Ga naar inhoud

Lotta : 13 september 2011 : Dr. Coenen : St. Augustinuskliniek : Wilrijk


Aanbevolen berichten

Ik wil even zeggen dat jij echt super mooie borsten hebt gekregen :136:

Wauw, dat wil ik ook!!! Hihi. Ik ga ook voor de lift maar dan helaas met protheses. Ik heb een c/d cup, maar na de lift zou ik een a cupje overhouden, ik heb te weinig weefsel. Ik denk niet dat een a cup bij me past omdat ik altijd (voordat ik kids kreeg) een D cup gehad. Ik wil geen grote protheses erin, het gaat mij voornamelijk om de mooie ronde natuurlijke vorm.

Het viel mij erg tegen dat ik niks meer over zou houden, ik dacht dat het er net zo als bij jou uit zou zien :unsure:

Wees er maar blij mee en trots op!!!!

Liefs, risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik had dat vandeweek ook (5 wkn po) , maar dat kwam echt uit 2 gaatjes in mijn tepelhof waar een knoopje heeft gezeten. Die knoopjes zijn vermoedelijk mee naar binnen gegroeid, en door middel van wat vuiligheid weer mee naar buiten gekomen.

Ik heb het met alcohol ontsmet, gaasje met isobetadine erop gehad voor 2 dgn en toen was het weer helemaal mooi en netjes.

Maar bij jou is het op het 3 punt?? Op de kruising van het litteken waar je tepelhof overgaat in het verticale litteken?

Is het wel dichtgegeroeid verder, of waar kan die vuiligheid uit komen?

Het is opgelost! Het was gewoon een stukje draad dat was afgebroken en juist nog buiten stak, dat wat etter gaf.

Nu zijn ze super! Ik ga er binnekort nog eens een foto van trekken en dan zet ik ze hier nog eens op :1:

Bij jou alles in orde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil even zeggen dat jij echt super mooie borsten hebt gekregen :136:

Wauw, dat wil ik ook!!! Hihi. Ik ga ook voor de lift maar dan helaas met protheses. Ik heb een c/d cup, maar na de lift zou ik een a cupje overhouden, ik heb te weinig weefsel. Ik denk niet dat een a cup bij me past omdat ik altijd (voordat ik kids kreeg) een D cup gehad. Ik wil geen grote protheses erin, het gaat mij voornamelijk om de mooie ronde natuurlijke vorm.

Het viel mij erg tegen dat ik niks meer over zou houden, ik dacht dat het er net zo als bij jou uit zou zien :unsure:

Wees er maar blij mee en trots op!!!!

Liefs, risje

Dank je :1: Fijn dat je dat vindt!

Succes met jouw lift (en vergroting). Wanneer moet je?

Het maakt niet zo veel uit hé, dat er protheses inkomen,

zolang ze maar mooi ogen :141: en ik zou ook geen a cupje willen hebben als je een d gewoon bent hé :1:

Ik ga binnekort nog eens foto trekken van m'n borsten want ik het is nu 6 weken na de operatie en de littekens zijn op het ergst (rood), maar ik ben enorm trots op m'n borsten :141:

Dat ga jij ook zijn!! Het gaat je leven veranderen, ook al zien andere mensen zo goed als geen verschil!

:71: Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Lotta,

Ik ben benieuwd hoor naar je nieuwe foto's. Ja, op een gegeven moment zijn je littekens erg rood/paarsig he, dat gaat de komende maanden echt veel verbeteren, en tegen de zomer zijn ze mooi verbleekt joh! Ik merk nu trouwens nog steeds dat ze toch nog iets lichter geworden zijn, dan bedoel ik de buitenste randjes, dat heeft echt zijn tijd wel nodig. Fijn he dat je zoooo blij kan zijn met je borsten. Ik heb nog steeds hoor, zo zonder bh oh amaai da hangt niet meer, super!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je :1: Fijn dat je dat vindt!

Succes met jouw lift (en vergroting). Wanneer moet je?

Het maakt niet zo veel uit hé, dat er protheses inkomen,

zolang ze maar mooi ogen :141: en ik zou ook geen a cupje willen hebben als je een d gewoon bent hé :1:

Ik ga binnekort nog eens foto trekken van m'n borsten want ik het is nu 6 weken na de operatie en de littekens zijn op het ergst (rood), maar ik ben enorm trots op m'n borsten :141:

Dat ga jij ook zijn!! Het gaat je leven veranderen, ook al zien andere mensen zo goed als geen verschil!

:71: Veel succes

Ik word 22 dec geholpen. Ben nu al nerveus, hihi.

Ik vind het maar een raar idee dat ik siliconen krijg. Nooit van mn leven gedacht dat ik daar aan zou moeten, omda tik altijd grote borsten heb gehad. Ik vond siliconen ook altijd iets voor alleen mensen die het echt nodig hebben, en tja, helaas hoor ik er dan nu ook bij : (

Ik heb nog een 2e consult gehad bij een andere pc en die vertelde ook dat het niet mooi zou worden zonder prothese, omdat mijn huid alles strak en plat zou trekken. Raar idee hoor, als je mn foto`s ziet zou je niet denken dat er maar inieminie borstjes overblijven.

Ik denk ook niet dat andere mensen het zullen gaan zien, maar ik kan niet wachten hoor, eindelijk geen hangborsten meer....

Weet je al op welke cup je nu zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 22 dec geholpen. Ben nu al nerveus, hihi.

Ik vind het maar een raar idee dat ik siliconen krijg. Nooit van mn leven gedacht dat ik daar aan zou moeten, omda tik altijd grote borsten heb gehad. Ik vond siliconen ook altijd iets voor alleen mensen die het echt nodig hebben, en tja, helaas hoor ik er dan nu ook bij : (

Ik heb nog een 2e consult gehad bij een andere pc en die vertelde ook dat het niet mooi zou worden zonder prothese, omdat mijn huid alles strak en plat zou trekken. Raar idee hoor, als je mn foto`s ziet zou je niet denken dat er maar inieminie borstjes overblijven.

Ik denk ook niet dat andere mensen het zullen gaan zien, maar ik kan niet wachten hoor, eindelijk geen hangborsten meer....

Weet je al op welke cup je nu zit?

Oh 22 december, wat een leuk kerstcadeau :1:.

Ik snap dat je het gek vindt van die siliconen. Ik zou dat ook hebben denk ik, je hebt een D (altijd gehad) en dat je ooit een lifting moet dat weet je, maar dat er ook iets in moet om ze op te vullen! :17:

Maar komt wel goed!!

Ik blijf op een D zitten. Dat had m'n pc ook gezegd, omdat er niks aan de inhoud veranderd, enkel het jasje errond wordt vaster getrokken.

Ik kan nog al mijn bh's aan doen. Maar nu had ik gedacht dat ik voor mijn verjaardag wel een bon kreeg om mooie lingerie te gaan kopen, maar helaas!

Ach ja, toch ga ik er kopen hoor :D

Ik wens je veel succes met de operatie! En niet nerveus zijn, daar help je jezelf niet veel mee hoor :1:

:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.