Ga naar inhoud

Tepels


Sabia

Aanbevolen berichten

Dus als ik t goed begrijp heeft t met gevoeligheid van je tepels te maken?

Dat zijn ze wel vooral de rechter...pijnlijk zelfs bij aanraking.

Niet dat het mij uitmaakt maar stel je voor dat iemand een andere zender op wil zetten :blink:

Komt dat nog goed dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik t goed begrijp heeft t met gevoeligheid van je tepels te maken?

Dat zijn ze wel vooral de rechter...pijnlijk zelfs bij aanraking.

Niet dat het mij uitmaakt maar stel je voor dat iemand een andere zender op wil zetten :blink:

Komt dat nog goed dan ?

hahaa, nou in mijn geval heeft t denk ik wel met (over)gevoeligheid te maken, de rechter is bij mij ook tegen het pijnlijke aan hoor, het is voor mij nog maar 3 weken po dus ik ga ervanuit dat het beter word..

Geen id of je nu nog een andere zender op kan zetten, hahahaha, zal het eens aan mijn man vragen, misschien lukt het hem!! :159: :159: :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

OOOHHH die van mij doen zo pijn en zijn zo overgevoelig en branderig

Damn word er gek van :-( maar als ik het zo lees moet het verdwijnen!!!

Nu vind ik die strakke BH van de kliniek ook niet meewerken hoor die druk zo hard op je nippels..

pfff maar goed ben niet de enige gelukkig gedeelde smart is halve smart hahaha

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi :152:

Bij mij was dat ook echt een ramp na mijn bv vanaf dag één...

Met afdrogen leek de handdoek wel schuurpapier... :blink:

Bij mij reageerde alleen het middelste stukje van mijn tepel en het hof was helemaal uitgerekt en kon niet hard worden... :unsure:

Ook in mijn sportbh stonden ze altijd rechtvooruit <_<

Toen kreeg ik van Femmy de tip om die siliconen tepelcovers van de Hunkemöller te halen en die bieden echt een uitkomst! :136:

Geen last meer van die radioknoppies en overgevoeligheid :101:

Pas na zo'n zes weken is de gevoeligheid minder geworden, maar de onderkant van m'n tepels reageert nog steeds niet helemaal goed...

(Het gevoel in de onderkant van m'n borst is nu na ruim 6 maanden nog steeds niet helemaal terug :unsure: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het aan 1 kant,tepelstand,ik heb het koud,best lullig geweest afgelopen zomer op vakantie waar t over de 30g wasunsure.gif

ik heb t altijd al gehad na me operatie,s en heb me er maar bij neergelegt,al ik daardoor dus wel ook paddedbh,s draagblush.gif

Moontje is dat bij jou altijd zo gebleven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.