Ga naar inhoud

Lotta : 13 september 2011 : Dr. Coenen : St. Augustinuskliniek : Wilrijk


Aanbevolen berichten

Ik ga voor een borstlifting :126: , dit door dr. Coenen.

Bij hem voelde ik me meteen goed. Ik maakte een afspraak op vrijdag en die maandag kon ik al op consultatie komen.

Ik vertelde dat ik voor een borstlifting wilde gaan en hij nam me meteen mee naar de spiegel en legde het allemaal uit.

Alle vragen die ik had, werden meteen beantwoord.

Ik heb dan vorige week donderdag gevraagd voor 13 september en die avond kreeg ik nog antwoord dat het dan nog kon.

Hij had gezegd om half 8 nuchter binnenkomen en als ik nog vragen had ik maar moest mailen of bellen.

nu heb ik eigenlijk geen vragen op de moment, maar misschien heb ik aan sommige dingen nog niet gedacht?!

Ik heb trouwens een hangende D. Dat bleef na de ingreep, een D, zei hij. Alleen zou het misschien eruit zien als een C, omdat het niet meer hangt.

Ik krijg ook enkel maar een lolly-litteken of hoe noem je dat?

Naarmate het dichterbij komt, ga ik hier nog wel wat vragen posten denk ik, dus het zou lief zijn als jullie me dan zouden geruststellen :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja enkel een borstlift.

En oké, een sleutelgat (had die benaming nog nooit gehoord)

1 nachtje overnachten is niet zo erg :1:. Ik heb er zin in!! :43:

Deed het bij jullie meteen na de operatie pijn?

Mijn chirurg vertelde me dat er veel mensen zijn die meteen denken dat ze de wereld terug aan kunnen, omdat het weinig pijn doet.

Wat dit bij jullie het geval?

en misschien een stom vraagje, lig je eigenlijk in je nakie op de operatietafel of niet? :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja enkel een borstlift.

En oké, een sleutelgat (had die benaming nog nooit gehoord)

1 nachtje overnachten is niet zo erg :1:. Ik heb er zin in!! :43:

Deed het bij jullie meteen na de operatie pijn?

Mijn chirurg vertelde me dat er veel mensen zijn die meteen denken dat ze de wereld terug aan kunnen, omdat het weinig pijn doet.

Wat dit bij jullie het geval?

en misschien een stom vraagje, lig je eigenlijk in je nakie op de operatietafel of niet? :67:

Ik weet ook niet OF je een nachtje moet blijven hoor, want soms word je gelijk terug naar huis gestuurd dezelfde dag!

Bij mij niet, dan zit je nog onder de pijnstillers en morfine!

Ik denk ook dat t bij alleen een lift iets minder pijn zal doen, als een lift + protheses!

Maar, bij iedereen is de pijn anders!

Nou, het doet pijn met lopen!

vooral als je pleisters eraf gaan straks..

Nee, je mag je slip aanhouden.

maar ik zou een boxer of onderbroek aan doen als ik jou was!

Maar nogmaals,

bij iedereen is die pijn anders!

het is mij erg mee gevallen..

:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hallo, Ik heb ook een lift gehad, ook het lollylitteken, ik heb er wel een prothese bij gekregen onder de spier omdat ik anders (haast) niks zou overhouden (had een slappe b cup na ruim 75 kilo te zijn afgevallen). Is je pc Dr. Coenen uit Antwerpen? Wordt je dan ook in het St-Augustinus geopereerd? Mijn vriendin heeft een borstvergroting bij hem gehad, en is er supertevreden over.

Je kunt mijn foto's van de lift zien in de galerij.

Groetjes en veel succes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hallo, Ik heb ook een lift gehad, ook het lollylitteken, ik heb er wel een prothese bij gekregen onder de spier omdat ik anders (haast) niks zou overhouden (had een slappe b cup na ruim 75 kilo te zijn afgevallen). Is je pc Dr. Coenen uit Antwerpen? Wordt je dan ook in het St-Augustinus geopereerd? Mijn vriendin heeft een borstvergroting bij hem gehad, en is er supertevreden over.

Je kunt mijn foto's van de lift zien in de galerij.

Groetjes en veel succes van Ingrid.

Ja, dat is de pc! En ook in het st-augustinus ziekenhuis. Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen :1:

Maar al leuk dat je vriendin heel tevreden is! Geeft direct al een goei gevoel!

Ik zal eens kijken naar je foto's! En proficiat dat je 75 kilo bent afgevallen, dat is geweldig! :43:

Groetjes

-----------------------------------------------

:5: Wow, wat een verschil!! pre operatie was het gene vette... Ik bedoel dat het helemaal niet op elkaar lijkt! Maar nu ziet het het echt geweldig eruit!

Mag je super trots op zijn! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Spannend dat je al zo snel een borstlift krijgt! Ik ben 14 november aan de beurt, ik heb nou ook een 75 D maar ik wil nog zo'n 7 kilo afvallen dus ik hoop dat ik

wel een normaal formaat overhoud. Ik krijg wel een lift met het anker litteken en wordt geopereerd door Dr. van Selms.

Groetjes..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gehoord dat het ziekenfonds een deel gaat betalen :1: Ik ben super blij!!!

Hoi,

Spannend dat je al zo snel een borstlift krijgt! Ik ben 14 november aan de beurt, ik heb nou ook een 75 D maar ik wil nog zo'n 7 kilo afvallen dus ik hoop dat ik

wel een normaal formaat overhoud. Ik krijg wel een lift met het anker litteken en wordt geopereerd door Dr. van Selms.

Groetjes..!

oh super :1: dat is eigenlijk hetzelfde dan. Wij krijgen mooie boobies : :141:

Succes met je 7 kilo! Dat is een hele uitdaging, ik zou het niet kunnen... heb het al vaak geprobeerd maar telkens niet genoeg wilskracht :unsure:

Maar het is een extra stimulans he! Komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii..

ik heb precies een week terug een lift (met prothesen) gehad, ook via de lollipop methode ;) Ik heb van de lift zeker geen pijn gehad. Maarja dat zal bij iedereen anders zijn denk ik.

Fijn dat je het via de lollipop krijgt, scheelt je toch weer een extra litteken. Ik was er ook heel blij mee!

Veel pezier met de voorpret :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Mijn lift deed op zich ook helemaal geen zeer. Het ziet er allemaal veel pijnlijker uit dan het is. Die littekens voel je niet, het is de pijn van de spier die oprekt (in mijn geval, ze zijn onder de spier geplaatst) die je voelt. Volgens mij is een lift op zich niet pijnlijker dan een gewone borstvergroting.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ohhh nog maar minder als een week, nu kun je echt gaan zeggen, laatste woensdag, donderdag etc :-)

Komt allemaal goed hoor, maak je niet te druk. Zeer zal je zeker wel gaan hebben, ik zeg niet dat het geen zeer deed, want had echt wel t gevoel of er een camion over me was gereden. Maar dat heb je bij een normale bv ook, die extra littekens voel je niet echt, die zenuwen zijn ook doorgesneden, vandaar dat dat niet zeer doet :-) Langzaam krijg je dan je gevoel daar weer terug. En het is het gewoon zo super waard, die paar dagen dat je er pijn van hebt heb je er echt wel voor over!!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Heel veel succes morgen dan!! Komt allemaal goed, je krijgt zodadelijk weer supermooie boobies :-) Ik mag over 3 maandjes weer het Augustinus in voor een arm-en beenlift :-) Ze zijn er echt wel lief hoor! Moet jij trouwens een nacht blijven of niet? Want het eten is echt niet te pruimen, maar in t restaurant heel lekker!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest om 7.30u binnen zijn. Ik had goed geslapen en had eigenlijk geen zenuwen!

Ongeveer om half 9 was ik op mijn kamer en heeft de verpleger alle info over de kamer even verteld.

Ook moest ik een blad voor de anesthesist invullen, maar dat is de verpleegster vergeten af te geven toen de operatie begon.

De chirurg kwam rond 9u bij me langs om even te overlopen en alles af te tekenen. Hij vertelde me dat het waarschijnlijk 11u ging worden, want er was iets tussengekomen dat moest gebeuren.

Hij was heel vriendelijk, zoals iedereen eigenlijk.

De verpleegster kwam daarna mijn bloeddruk en temperatuur. Alles was goed.

Dus iets na 11u kwam de verpleegster me halen en werd ik naar de verbeddingsruimte gebracht. Daar eventjes gelegen en toen kwam de assistent me halen.

Waren ze nog mopjes aan het maken in de operatiezaal. De dokter deed een infuus in en bracht alles in gereedheid. Ging allemaal heel gemoedelijk!

Na de operatie heb ik nog veel geslapen. Ze kwamen vragen of ik niet graag een nachtje nog bleef. Maar ik wilde naar huis. Iets later kwam de verpleger alles eraf halen en deed ik m'n kleren aan.

Toen de verpleger weg was, werd ik wel even niet goed. Ik begon ineens kei hard te zweten, de druppels liepen van me af en ik werd bleek.

Nu de dag erna zit ik thuis in de zetel. De afplakkers zitten er nog op en heb een sportbh aan. Van onder ziet het blauw, maar ik vind het al een mega super resultaat!

Wel nog wat gezwollen, maar echt heerlijk om ze te zien! :1:

----

Ingrid, sta jij vandaag niet in de Gazet van Antwerpen?? Wat een toeval dat ik op jouw site 'mooi zo' kijk & in de krant!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Oh Lotta, wat fijn dat je het achter de rug hebt! En dat je al helemaal blij bent met het voorlopige resultaat! Lekker rustig aan doen he, en laat je verwennen, dat is nu eventjes belangrijk.

Enne... klopt, ik sta vandaag in de Gazet van Antwerpen, leuk artikel he. Ik vond t ook super om te doen, en natuurlijk goede reclame voor mijn net opgestart bedrijfje. Ze belde vandaag ook al van het Laatste Nieuws en die hebben met net geintervieuwd en een fotoshoot gedaan, dus daar sta ik morgen waarschijnlijk in. En het Nieuwsblad heeft een telefonisch intervieuw gedaan maar daar moet nog een fotograaf van komen. Spannend allemaal hoor! :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, wat een reclame!

maar het is natuurlijk ook heel bewonderenswaardig wat jij hebt bereikt!

Ik ga sebiet eens foto'tjes van mijn borsten hierop zetten...

Morgen moet ik naar de chirurg voor controle! Hopelijk mogen die plakkers eraf. Dat mocht ik zelf nog niet doen denk hé?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Fijn dat de operatie helemaal goed is gegaan :136:

De plakkers zou ik idd nog laten zitten ;)

Spannend morgen op controle, ben benieuwd of je dan al goed resultaat kan zien!

Goed herstel en geniet van je nieuwe boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Heb net ff je foto bewonderd, maar wat is het al mooi geworden he!! Wat een verschil. Je zult wel superblij zijn.

Inderdaad de plakkers laten zitten die zal hij vandaag wel verwijderen, misschien ook de knoopjes wel als er niet teveel spanning op staat? ik ben heel benieuw wat je er zelf van vind als de plakkers eraf zijn, je tepels zijn nu ook kleiner dan eerst he, mooi hoor! Succes straks!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik hou van mijn boobies!!

De pc zei dat het er goed uitzag en heeft de knoopjes ook al geknipt. Er kwam nog wel een druppeltje bloed uit, toen hij dat had gedaan, maar alles in orde.

Ik was wel een beetje geschrokken als ik eerlijk ben. Ik dacht dat het al iets meer tegen aan elkaar gegroeid was.

Het zag zo geel en de snedes nog zo gezwollen, maar ik was dus een iets te harde optimist :unsure:

Maar als hij zegt dat het over een tijd prima gaat uitzien, dan geloof ik hem. Dus qua snede/litteken moest ik wennen.

Hadden jullie dit ook?

Maar met de vorm en mijn tepels ben ik super blij!! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lotta,

Ik heb dan een lift gehad, dus wel dezelfde snedes...maar toch een andere operatie..weet niet of dat meespeelt.

Ik heb een foto in de fotogallerij staan (borstlift) van 2 wkn po. Die foto heb ik gemaakt op de middag dat mn knoopjes zijn doorgeknipt.

Ik vond het wel mooi, maar had echt een heel fijn dun roze lijntje verwacht :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik had dat vandeweek ook (5 wkn po) , maar dat kwam echt uit 2 gaatjes in mijn tepelhof waar een knoopje heeft gezeten. Die knoopjes zijn vermoedelijk mee naar binnen gegroeid, en door middel van wat vuiligheid weer mee naar buiten gekomen.

Ik heb het met alcohol ontsmet, gaasje met isobetadine erop gehad voor 2 dgn en toen was het weer helemaal mooi en netjes.

Maar bij jou is het op het 3 punt?? Op de kruising van het litteken waar je tepelhof overgaat in het verticale litteken?

Is het wel dichtgegeroeid verder, of waar kan die vuiligheid uit komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.