Ga naar inhoud

De financien van een borstvergroting...


Gast lovely

Aanbevolen berichten

hoi meissie ik heb even je topic gelezen en ik denk dat je weinig kans maakt om een papiertje te krijgen van je huisarts,

mijn nichtje had 1 borst en 1 waar niks zat dus zo goed als plat en zelfs die kreeg het niet vergoed .

Het is echt heel naar voor meiden die het echt nodig hebben het zelfs niet voor mekaar krijgen,en als je het toch wil proberen is gewoon je hart luchten voldoende een arts kijkt daar niet raar vanop hoor.

En als dat niet lukt trek de stoute schoenen aan en gaan langs je oma en opa ..........nee heb je ja kan je krijgen toch,je zal verbaast staan hoe iemand goed kan reageren terwijl je het niet verwacht.

Ik vertelde het mijn vander (8o jaar) dat ik een bv liet doen omdat ik ongelukkig was en een week later kwam ie met 1500 euro (de helft voor mijn bv)hij zegt hier moppie als je maar gelukkig bent.

Dus je moet alles proberen wat in je vermogen legt(geen lening) en kijken wat eruit komt

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

Bedankt voor je reactie ;)

Ik heb veel nagedacht over een lening aanvragen maar ben er ook van overtuigd om het te doen als ik meer geld heb :)

Maar ik zit bij Menzis dus misschien is het daar idd anders en strenger maar ik ga denk ik binnekort op consult en mijn verhaal vertellen aan de pc (voelt ook denk ik wel goed als ik mijn verhaal kwijt kan..) en dan maar hopen dat de pc er iets mee kan..

Succes met je BVK ;)

Groetjes Lovely

Hoi Lovely,

Ik vind het goed dat je geen creditcard of lening af wil sluiten. Ik denk niet dat een lening de oplossing is als je geen geld hebt. De rente komt er dan nog eens overheen en uiteindelijk zit je met een schuld als je nog zo jong bent.

Ik zelf heb dan het geluk dat ik thuis woon en fulltime werk, zodat mijn BV zo bij elkaar gespaard was.. maar helaas zit dat er voor jou niet in.

Ik zou vragen om een vast contract op je werk, zo heb je meer zekerheid en weet je wat je maandelijks binnen krijgt en geef je een deel aan je moeder en een deel spaar je zelf voor je BV. Stel dat je nog op school zit, kan je een studielening afsluiten. Die heeft de laagste rente en je staat niet geregistreerd met je lening. Dat is weer handig voor als je later een huis wil kopen ofzo, dan hoef je niet op te geven dat je die lening hebt.

Ik ben zelf naar mijn huisarts gegaan om de vraag voor te leggen of ik het vergoed kreeg maar ik kwam niet echt ver. Volgens mijn huisarts maakt het niet uit waar je zit, het word niet meer vergoed. Dus daar waren we snel voor uitgepraat.

Hallo allemaal,

Ik heb nog een vraagje; Kan iemand me misschien vertellen hoe je een afspraak maakt voor een consult en hoe het er allemaal aan toe gaat bij een consult?n Misschien jullie eigen ervaringen, en welke kliniek jullie aanraden enzo..

Ik heb wel gelezen dat het geld kost..

Alvast bedankt!

Liefs, Lovely

Zelf laat ik mijn BV doen bij ACCZ, zij zijn op zich nog wel goedkoop vergeleken andere en ik hoor niets anders als positieve verhalen van vrouwen die er zijn geholpen. Hopelijk kan ik dat ook zeggen vanaf volgende week :rolleyes:

Het consult daar is gratis.

Ik kwam daar binnen en vertelde wat ik wou. Toen vertelde hij me eerst van alles over een BV en daarna gingen we passen. Toen kwam hij met een la met allemaal maten en kreeg ik een soort bh aan (leek eerder een topje ofzo haha) en toen gingen we elke keer passen door er 1 grotere in te doen. En zo kwamen we uiteindelijk op 1 maat uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi, bedankt voor jullie reacties!

Ik heb goed zitten nadenken en heb laatst een afspraak gemaakt voor een consult.

Ik woon in Rotterdam en heb voor 1 van de dichtbijzijnde kliniek gekozen en dat is de Parkkliniek.

Of het een goede kliniek is weet ik niet, maar het is voor mij gewoon een manier om te zien hoe het er aan toe gaat enzo. Ben heel benieuwd :)

Nu wil ik alleen aan jullie vragen wat het belangrijkste is om te vertellen en te vragen?

1 augustus ga ik voor consult ;)

Groetjes Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lovely,

Ik herken je verhaal mbt de relatie met je vriend. Ikzelf was eerst ook heel jarloers en kon er slecht tegen als er vrouwen op tv waren met grote borsten en dan beschuldigde ik hem ook enz.

Inmiddels hebben we 8 jaar een relatie en ik moet zeggen dat dat jaloerse is wel overgegaan.

Ik had idd ook geen geld om een borstvergroting te laten doen en vulde mijn Bh's op, de laatste jaren doe ik dit steeds minder; ik ben het zat om mijn BH's te vullen, want als ik ze uittrek dan word ik geconfronteerd met mijn kleine borsten.

Ik denk, nu ik wat ouder ben(26) wel enigzins anders over een bv nadenk. Ik wilde het heel graag(en nog) maar had het geld er niet voor. Nu heb ik inmiddels het bedrag bij elkaar gespaard en nu begint bij mij echt pas de twijfel(want nu komt het toch wel erg dichtbij). Nu ben ik zelfverzekerder over mijn lichaam en mezelf als persoon, het doet me minder wat de mensen over me denken, alleen die borsten tsja... ze blijven klein en ik wil ook die mooie laag uitgesneden truitjes kunnen dragen en het constant geconfronteerd worden met mn kleine borsten als ik mijn bh uit doe, bah dat ben ik wel zat.

Ikzelf heb 2 klinieken uitgezocht voor consulten en daarvan sprong er 1 na de gesprekken uit. Volgende week ga ik er voor een 2e gesprek heen.

In de consumentenbond stond een artikel over de klinieken en welke "de beste kliniek" is. Er staat ook wat in over de Parkkliniek (in de tekst) http://www.kliniekoverzicht.nl/news/450/On...vergroting.html

Als advies voor je consult zou ik je aan raden om al je vragen op papier te zetten die je wilt weten.

En denk zelf ook alvast na over welke type implantaat je wilt enz. Als de PC zijn voorkeur geeft kun je ook vragen om uitleg; waarom vind hij dat dat het beste implantaat is? Bedenk wel dat PC's hun eigen voorkeur hebben.Dus het hoeft niet persé het beste voor jouw te zijn.Daarom is het wel handig om te weten van jezelf wat je eigen voorkeur is.

Onderzoek bij jezelf(door info te lezen en te kijken naar je eigen borsten) of het handig is om boven/ onder de borstspier/dual plane te plaatsten. Natuurlijk heeft de PC zijn deskundigheid,maar laat je niet zomaar iets zeggen.

Bij mij werd bij de één dual plane geadviseerd en de ander boven de borstspier. Terwijl ik een vrij dunne huid heb.

Ik zou ook zeker vragen hoeveel bv's hij in het jaar doet, dan kun je er wel of geen vertrouwen in krijgen.

Hoop dat je zo een beetje voldoende info hebt en heb je vragen , stel ze gerust.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fjo,

Bedankt voor je reactie ;) Het klinkt misschien een beetje raar maar aan de ene kant vind ik het

fijn dat er meer mensen zijn met dit probleem. Zo kan ik mijn verhaal heel goed kwijt.

Ik zelf ben nog maar 3 jaar onzeker over mijn borsten, maar voor mij is dat heel lang en deprimerend.

Vooral nu ik op vakantie ga, en heeeel graag in bikini wil, want ik ben heel erg gek op het strand. Maar ik zit gewoon met dat probleem dat ik mezelf in bikini zie als een klein meisje. Ik vind het heel moeilijk allemaal.

Bedankt voor je info ;) Ik ben best zenuwachtig voor mijn gesprek, om zo half naakt daar te staan.

Ik heb niet zo'n dunne huid, er zit best wel wat vet dus ik denk dat de ronde implantaten beter uitkomen bij mij dan de druppelvormige.

En hoeveel CC's ik wil weet ik nog niet, ik denk wel dat ik met een kleine C wil uitkomen. Niet te groot en niet te klein.

Weet jij al een beetje wat je wil?

Groetjes Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Het consult komt steeds dichterbij, vind het heel erg spannend!

Mijn vriend en ik hebben besloten om toch op vakantie te gaan naar Zuid-Frankrijk.

Nog een weekje en heerlijk de zon in :13:

Nu zit ik te twijfelen of ik naar het strand ga of niet... Ik ben tenslotte op vakantie , dan moet ik er ook wel een beetje van genieten toch?

Heeft iemand misschien tips voor hoe je het beste je bikini kan dragen?

Hoe je het wat voller laat lijken? Ik heb een triangel bikini.

Alvast bedankt voor de tips!

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fjo,

Bedankt voor je reactie ;) Het klinkt misschien een beetje raar maar aan de ene kant vind ik het

fijn dat er meer mensen zijn met dit probleem. Zo kan ik mijn verhaal heel goed kwijt.

Ik zelf ben nog maar 3 jaar onzeker over mijn borsten, maar voor mij is dat heel lang en deprimerend.

Vooral nu ik op vakantie ga, en heeeel graag in bikini wil, want ik ben heel erg gek op het strand. Maar ik zit gewoon met dat probleem dat ik mezelf in bikini zie als een klein meisje. Ik vind het heel moeilijk allemaal.

Bedankt voor je info ;) Ik ben best zenuwachtig voor mijn gesprek, om zo half naakt daar te staan.

Ik heb niet zo'n dunne huid, er zit best wel wat vet dus ik denk dat de ronde implantaten beter uitkomen bij mij dan de druppelvormige.

En hoeveel CC's ik wil weet ik nog niet, ik denk wel dat ik met een kleine C wil uitkomen. Niet te groot en niet te klein.

Weet jij al een beetje wat je wil?

Groetjes Lovely

Hoi Lovely,

Zo'n consult is ook best spannend! Dat begrijp ik helemaal. Het viel mn jongere zus op(ze was mee), dat de ene PC me met respect behandelde en dus vroeg en aangaf wanneer hij mn borsten aan ging raken en dat de een, mn borsten gewoon op ging meten zonder aan te geven dat ie aan me ging zitten. zelf had ik dan niet door, ik was natuurlijk heel zenuwachtig.

Ik kan me wel voorstellen dat je je op het strand als een klein meisje voelt. Dat heb ik ook wel gehad en ik word nog steeds jonger geschat dan ik ben en ik vind het soms juist ook moeilijk dat meisjes van een jaar of 13 nog grotere borsten hebben dan ik.

Ik denk zelf dat ik 255CC Mentor anatomisch Dual Plane wil en niet groter of kleiner. Donderdag heb ik weer een consult en hoop er dan uit te zijn wat ik wil precies wil.

Ik twijfel nu ook nog vooral omdat mn tepels niet 100% op dezelfde hoogte zitten(scheelt ongev. 1,5 cm) en dat wel een beetje een probleem is, bij een BV wordt zo'n verschil nog duidelijker. Nu was het idee van de pc om 2 verschillende implantaten te gebruiken zodat het elkaar opheft. Ik hoop hier donderdag meer duidelijkheid in te krijgen, want ik heb toch nog weer allemaal vragen, ondanks dat hij het me goed heeft uitgelegd. Ik ben ook bang dat mn tepels te ver uit elkaar (naar buiten gericht)gaan staan na de BV. Ik zou me zo graag zelfverzekerd willen voelen als ik naakt ben na een BV, dan wil ik wel dat mn tepels "op de juiste plek zitten", anders heeft het voor mijn gevoel nog niet veel nut. nu zit ik er niet mee dat er wat hoogte verschil zit in de tepels, want het valt me zelf niet zo erg op. Maar na een operatie van zo'n 4400 euro wil ik wel dat er een mooi resultaat komt, toch?

Als je nog vragen hebt, bijv. over het consult, dan zeg je het maar.

Liefs Fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Het consult komt steeds dichterbij, vind het heel erg spannend!

Mijn vriend en ik hebben besloten om toch op vakantie te gaan naar Zuid-Frankrijk.

Nog een weekje en heerlijk de zon in :13:

Nu zit ik te twijfelen of ik naar het strand ga of niet... Ik ben tenslotte op vakantie , dan moet ik er ook wel een beetje van genieten toch?

Heeft iemand misschien tips voor hoe je het beste je bikini kan dragen?

Hoe je het wat voller laat lijken? Ik heb een triangel bikini.

Alvast bedankt voor de tips!

Liefs, Lovely

Hoi Lovely,

Wat super dat je toch op vakantie gaat!

Als je naar het strand gaat kun je een voorgevormde (traingel) bikini dragen en ik weet niet waar je het kunt halen,maar ik heb ergens ooit gezien/gelezen dat je ook opvulling hebt voor de traingel bikini,maar dan voorgevormd in een soort driehoekje, zodat je die voor een traingel bikini kunt gebruiken.

Zelf heb ik vorig jaar op vakantie een monokini gehaald. de cups zijn al voorgevormd, wel te groot,maar dat zie je aan de buitenkant niet. de hals is namelijk heel hoog(tot de nek) en dus zie je geen decolleté en dus ook niet dat het voorgevormd is.

Hoop dat je hier iets mee kunt, in elk geval wens ik je alvast een heel fijne vakantie!

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fjo,

Zaterdag ben ik naar het consult geweest. Ik was best zenuwachtig, dat kwam ook omdat mijn vriend erbij was.

Maar eenmaal binnen vond ik het toch heel erg fijn dat hij er bij was om me te steunen.

Het viel me allemaal heel erg mee, de PC was ook heel erg aardig.

Hij zei dat ik wel een goeie borstvorm had, maar dat het misschien mooier zou staan als de prothese onder de borstspier zou vallen.

We kwamen uit op de ronde soepele siliconen protheses.

Er zit bij mij best wel een verschil qua grootte tussen mijn borsten. Dus hij zei dat er rechts 300 cc en links 280 cc in zouden gaan en dat ik dan uit zou komen op een C cup.

Ik ben blij dat ik er heen ben gegaan om te kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat ,maar toen ik de prijs zag dacht ik; Waar ben ik eigenlijk mee bezig, want ik krijg dat geld toch nooit bij elkaar gespaard.

Dus eigenlijk had ik een beetje een dubbel gevoel erover..

En bedankt voor je bikini-tips ;) Ik heb een bandeau-bikini, en ben samen met mijn moeder een beetje creatief gweest met vulling ;P Misschien koop ik voor volgend jaar wel zo'n monokini ;) En ik ga zeker op zoek naar die speciale vullingen voor een triangel ;) want die vind ik persoonlijk heel mooi staan.

Ik ga morgen op vakantie, dus dan spreek ik jullie een tijdje niet ;)

Ik hoop dat ik nog een reactie krijg van jullie voor ik op vakantie ga :)

Liefs, Lovely

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.