Ga naar inhoud

Verschil in resultaat bij zelfde aantal cc


Gast nieuwe_borsten

Aanbevolen berichten

Gast nieuwe_borsten

Hoi hoi,

Ik krijg 18 augustus mijn bv. 450cc anatomische protheses mentor, achter de spier.

Ik ben de laatste weken flink aan het rond neuzen op het forum en de profielen en foto's van iedereen.

Het valt me op dat er heel veel verschil zit in resultaten qua cc, soort prothese & of ze voor, dual plane, of achter de spier geplaast worden.

Ik las net een topic waarvan de topicstarter van een cupmaat A, met 275cc anatomische protheses vóór de spier, naar een cupmaat D is gegaan.

Ik wil zelf echt niet groter dan een D! Vind een Grote C tot grote D echt ideaal.

Met mijn consult kwamen we ook uit op een D, heb ook gepast en vond dit echt helemaal super.

Maar als ik dan zie dat iemand met een 275cc, met ook anatomische protheses al een D als resultaat heeft, dan ben ik toch wel bang voor mijn resultaat met mijn 450cc!

Wat ik me dus afvraag, is of er echt zo veel verschil kan zitten in het voor, achter of tussen de spier plaatsen?

Ik hoop dat ik het niet te ingewikkeld heb uitgelegd, en dat jullie me kunnen helpen, want ik vrees echt dat ze straks toch te groot zijn geworden ls ik wakker word op de uitslaap zaal.

groetjes Melany

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid,

ik had ook zoiets dat ik er niks meer van begreep met die cc´s

dus heb t even nagevraagt bij de pc,

en die zei dat meiden op internet elkaar helemaal gek maken met cc maar dat het in elk lichaam anders uitpakt,

ligt ook aan de huid om je borsten en omdat je nog jong ben is dat vrij strak dus zal het lang niet zo ver meerekken als

een slappe borst , waar misshcien ook al borstvoeding mee gegeven is.

je kan gewoon het best luisteren naar je pc, en niet echt kijken naar wat een ander gedaan heb., dat raade hij me aan!!

nou succes meid

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik sluit me daar ook bij aan,want ik zit met 700! cc ( 4 operaties in totaal..) op een goede d-cup.

Dus helemaal afhankelijk van verschillende factoren waar je op uit komt.Komt bij dat een d-cup met implantaten lang niet zo groot oogt als een natuurlijke d,dus laat je niet afschrikken door de cupmaat,maar bekijk echt de foto"s,geeft een veel reëler beeld.

Succes,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit idd al verschil op cc met het plaatsen van net dezelfde prothese voor of achter de spier (ong. 50cc) .

Daarbij komt dat iedere borst uniek is : vet- en klierweefsel , elastisiteit van de huid alsook de borstomtrek .

Bij iemand met een omtrek van amper 70(cm) heb je minder cc nodig dan op eenzelfde cup uit te komen bij iemand met een omtrek van 80 .

Indien je aangegeven hebt bij je pc om welke cup je wil uitkomen gaat dat ook zo zijn hoor .

Die mensen hebben jaren ervaring en kunnen nogal goed inschatten op wat je zal uitkomen , je kan op je twee oren slapen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Familie van mij is pas ook geholpen bij Janssen en die heeft 400cc gehad en die is van een 75A na een D/E gegaan en ze zei dat ze soms ook F moet.

Zij is ong 1.75-1.80 m en normaal gebouwd.

Ook zij heeft ze achter de spier.

Zij heeft de euro sillicone weet niet welke jij krijgt?

Je zult het gewoon af moeten wachten denk ik tot het erin zit, maar wees naar niet te bang over de grootte, je pc weet wel waar die over praat en mochten ze toch te groot uitvallen lees heel vaak dat de meesten er zo snel al aan gewend zijn dat ze het niet erg vinden dat ze groter zijn uitgevallen of dat sommigen ze zelfs wel wat groter hadden gewilt. (spreek uit ervaring ;) )

Succes alvsat iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals hierboven heel goed aangegeven pakt het bij iedereen anders uit. Het belangrijkste is denk ik je arts zo goed mogelijk duidelijk maken wat je wens is. Maak het duidelijk door te passen, door een gewenste cupmaat door te geven, door foto's te tonen enz. Als je met je arts hebt besloten dat die 450cc op en D-cup uit gaat komen, dan denk ik dat hij er het beste zicht op heeft en je erna niet voor hele grote verassingen zult komen te staan. Maar het blijft afwachten. Er is wat dit betreft geen zekerheid van te voren.

De plaatsing van de protheses is denk ik voor jou wel van belang. Je bent nog jong en met het oog op later nog kinderen te willen is het verstandig wanneer de protheses achter de spier of dual plane worden geplaats. Maar ik geloof dat dit bij jou ook het geval is toch?

Succes meis. Laat het gewoon over je heen komen.

Groetjes Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast nieuwe_borsten

Hoi hoi,

Allereerst ben ik blij met jullie reacties!

Stelt me gerust dat iedereen het zelfde zegt.

Pat71, ik heb dat inderdaad ook met mijn pc besproken, krijg ze ook achter de spier.

Pfff.. dit lucht wel erg op hoor!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
En ik sluit me daar ook bij aan,want ik zit met 700! cc ( 4 operaties in totaal..) op een goede d-cup.

Dus helemaal afhankelijk van verschillende factoren waar je op uit komt.Komt bij dat een d-cup met implantaten lang niet zo groot oogt als een natuurlijke d,dus laat je niet afschrikken door de cupmaat,maar bekijk echt de foto"s,geeft een veel reëler beeld.

Succes,groetjes

ff snel een reactie op een "oude" reactie van jou; mooie borsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik helemaal vreemd vind is het volgende:

Ik vond vroeger cupmaat C zo waauw!! Maar nu heb ik het zelf en vind ik dat toch niet zo groot zenne..

"nepborsten" zien er inderdaad kleinder uit dan echt boobs..

Ik pas altijd eerst een B omdat ik ze er ook zo vind uitzien en toch steekt mijn borst er dan volledig uit, haha!

Het is ook niet zo dat mijn borsten niet soepel zijn want dan zou je kunnen denken dat het daaraan ligt.. Vreemd he.. Of anders had ik altijd een soort van ideaalbeeld bij cupmaat C, dat kan ook :rolleyes:

ps: als ze me meten heb ik 70 maar toch past 75c beter..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.