Ga naar inhoud

Alaysha: 29 augustus 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik heb vandaag (23-08-11) een consult gehad bij dr. van Onselen in Zevenaar , en het was een fijn gesprek ze nemen de tijd voor je en voelde mij er op mijn gemak

voor de zekerheid heb ik mn mams en mn zusje meegenomen , maar ook die hadden een heel goed gevoel, we hebben een beetje gepast en vond pasprothese 6 wel super bij mijn lichaam staan!

Ik ben 1,78 ong en 65 kilo en heb een redelijke smalle taille maar wel weer brede schouders en zonder borsten ziet dat er echt niet mooi uit!..

Ik heb nu een AA en wist vanaf mn 16 al dat ik ooit een bv zou gaan doen, ik ben nu 23 en heb een dochtertje van bijna 5 jaar.

En nu de verrassing ik ben 29 aug om 8:45 al aan de beurt!!!

Ik had dit niet zo ingepland, maar er was toevallig een plekje vrij en ivm school van mn dochtertje en mn moeder die voor me gaat zorgen kwam het daar ook beter voor uit dan over 3 of 4 weken.

Ik ben wel ontzettend zenuwachtig ( een beetje bang voor narcose ) maar dit is echt wat ik wil en ga er ook gewoon voor! hihi

Maar nu had ik een vraagje aan jullie, door de enthousiasme ben ik de cc vergeten, maar weet wel dat het pasprothese 6 word, staan daar dan de hoeveelheid cc vast voor?

Ik krijg ze trouwens anatomisch en dual plane geplaatst.

Groetjes Alaysha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

hey,

wat fijn dat je een datum hebt en zo snel ook al!!!

ik heb geen idee hoeveel cc pasmaat 6 is, maar er zijn hier vast wel meiden die het wel weten :)

bijna iedereen is angstig voor de narcose das heel normaal hoor!, maar iedereen zegt ook achteraf het viel me enorm mee die narcose, geen idee war ik me druk om heb gemaakt ! :D

nou lekker aftellen, binnen een week heb jij je nieuwe boobs!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alaysha,

Wat ontzettend spannend zeg dat je al zo snel aan de beurt bent. Ik ben jaloers, ik moet nog zo lang wachten en dat wachten is echt een hel. Je gaat steeds meer twijfelen en kan aan niets anders meer denken.

Ik word 10-10 geopereerd door van Onselen dus ik ga zeker jouw topic in de gaten houden om te zien hoe het met jou gaat.

Ik heb nu afgesproken pasprothese 4,5 en 5, dat is 340cc en 380cc, maar ik ga 10-09 nog een keertje passen en weet al bijna zeker dat ik voor de 5 en 5,5 ga kiezen.

Pasprothese 6 is trouwens 460cc, Sylvana heeft volgens mij namelijk ook nr 6 gekregen, ze heeft wel twee operatie topics dus je moet ze beide maar even bekijken om te zien waar zij dit schrijft.

Heel veel succes nog met aftellen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Hai,

@ Rox: Jah eigenlijk stelt het ook niet veel voor, maar ik heb een jaar geleden een knie operatie gehad en kreeg ik een ruggenprik toen ging mn hartslag heel hoog opeens dus vandaar dat ik een beetje zenuwen heb. En ben idd heel blij met de snelle datum!

@ Schorpioen: Ik weet wat je bedoeld, je krijgt steeds meer twijfels, daarom ben ik idd ook blij dat ik maandag al mag, maar jij kon niet eerder ivm met je werk he?

ik heb pasprothese 4 5 en 6 geprobeerd, 4 vond ik echt te klein, 5 was al beter, maar 6 lag beter in de hand haha en je leest dat het een beetje een vertekend beeld geeft met het werkelijke resultaat dat kleiner uitvalt.

en je doet het ( hopelijk) maar 1 keer, dus de meesten hier op het forum geven aan beter te groot dan te klein...:)

Bedankt, ik zal sylvana's topics even gaan lezen!:) 460 cc klinkt wel heel veel he haha..

Groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Alaysha,

Dat is snel zeg dat je volgende week al geholpen wordt!! Ik wordt 2 september geholpen. Dit staat al sinds mei vast en ga daardoor best wel eens twijfelen over de CC's.

460CC klinkt idd groot dat heb ik ook met mijn 450 CC, maar ik denk maar zo beter te groot als te klein! ;)

Heel veel su6 volgende weekend!!

Greetz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai smoothy!

Jah idd erg snel maar ben er wel blij mee..:)

Door wie laat jij je opereren en op welke cup zou jij uitkomen?

ik heb aangegeven dat ik het wel natuurlijk wou houden en de pc zei dat dat prima kon met maat 6 en mijn lichaam.

Laten we de pc maar vertrouwen dan he haha, en als je twijfelt kun je altijd nog een keer op consult gaan zodat je echt achter je keus staat:)

jij ook alvast veel succes!

Groetjes Alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai eendjuh

Jah super spannend! kan aan niks anders nog denken haha

jah hoe is je herstel gegaan? je bent toch ook door dr van onselen geholpen?

ik kan 1 foto van jou zien met de handen omhoog klopt dat? dat ziet er heel goed uit!

heb je nog meer foto's?

Dat klopt de cc's zijn niet te vergelijken, dr van onselen drukte me op mn hart om niet druk te maken over de hoeveelheid cc,

omdat elke lichaamsbouw anders is.

Groetjes Alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Spannend zeg komt al dichtbij!

Ik ben 15 aug. Geholpen door dokter van onselen! Echt super allemaal! Ik had cupje A en ik wilde graag volle C kleine D! Maatje 6 vond ik het mooist! En in mijn kliniek bh staat nu 70 D mr ze slinken ook nog iets! Er is 460 cc in gegaan! En tis echt prachig geworden en k ben best wel small ( 1,68 en 55 kg) en t staat echt mooi vind k zelf! Tis nu alleen nog wennen dat ik ze heb! Maar ik ben er helemaal verliefd op! En na nog geen 2 weken veder kan k bijna alles weer! Alleen eerste 3 a 4 dagen was afzien! Maar had het veeel eerder moeten doen! Heeeel veel succes! En geloof me, de pijn en de onhandigheid erna is het dubbel waard!

Liefs Sylvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Spannend zeg komt al dichtbij!

Ik ben 15 aug. Geholpen door dokter van onselen! Echt super allemaal! Ik had cupje A en ik wilde graag volle C kleine D! Maatje 6 vond ik het mooist! En in mijn kliniek bh staat nu 70 D mr ze slinken ook nog iets! Er is 460 cc in gegaan! En tis echt prachig geworden en k ben best wel small ( 1,68 en 55 kg) en t staat echt mooi vind k zelf! Tis nu alleen nog wennen dat ik ze heb! Maar ik ben er helemaal verliefd op! En na nog geen 2 weken veder kan k bijna alles weer! Alleen eerste 3 a 4 dagen was afzien! Maar had het veeel eerder moeten doen! Heeeel veel succes! En geloof me, de pijn en de onhandigheid erna is het dubbel waard!

Liefs Sylvana

Hai Sylvana!

Ik heb nu ook een A en had ook ingedachten een grote C kleine D, van lichaam zijn we nogal verschillend hihi..

Wat goed om te horen al die positieve reacties over de operaties bij het accz, dat geeft me een gerust gevoel:)..

Jah ik ga gewoon vanuit dat het net zo erg is als een bevalling ( en dan denk je echt dat je dood gaat haha) dan kan het dus

alleen maar mee vallen als de pijn minder is...

Heb je toevallig ook foto's?

Groetjes Alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Alaysha,

Leuk dat je nu een eigen topic hebt aangemaakt!

En super dat je al zo snel terecht kunt!

Je dacht zelf aan oktober toch?

Hoop maar dat je er heel blij mee zult worden,

veel aftelplezier!

Groetjes

Heej Parkiet!

Jah ik heb nu een datum dus dacht nu moet ik ook ff een topic openen, heb er zelf ook veel aangehad om anderen op het topic te volgen

dus hoop dat mijn verhalen dat ook gaan doen voor anderen die een BV willen :)

Dat klopt oktober dat zou dan nog mooi voor de feest dagen zijn, maar zoals je hier heel veel leest doe je toch niks anders dan aan borsten denken en erna kijken

haha dus toen ik de optie kreeg voor a.s maandag dacht ik SLIK jah okeej we gaan ervoor haha, en het kwam mn moeder beter uit (die gaat me in de watten leggen) en mn dochtertje heeft nu nog vakantie

vandaar :)..

Hoe gaat het verder met jou herstel?

groetjes Alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Parkiet!

Jah ik heb nu een datum dus dacht nu moet ik ook ff een topic openen, heb er zelf ook veel aangehad om anderen op het topic te volgen

dus hoop dat mijn verhalen dat ook gaan doen voor anderen die een BV willen :)

Dat klopt oktober dat zou dan nog mooi voor de feest dagen zijn, maar zoals je hier heel veel leest doe je toch niks anders dan aan borsten denken en erna kijken

haha dus toen ik de optie kreeg voor a.s maandag dacht ik SLIK jah okeej we gaan ervoor haha, en het kwam mn moeder beter uit (die gaat me in de watten leggen) en mn dochtertje heeft nu nog vakantie

vandaar :)..

Hoe gaat het verder met jou herstel?

groetjes Alaysha

Hey Alaysha,

Ja zo is het, en het is ook fijn om even je verhalen te kunnen vertellen op een plaats waar iedereen zowat hetzelfde meemaakt.

Geef je groot gelijk hoor, ik dacht ook liever vandaag dan morgen maar kwam niet eerder uit bij mij.

Wel fijn dat je moeder je kan verzorgen dan en je dochter nog vrij heeft, hoef je ook niet te koken haha.

Met mij gaat het heel goed, ik ben morgen 3 weken PO en voel mij echt goed!

Net al even auto gereden en dat ging ook prima.

Eigenlijk heb ik geen pijn meer, alleen vandaag een groot stuk gelopen en toen kreeg ik een paar steekjes.

Maar het valt mij dus alles mee :)

Vandaag nog beha's wezen passen in de livera en een 7oD zat goed :D ('t lijkt een grote B hoor)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Alaysha,

Ja zo is het, en het is ook fijn om even je verhalen te kunnen vertellen op een plaats waar iedereen zowat hetzelfde meemaakt.

Geef je groot gelijk hoor, ik dacht ook liever vandaag dan morgen maar kwam niet eerder uit bij mij.

Wel fijn dat je moeder je kan verzorgen dan en je dochter nog vrij heeft, hoef je ook niet te koken haha.

Met mij gaat het heel goed, ik ben morgen 3 weken PO en voel mij echt goed!

Net al even auto gereden en dat ging ook prima.

Eigenlijk heb ik geen pijn meer, alleen vandaag een groot stuk gelopen en toen kreeg ik een paar steekjes.

Maar het valt mij dus alles mee :)

Vandaag nog beha's wezen passen in de livera en een 7oD zat goed :D ('t lijkt een grote B hoor)

Groetjes

Haha jah zadel ik mn mams op met 2 verschillende pannen eten maken, arme mams :P

goed om te horen dat het vlot verloopt! jah ik lees dat je bijna geen conditie meer hebt en in het begin maar

kleine stukjes kunt lopen?

Oehh heerlijk of niet eindelijk een mooie grote bh zonder push up of kipfiletjes! kan niet wachten als ik dat straks ook mag:D

Mij werd verteld dat je naar 2 weken al weer auto mocht rijden als je stuurbekrachtiging hebt, maar dat heb ik niet

naar hoeveel weken mag ik het dan wel weet je dat?

Groetjes Alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Jaa een bevalling heb k zelf nog niet meegemaakt! Ha ha! Mr de pijn is bij iedereen weer anders! K ervaar het niet als ' vreselijk' tis meer een zeurende pijn! K vond het vervelender dat ik overal bij geholpen moest worden! Maar de pijn ben ik alweer vergeten als k mezelf in de spiegel zie! En etalage ruiten zijn opeens ook erg leuk! En qua cc zal er nog wel wat weg vallen! Mr maatje 6 oftewel 460 cc vind ik nog geen eens heel groot! En bij iedereen valt het ook anders!

Ben blij voor je! En van onselen is een super man! Daar hoef je je geen zorgen om te maken!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jah zadel ik mn mams op met 2 verschillende pannen eten maken, arme mams :P

goed om te horen dat het vlot verloopt! jah ik lees dat je bijna geen conditie meer hebt en in het begin maar

kleine stukjes kunt lopen?

Oehh heerlijk of niet eindelijk een mooie grote bh zonder push up of kipfiletjes! kan niet wachten als ik dat straks ook mag:D

Mij werd verteld dat je naar 2 weken al weer auto mocht rijden als je stuurbekrachtiging hebt, maar dat heb ik niet

naar hoeveel weken mag ik het dan wel weet je dat?

Groetjes Alaysha

Hey Alaysha,

Haha ach dat heeft ze vast wel voor je over, en anders wordt het afhaalmaaltijden eten haha :P

Dat klopt ja, ik ging toen ik een paar dagen PO was de kliko halen, dat is misschien 100 meter lopen maar ik was bekaf!

Ja echt superfijn! Heb zelf nooit kipfiletjes gedragen maar wel altijd push-ups, wat een gedoe!

Maar nu zat ik juist te kijken naar beha's waar géén push-up in zit, ik vind het trouwens niet heel erg handig als ik blijf steken op 70D want dan zijn er niet heel veel beha's die ik pas! Maar heb het er natuurlijk graag voor over :)

Ja klopt, de een zegt 1 week en de ander 2 weken. Maar mijn vriend kon mij gewoon overal heen rijden tot voor kort dus er was geen noodzaak om eerder te rijden.

Ik geloof dat als je geen stuurbekrachtiging hebt je beter 4 weken kunt wachten! Je draait dan natuurlijk nogal veel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai smoothy!

Jah idd erg snel maar ben er wel blij mee..:)

Door wie laat jij je opereren en op welke cup zou jij uitkomen?

ik heb aangegeven dat ik het wel natuurlijk wou houden en de pc zei dat dat prima kon met maat 6 en mijn lichaam.

Laten we de pc maar vertrouwen dan he haha, en als je twijfelt kun je altijd nog een keer op consult gaan zodat je echt achter je keus staat:)

jij ook alvast veel succes!

Groetjes Alaysha

Hooi!!!

Beter snel als lang moeten wachten meid!

Ik wordt bij de bergman kliniek in den haag geholpen door dr Koopmann. Ik heb nog geen idee op welke cup ik zou uitkomen.

Weet wel dat de PC 450CC prima bij mijn lichaam vind staan en das natuurlijk ook wel het belangrijkste!

Dank je wel! :D

Grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid gefeliciteerd

En al zo snel eigenlijk heb je wel gelijk je hoeft nu maar 2 daagjes meer weg te tikken

en dan is het zover..

Doe leuke dingetjes dit weekend want voolopig(na de 29) denk je er liever niet meer aan

Maar ook dat gaat over na week 1 ziet het er al stukken beter voor je uit..

En kijk je over je schouder en zie je die BERGEN die DALEN leken..

GoGirl :71:

Liefs Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis...

Ik ben ook door van Onselen geopereerd pasprothese nr 5 ... 380cc had kleine A cup en na de bv een 75E.

Mijn vriendin is ook geholpen door van Onselen pasprothese nr 6 ... 480cc en had een kleine B cup en na de bv een 75F

De borsten die van Onselen maakt ogen allemaal heel natuurlijk door de anatomische protheses.

Het aantal cc zegt niets, kijk maar naar aardbeitje haar verhaal!

Maar het klopt wel, het uiteindelijke resultaat valt kleiner uit dan de pasprothese.

Succes en laat het maar lekker op je afkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai dames,

Bedankt voor jullie lieve woorden!

ik begin steeds zenuwachtiger te worden, maar kan niet wachten tot het eindelijk maandag is:)

@ schorpioen: ik begin idd nu pas te beseffen dat dit mijn laatste weekend is met mijn kleine tietjes en dan zie ik ze nooit meer terug hihi, dat is best wel raar.

Dit weekend heb ik niet zo veel in de planning, even de keuken douche en wc schrobben, wasmand leeg wassen zodat ik geen kriebels voel om dat vlak na de operatie te gaan doen en echt mijn rust pak

Verder ben ik helemaal klaar voor de operatie.. !:D

@ renate: Jah je kan er niet van op aan die cc's ben ik achter! Wat leuk dat jullie door de zelfde pc zijn geholpen!

hoe bevalt jou en je vriendin het resultaat?

Groetjes Alaysha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wens je ook nog een heel fijn weekend !

Dit zal je laatste weekend zijn met kleine boobs..

Doe ook nog even de dingen die je na je bv tijdje niet meer kunt, lekker knuffelen en op je zij slapen bijvoorbeeld ;)

Alvast veel succes voor maandag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Mii18

Dankjewel!! :)

Jah ik ga zeker nog even genieten van de dingen die ik nu nog kan hihi

( had er idd nog niet eens aan gedacht, kan mn dochtertje een hele poos niet meer knuffelen en dat is al zn knuffelkont, gelukkig is mn moeder in de buurt !)

Groetjes Alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.