Ga naar inhoud

Shimatra : 20 september 2011 : Dr. Verschuur : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

hoi,

na een ruime week van meelezen heb ik besloten mezelf aan te melden en me nu even kort voor te stellen..

ik ben een jonge vrouw van net 27, die net als velen hier al heel lang (vanaf 15e) met het idee van een bv rondloopt,

nu heb ik vorige maand eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en een consult aangevraagt bij de Bergman kliniek in Heerenveen

mijn eerste consult is zeer goed verlopen, en ik vertrok dus met een goed gevoel weer naar huis..

ik had de opdracht uit te zoeken welke hoeveelheid cc ik wil hebben (240/300)

ik was er behoorlijk van overtuigd dat het de 300 zou worden..

nu heb ik dus gister mijn tweede consult gehad en kwamen we toch op 240 voor een mooier en natuurlijker resultaat..

daar ging ik mee akkoord, maar nu weer thuis ga ik weer twijfelen..

ik lees namelijk dat zoveel eigenlijk achteraf groter had gewild..

ik weet het dus even niet meer..

iemand tips??

grts sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, tips....

Ik weet niet van welke cup je afkomt, wat je bouw is etc. Krijg je het voor de spier of dual-plane..

wat past bij je, waar voel je jezelf prettig bij.

Ik kon kiezen tussen 325 en 260. Eventueel ook een tussenmaat van 280. maar bij mij zal 260 ook het natuurlijkste resultaat geven. En dat vind ik belangrijk. het hoeft niet groot, maar wel mooi en in verhouding met mijn lichaam. Ik zal op een volle b/kleine c uit gaan komen.

Ik denk dat je borsten snel wennen, en de tip groter te nemen, lees maar eens na, ook de meiden die cup e hebben, vinden vaak dat het nog wat groter had gekund en dat hun borsten kleiner lijken. Het went gewoon snel, maar of dat een reden moet zijn om nu alvast meer te nemen?? ik denk het niet. Maar die keuze ligt voor iedereen anders.

De pc daar zal goed naar je wensen hebben geluisterd, en aangezien dit een kliniek is die heel goed bekend staat denk ik dat je echt wel op het oordeel van je pc kan vertrouwen. En anders plan je gewoon nog een tweede consult om nog eens uitgebreid alles door te nemen?

Succes meid, en laat je niet gek maken, een forum is heel goed en informatief, maar brengt je ook snelller aan het twijfelen omdat iedereen weer een andere mening heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Begrijp inderdaad dat je twijfeld...is ook lastig en heel erg persoonlijk, ik vind het belangrijk dat het goed in verhouding staat van de rest van je lichaam, ik weet niet hoelang je bent en wat je gewicht is en wat je cup maat nu is?

Ik ben 165 lang en weeg 75 waardoor ik vrij brede heupen heb, ik heb gekozen voor de linkerbors AMH 335 cc en rechts AMM 340 cc zodat het allemaal weer mooi in verhouding staat, ik word over 3 weekjes geopereed door de dr van Onselen ( ACCZ ) heb er onwijs veel zin in! Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag, succes met je keuze!

Lieve groetjes Elly79

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi..

bedankt voor de reacties.. :)

ik ben 1,69 en zweef tussen de 50 en 51 kilo..

ik draag eigenlijk al een x aantal jaar 70B.. (moet eigenlijk 65 zijn, maar ja vind die eens :s)

al kan ik ook een 70A aan maar die vind ik voor het mooie ff te krap..

de pc die het gaat doen, Dr Verschuur, plaats over het algemeen veel dual-plane met extra high profile,

en dit krijg ik dan dus ook..

@ diesel; ik vond zelf ook al het verschil tussen beide zo groot, maar de pasprotheses waren ook alleen in deze cc's

ondanks dat je bij eurosilicone ook tussen maten heb :s

ik heb in het geprek heel duidelijk gemaakt dat ik gewoon wat meer wilde, en niet het opgeplakte effect zeg maar..

mijn bedoeling is dat ik naar een volle C ga..

@ ellie79; ow wat spannend!! al zo snel..

ik ga je wel volgen.. ben wel benieuwd :)

mijnes is laat gepland dit wegens werk :(

het had al gebeurt kunnen zijn, maar ik heb me nu van mijn goede kant naar werkgever laten zien, nu wil ik er ook

een beetje begrip en ruimte voor terug ;)

thnx!!

-xxx- sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Shimatra,

Ik had hetzelfde kon ook alleen maar 2 maten passen 240 en 300 cc. En ik vond 240 cc te klein en de 300 eigenlijk net iets te groot. De pc gaf gelijk aan dat het waarschijnlijk 240 - 280 cc zou worden en op de dag zelf heb ik aan hem gevraagd of hij het maximale erin wilde doen (liefst 300 cc). En uiteindelijk is het 280 cc geworden en ik ben er erg blij mee! Succes met je keuze.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Shimatra,

Ik had hetzelfde kon ook alleen maar 2 maten passen 240 en 300 cc. En ik vond 240 cc te klein en de 300 eigenlijk net iets te groot. De pc gaf gelijk aan dat het waarschijnlijk 240 - 280 cc zou worden en op de dag zelf heb ik aan hem gevraagd of hij het maximale erin wilde doen (liefst 300 cc). En uiteindelijk is het 280 cc geworden en ik ben er erg blij mee! Succes met je keuze.

xx

hoi :)

heeft hij ze bij jou bestelt?

ik bedoel; uit jou verhaal begrijp ik dat ze eerst hebben gekeken wat erin kon en toen dat geplaatst

dus had hij meerdere maten op voorraad..? (of bestelt)

mijn pc zei dat hij deze maat op naam ging bestellen dus komt er maar 1 maat voor mij binnen

wel beter dat je de tussen maat dan heb! en dat je zo tevreden bent :)

is het geworden wat je van tevoren een beetje in gedachten had??

-xxx-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi,

zoals iedereen heb ik ook een lichtelijk verschil tussen beide borsten..

nu vroeg ik me af of hier meiden zitten die voor twee verschillende maten cc's hebben gekozen..

en hoe dat is uitgepakt.

was het 'verschil' van voor de bv erg groot of zichtbaar.. want het word erna natuurlijk alleen maar meer zichtbaar

ik zit namelijk te dubben of ik misschien niet beter verschillende maten kan nemen, om dit verschil te corrigeren.

(nu ik het doe wil ik het natuurliik ook gelijk goed doen ;) )

ik heb nog even de tijd voordat ik ga, dus wil ik het goed afwegen..

ook vroeg ik me af of er meiden zijn die ondanks het (zichtbare) verschil dezelfde cc's hebben laten plaatsen?

zo ja hoe is dat uitgepakt, ben je tevreden, valt het erg op na de bv?

alle reacties zijn welkom! :)

alvast bedankt

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

voor de operatie was er een klein verschil ! absolluut niet storend en viel haast niet op !

toch evenveel cc ingegaan en nu lijkt het verschil toch verdwenen !

groetjes ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had voor de bv ook een klein verschil (nou heeft elke vrouw dit blijkt... :rolleyes:)

Zelf stoorde ik me hier niet aan en nu na de bv valt het minder op maar het is er nog wel :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bijna alle vrouwen hebben een klein verschil in de borsten, in de meeste gevallen is een verschillend aantal cc niet nodig omdat dit het verschil alleen maar groter kan laten lijken.

als het verschil op voorhand wel erg groot is kan de plastisch chirurg ervoor kiezen 2 verschillende hoeveelheden cc te doen.

maar bij je consult zal de chirurg de mogelijkheden met je doornemen en bekijken of het nodig is.

succes,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeej!!

bedankt voor de reacties :)

ik heb mijn 2 consults al gehad en de rest is dus ook al verder gepland..

hij heeft idd gezien dat er verschil tussen beide zat maar ging er verder niet echt op in

dus ik ga er dan van uit dat het vanuit zijn oogpunt te verwaarlozen is (dit omdat iedere vrouw verschil heeft)

het is gewoon omdat je nu de stap gezet heb, dat je ineens veel kritischer naar je borsten gaat kijken

elk miniscuul verschil gaat je opvallen en lijkt ineens velen malen groter

stomme onzekerheid ook..

hebben ze bij jullie je 'eigen' borstplooi gebruikt?

of hebben ze een nieuwe gecreerd, waardoor het wat meer symetrisch word..

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ja logisch dat je kritischer gaat kijken hoor :). maar gaat vast goedkomen als jouw arts dat verschil al bekeken heeft zal die zn beslissing over de cc's wel bedacht hebben al.

ik had een moedervlek precies in mn borstplooi en die zit nu hoger dus ik denk dat mijn borstplooi inderdaad verlaagt is maar daar is me niets over verteld, zou me daar ook maar niet druk over maken want je merkt daar toch verder niets van.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een verschil voor de bv, en nu na de bv valt dit toch minder op, met toch 2 dezelfde cc's. Bij m'n ene borst heeft hij de borstplooi idd verlaagt omdat de afstand van de borstplooi tot de tepel te klein was. Maar heb ik verder niets van gemerkt of gevoeld achteraf, ik bedoel qua herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik heb wel dezelfde cc gekregen, maar een kleine correctie in 1 borst, ook de plooi waar het litteken zit heeft ze iets hoger gedaan, waardoor straks het verschil minder gaat opvallen, maar zoals het er nu uitziet, gaat dat idd erg mooi worden, met minder verschil , wat ik voorheen wel had

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een verschil voor de bv.

Mijn tepels verschilden bijna een centimeter qua hoogte. Dit was mezelf nooit echt opgevallen, maar alle artsen zeiden het.

Ook was de 1 iets groter dan de ander. Ik heb hetzelfde aantal cc's en nu lijkt het verschil minimaal.

Het is mooi bijgetrokken, ondanks hetzelfde aantal cc's.

Succes met je beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook ruim een halve cupmaat verschil in mijn borsten, maar door het zelfde aantal cc's zijn mijn borsten toch aardig gelijk getrokken en is het verschil nog nauwelijks zichtbaar.

Mijn chirurg had mij ook verteld dat hij niet met verschillende cc's wilde werken omdat het verschil na de bv te verwaarlozen was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde ook 2 verschillende protheses maar toen zei de dokter dat mijn borsten wel gelijk waren maar mijn ribben niet. Daardoor leek er verschil. Ik heb toch dezelfde protheses gekregen anders werd het probleem verlegd en leek de andere borst groter. Tot nu toe is er niks van te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shimatra,

Ik had 2 verschillende borsten, volgens de dokter ongeveer halve cupmaat verschil.

In de ene borst 430cc en de ander 480 cc gekregen.

Je ziet nu het verschil helaas nog steeds, maar het valt extra op omdat de grootte vd tepels verschilt!

Zal je even toevoegen als vriend dan kan je mn foto's bekijken.

Heb helaas (nog) geen voor omdat deze foto's met mn blackberry zijn gemaakt.

Ben mn kabeltje van de camera kwijt hihi.

O ik heb trouwens ook verschillende profielen gekregen, medium&high.

Ben geholpen bij Accz, dr van Onselen.

Net als Renate trouwens is wel raar dat hij dat gezegd heeft.

Waarschijnlijk was het bij haar wel zo op te lossen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi meiden,

Ik ben gistere op consult geweest in de bergman kliniek bij dokter koopmann!!

Bij mij is het verschil in borsten nu ook duidelijk te zien en bij mij gaat hij 2 verschillende cc gebruiken.

In de ene borst 350 cc en in de andere 325 cc dual plane en medium profile.

Ik hoop dat daardoor ook het verschil minder wordt want denk idd ook dat het meer opvalt als je grotere borsten hebt.

Hij kwam hier ook zelf mee dus was ik wel blij om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeej meiden! :)

bedankt voor jullie reacties :)

ik denk dat ik maar uitga van het inzicht van mijn pc..

hij heeft natuurlijk dit soort verschillen vaker gezien dus hij zal weten wat hij doet :)

toch om mezelf gerust te stellen stuur ik ff een mailtje naar de beauty coach om te vragen wat er uberhaupt mogelijk is

op het gebied van 2 verschillende cc's..

want ik heb het idee dat ze in iedere vestiging andere regels en gebruiken op na houden :s

@anoniem88; want die maten die jij krijgt daar heeft hij het bij mij helemaal niet over gehad (vaag)

ik ging met passen van 200, 240, 300 naar 340 en geen tussen maten ervan..

moet hij ze bij jou trouwens bestellen of heeft hij ze op voorraad..

ow btw ik word geholpen in de bergmankliniek in heerenveen

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

zoals iedereen heb ik ook een lichtelijk verschil tussen beide borsten..

nu vroeg ik me af of hier meiden zitten die voor twee verschillende maten cc's hebben gekozen..

en hoe dat is uitgepakt.

was het 'verschil' van voor de bv erg groot of zichtbaar.. want het word erna natuurlijk alleen maar meer zichtbaar

ik zit namelijk te dubben of ik misschien niet beter verschillende maten kan nemen, om dit verschil te corrigeren.

(nu ik het doe wil ik het natuurliik ook gelijk goed doen ;) )

ik heb nog even de tijd voordat ik ga, dus wil ik het goed afwegen..

ook vroeg ik me af of er meiden zijn die ondanks het (zichtbare) verschil dezelfde cc's hebben laten plaatsen?

zo ja hoe is dat uitgepakt, ben je tevreden, valt het erg op na de bv?

alle reacties zijn welkom! :)

alvast bedankt

grts

Hallo,

Van mij was er een erg verschil van borsten. Dokter heeft direct gezegd dat er in elk borst meer of minder zal zitten! dit was nodig anders zou je het verschil erg goed blijven zien!

En nu heb ik bijna geen verschil meer van borsten! :D In de linkerbost 210cc rechts 240cc :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Van mij was er een erg verschil van borsten. Dokter heeft direct gezegd dat er in elk borst meer of minder zal zitten! dit was nodig anders zou je het verschil erg goed blijven zien!

En nu heb ik bijna geen verschil meer van borsten! :D In de linkerbost 210cc rechts 240cc :)

xxx

hoi !!

ja ik had jou foto's inderdaad gezien en daarom begon ik ook zelf te twijfelen..

daarom kwam ik met deze topic :)

haha wat grappig.. ik vind het namelijk bij jou erg mooi gelukt!!

en je ziet er echt niets meer van..

mag ik vragen wat jou ondermaat is??

ik krijg namelijk ook 240 en zo kan ik een beetje schatten zeg maar..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shimatra!!!

Dat zou ik niet durven zeggen hij heeft t niet over bestellen gehad.

Ik heb eihelijk ook alleen deze maat gepast! Ik zei ik wil een maat C en toen kreeg ik deze!!

Nou lees ik hier ook heel veel die met 350 cc op een D,e uit te komen maar ik hoop max een kleine D maar zkr niet groter!!!

Maar dat ga ik hem ook nog ff vragen per mail dat k dat hier overal zie en lees en of t niet te groot is;)

Maar hij zei ook al de meeste krijgen spijt als ze te weinig doen!!!

Jaa bergman vind ik erg fijn tot nu toe!! Mijn moeder is er ook al een paar x geholpen!!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shimatra!!!

Dat zou ik niet durven zeggen hij heeft t niet over bestellen gehad.

Ik heb eihelijk ook alleen deze maat gepast! Ik zei ik wil een maat C en toen kreeg ik deze!!

Nou lees ik hier ook heel veel die met 350 cc op een D,e uit te komen maar ik hoop max een kleine D maar zkr niet groter!!!

Maar dat ga ik hem ook nog ff vragen per mail dat k dat hier overal zie en lees en of t niet te groot is;)

Maar hij zei ook al de meeste krijgen spijt als ze te weinig doen!!!

Jaa bergman vind ik erg fijn tot nu toe!! Mijn moeder is er ook al een paar x geholpen!!!!

Xxx

heej!!

nou bij mij moet hij het bestellen..

ze doen daar niet aan passen en kijken tijdens de operatie..

ik heb dus meerdere gepast met als grootste 340 maar die vond ik echt te groot

300 was echt de max zei die..

ik heb als dm 11, en de 300 is 10,8 dus kan idd echt net aan..

het enige wat ik wil is zoals jou gewoon een volle C hoef niet per definitie groter..

dat over spijt had hij ook tegen mij..

dat is het rare ik moest thuis passen met rijstzakjes en dan kiezen..

en als ik twijfelde altijd voor de grotere gaan want vrouwen komen terug voor grotere en niet kleinere..

en dan toch met het tweede consult meer en meer naar 240 neigen..

omdat 300 wel heel aanwezig zou kunnen worden bij mij.. hmm

bergman bevalt mij tot nu toe ook erg goed!! :)

wel beter dat je moeder naar tevredenheid is geholpen!! maakt het makkelijker voor jou om ook daar heen te gaan

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.