Ga naar inhoud

Tepels


Sabia

Aanbevolen berichten

heb in begin ook veel pijn gehad aan de tepels. handdoek was idd schuurpapier en deken of tshirt zonder bh kon ik niet verdragen. ik heb bepanthol voor tepels gebruikt. heb deze ook gebruikt toen ik borstvoeding probeerde en ik kloven had. is geen wondermiddel maar heb nu geen last meer dus waarschijnlijk wel beetje geholpen. die siliconen tepelcovers zijn idd goed idee voor het begin. toen mijn tepels van de borstvoeding kapot waren heb ik deze ook gekregen. je kan deze dan even in de frigo (koelkast :P) leggen en dan zijn deze lekker fris. was zalig gevoel toen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn mijn tepels er zelfs af geweest.... En ook ik heb hier last van :)

Alleen is mijn linkertepel nu nog steeds overgevoelig (continue 538) en de rechter niet. Maar ik ben allang blij dat ze zo goed reageren, dat is niet altijd de verwachting na een lift.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo meiden.!!

Ik heb een vraagje. Ik ben nu 6 weken en 3 dagen en sinds een a twee dagen

Ik een brandend gevoel (vooral als ik op m'n zij heb gelegen)!!

Is dit erg??

Maak me een beetje zorgen :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden.!!

Ik heb een vraagje. Ik ben nu 6 weken en 3 dagen en sinds een a twee dagen

Ik een brandend gevoel (vooral als ik op m'n zij heb gelegen)!!

Is dit erg??

Maak me een beetje zorgen :-(

HOI gwendelyn , volgens mij mag je officieel nu wel op je zij liggen maar als je er telkens last van hebt, zou ik er nog even mee wachten hoor, misschien duurt het bij jou gewoon wat langer...

Bij twijffel gewoon je kliniek bellen hoor!!

groetjes, Jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lag al een tijdje op mijn zij. Ik vind het raar dat ik nu opeens

Last krijg. :-(

Ik heb na de operatie ook helemaal nergens last van gehad.

Maar ik kijk het nog wel even aan, en anders bel ik idd even op,

Want mijn volgende controle is pas weer in december.

Link naar reactie
Delen op andere sites

erg grappig ja die tepelcovers...... not..

Misschien dat het voor velen een uitkomst is, maar mijn tepels zijn zo overgevoelig, en je plakt die dingen erop waarna ze er ook weer een keer afmoeten. Ik dacht dat ik mijn hele tepels meetrok zo pijnlijk.. Misschien dat ik maar van die borstvoedingspads ga gebruiken?? want vind het balen dat je mijn tepels nu zo snel ziet onder kleding. Voelt niet echt prettig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.