heb jij dat ook?

wat hoger (zeg maar echt borst hoogte) lijkt het verschil minimaal..

doe je m van iets lager, zoals jou geposte foto, lijkt het verschil ineens vele malen groter..

btw bij mij zei hij wel er is wat verschil dat zou je ook houden na de operatie, maar hij heeft dus geen woord over verschillende maten gezegt.. :s

ik ga er dus maar net als jou, uit van zijn proffesionaliteit

hij zou wel weten wat hij doet..

al vind ik het wel moeilijk hoor, ik wil zo'n soort operatie maar 1x en dan wil ik het gelijk goed hebben en niet binnen het jaar al aan een wissel moeten denken :S

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow en over voorbereidingen..

ik heb net me HD-recorder binnen!! :)

dus ben als een idioot heel veel aan het opnemen.. kan ik lekker bank hangen

ik wil eigenlijk wel die arnica druppels of pillen nemen, baat het niet dan schaad het niet..

zou alleen niet weten welke vitamine het beste zou zijn..

qua kleding ik draag nu al bijna alleen vestjes dus daar hoef ik niet aan te wennen, misschien dat ik nog wat extra topjes haal

op de eerste dagen door te komen..

zit nu alleen te denken of ik wel goede maat sportbh heb gekocht (stom he)

anyways.. en jij ook al begonnen met voorbereiding qua hulp, kleding enz.. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

He meis!

Waarom moest je op controle komen?

Of was dit nog je 'standaard' controle na twee maand?

Liefs Janine.

Heej

Nee me 'eind' controle was inprincipe 2 weken geleden.

Maar omdat ik last hou van me rechterspier heb ik even gemaild, en ik krijg langzamerhand problemen op de werkvloer door deze situatie..

Dus me PC vond het raadzaam om toch weer even langs te komen.

Nu heb ik 2 opties; - wederom aan de medicatie en als dat niet werkt toch weer rust houden.

Over 2 maanden staat me volgende afspraak.

Heb ik nog last gaan ze foto's enz. laten maken en anders hoef ik niet meer terug te komen..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow jakkes! Dat is erg vervelend!

En? Ga je eerst weer aan de pijnmedicatie? Of kun je aangepast werk doen?

liefs Janine

Ja :(

Ja ik probeer eerst de medicatie om te zien hoe of wat..

Ik werk op het moment nog steeds op therapeutische basis dus draai ik de helft van me uren..

En inprincipe moet ik weg kunnen als het niet meer gaat, maar dat lukt niet helemaal volgens plan :s

Maar ik krijg het gevoel dat ik niet gelooft word op de werkvloer..

Het heeft me 9 weken geduurd voordat ik eindelijk een bedrijfarts mocht spreken..

Dus ja eerst maar pillen slikken want om nu aan te geven dat ik rust moet nemen zal wel niet gepikt worden, en word t alleen maar moeilijker :(

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.