Ga naar inhoud

Alaysha: 29 augustus 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Alaysha,

Mijn vriendin is zeer tevreden over het resultaat en ik ook, alleen voel ik dat mijn linkerborst nog steeds niet goed is ingekapseld en af en toe pijnlijk is, maar je bent pas echt genezen na ruim 1 jaar po, dus we hebben gewoon nog een half jaartje geduld :44: ha ha.

Ik zou zeker weten weer naar van Onselen gaan voor een bv, alleen de pijn wil ik de volgende keer liever niet meer ;)

Heel veel succes volgende week en ik ken je stress, alles aan de kant!! Hier stond ik ook nog vitrage te wassen, ramen lappen, wasmand leeg, voorraad boodschappen, bedden nog dag van te voren verschonen enz enz ha ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

@ Renate : Goed om te horen dat je zo tevreden bent en je vriendin ook! Als je pas na een jaar genezen bent, betekent dit ook dat je borsten pas na een jaar het eind resultaat zijn?

Vandaag kan ik lekker rustig aan doen, het hele huis is al aan kant, alle kleertjes netjes opgevouwen in de kast, straks alleen nog een paar kleine boodschapjes doen!

mn dochter slaapt bij mn tante omdat ik morgen om 6 uur al moet vertrekken, lijkt me dat fijner voor haar:)

Morgen om dit tijdstip lig ik onder het mes, whaaa alleen de gedachten pff ben erg zenuwachtig, was vanmorgen ook spontaan wakker om 6 uur!

de narcose daar zit ik het meest tegen op, blijf het raar vinden dat je geen controle over je lichaam meer hebt en zo in slaap valt, en bang om niet meer wakker te worden

kvoel me nu al schuldig tegen over mn dochtertje, stel als ik nu niet meer wakker word, heb ik dan een bv verkozen boven mn dochtertje?!

Ik denk dat deze angsten en gedachtes bij iedereen wel naar boven komt ?

Liefs Alaysha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Alaysha,

Fijn dat je het huis lekker op orde hebt kunnen maken, dat zal de eerste dagen PO namelijk niet gaan!

Handig dat je dochter bij je tante slaapt, hoef je je daar geen zorgen meer over te maken en hoef je ook niet op de dag van de operatie nog eens afscheid te nemen.

Ik denk dat iedereen die angsten wel heeft hoor, maar de kans dat je niet meer wakker wordt door de narcose is kleiner dan 1 op 100000 heb ik net gelezen. Het komt allemaal wel goed hoor!

Wens je heel veel sterkte voor morgen en denk er maar niet teveel over na!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeel veel succes morgen!

Gaat helemaal goedkomen!

Gisteren zijn bij mij de hechtingen eruit gagaan! Echt super mooi allemaal je ziet bijna niks! Ik ben heeel blij met het resultaat! Dokter van Onselen heeft het prima gedaan! Het is voor mij nu alweer 2 weken geleden! En de tijd gaat zo snel! Die 3 daagjes vol ellende/pijn/onhandigheid ben ik allang vergeten!

Hou je taai en je zal er vast heeel blij mee zijn!

Liefsss sylvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeel veel succes morgen!

Gaat helemaal goedkomen!

Gisteren zijn bij mij de hechtingen eruit gagaan! Echt super mooi allemaal je ziet bijna niks! Ik ben heeel blij met het resultaat! Dokter van Onselen heeft het prima gedaan! Het is voor mij nu alweer 2 weken geleden! En de tijd gaat zo snel! Die 3 daagjes vol ellende/pijn/onhandigheid ben ik allang vergeten!

Hou je taai en je zal er vast heeel blij mee zijn!

Liefsss sylvana

Heej Sylvana..

Dankje wel! :rolleyes:

harstikke mooi dat het er heel goed uitziet! deed dat nog pijn de hechtingen eruit halen??

ik hoop dat ik de aankomende 3 dagen ook snel ga vergeten haha :1bouncingboobs:

Xx Alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Alles zag er mooi uit zei de arts! K had nog een hoop vragen en ze namen netjes de tijd! Het verwijderen van de hechtingen is niet pijnlijk! Tis een raar gevoel! Maar t voelt wel beter zonder de hechtingen! En super blij natuurlijl dat er bijna niets van te zien is! Ik zag echter wel een rand aan de onderkand van mijn borst! Maar dat blijkt maar eigen borst te zijn dat moet allemaal nog dalen! Dus ik hoefde me nergens zorgen om te maken! Je bent in goeie handen! En je moet maar vast voorruit denken! Nieuwe bhs kopen etc etc! Heeeel leuk kan ik je vertellen! Toen ik uit mijn narcose wakker werd! Had ik tietennnnn!!!! En daar doen we het allemaal voor! Om op een dag wakker te worden met mooie boobs! En morgen is het dan voor jou zo ver!

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej Dames !

Bedankt allemaal! :136:

Vanacht was echt een drama, kheb liggen woelen en heb mn draai niet gevonden, had de wekker om 5 uur gezet maar was elk uur al wakker zins ik in bed lag dus ben er om half 4 uitgegaan..pff

Gisteren op het laatst nog besloten dat mn oma mee gaat, mn moeder zou mee gaan, maar volgens mij is zei nog zenuwachtiger dan mij, dus heb mn oma gebeld zodat ze mn moeder gezelschap kan houden :rolleyes:

Nu komt het wel heel dichtbij! ik word om 6:15 uur opgehaald, en moet in Bocholt om 7:45 zijn om vervolgens om 8:45 mn nieuwe :1big_boobs: te krijgen

Nou ik ga douchen en dan ga ik mn kleine :1boobs: inruilen voor huge :1bouncingboobs:

En hopelijk kan ik vanaaf of anders morgen mn eerste verslagje schrijven :43:

Liefs Alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, waarschijnlijk lig je nu onder het mes! Spannend hoor. Veel sterkte toegewenst met het herstel. Ik ben nu 2 weken PO en voel me inmiddels weer erg goed. Kan in principe alles weer, al mag dat natuurlijk niet haha. De eerste dagen zijn het ergst, maar echt.....die gaan voorbij en daarna gaat het herstel erg snel.

Groetjes blauwoog

quote name='alaysha' date='29 augustus 2011 - 04:02' timestamp='1314586920' post='108095']

Heej Dames !

Bedankt allemaal! :136:

Vanacht was echt een drama, kheb liggen woelen en heb mn draai niet gevonden, had de wekker om 5 uur gezet maar was elk uur al wakker zins ik in bed lag dus ben er om half 4 uitgegaan..pff

Gisteren op het laatst nog besloten dat mn oma mee gaat, mn moeder zou mee gaan, maar volgens mij is zei nog zenuwachtiger dan mij, dus heb mn oma gebeld zodat ze mn moeder gezelschap kan houden :rolleyes:

Nu komt het wel heel dichtbij! ik word om 6:15 uur opgehaald, en moet in Bocholt om 7:45 zijn om vervolgens om 8:45 mn nieuwe :1big_boobs: te krijgen

Nou ik ga douchen en dan ga ik mn kleine :1boobs: inruilen voor huge :1bouncingboobs:

En hopelijk kan ik vanaaf of anders morgen mn eerste verslagje schrijven :43:

Liefs Alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai lieve dames!

Ik hoop dat dit allemaal goed gaat, ik typ op mn telefoon:)

Nou ik ben weer thuis en heb behoorlijk veel pijn..

Ik kwam om half 8 in bochelt aan, we werden vriendelijk ontvangen en mochten nog even wachten, een kwartiertje later kreeg ik een pilletje voor de pijn. En mocht ik me al gaan uitkleden dan zou eerst de anasthesist langs komen voor vragen, hij kon meteen zien dat ik erg zenuwachtig was , maar ik begreep hem niet goed toen hij zn verhaal ging vertellen in het duits, dus de lieve connie die mij de heletijd daar heeft gesteund ( super lieve vrouw) heeft alles vertaalt. Toen ik een momentje alleen met mn moeder in dat kamertje zat , voelde ik me zo slecht!! Ik was witter dan wit vertelde mn moeder en het zweet liep van mn gezicht af, toen werd het donker...

Naar 2 minuutjes kwam ik weer bij, maar het gekke was dat ik me niks van kon herinneren dat ik flauw was gevallen.. Ik kreeg mn kleurtje weer terug in mn gezicht en het ging al snel wat beter ( het was echt de angst en zenuwen) de anasthesist kwam nog 1 keer binnen, ik dacht nu kunnen ze me niet meer opereren omdat ik flauw was gevallen, maar hij zei nee dat kan gewoon het is omdat je je zelf zo druk maakt,(dacht misschien kan ik nog terug krabbelen haha) ik zei zorg dat je me weer wakker maakt ik heb een kleine. Hij zei dat gaat helemaal goed komen! En vertrok weer dr van Onselen kwam nu binnen om me even af te tekenen, met 2 mooie zonnetjes erbij hihi. Vanaf dat moment was ik erg rustig en mocht nu op de operatie tafel gaan liggen. Hij vertelde me dat ik aan leuke dingen moest denken zoals met mooie borsten in een bikini op een strand met palmbomen en cocktailtje erbij haha, en 15 sec later was ik aan het slapen... Van 8:45 tot 10 uur. Ik werd huilend wakker, dat kwam omdat ik me voor de tijd zo druk heb gemaakt vertelde de anastestist en was hevig aan het rillen van de kou of de spanning, ik denk allebei wel, dus kreeg een lekkere warme blazer onder de deken het was warm genoeg maar nog steeds rilde ik dus kreeg iets ingespoten waardoor ik niet meer rilde en dat hielp al binnen 10 min! Half 11 werd ik naar mn kamer gebracht waar mn moeder en oma ook kwamen, kwas zo blij om ze te zien! Ook had ik een leuke buurvrouw waar ik toch nog veel mee heb kunnen lachen (hoever je kan lachen erg pijnlijk)lekker thee gedronken met een croissantje, ik mocht om half 1 al weg en was om half 2 thuis, de terug weg was voor mij echt een hel al die bobbels en bochten echt kvond het verschrikkelijk ( mn moeder probeerde hier zoveel mogelijk rekening mee te houden) maar het is niet te verkomen..

Verder voel ik me niet misselijk, opzich eigelijk wel goed, alleen moe en brandende en drukkende pijn, klein beetje moeite met ademhalen, maar ga deze 3 dagen rustig aan doen en blijf zoveel mogelijk stil liggen in bed of op de bank, jah meiden we wisten allemaal dat we deze pijnen zouden krijgen, je kan dan ook beter je op het aller ergste voorbereiden dan kan het alleen maar mee vallen:)

Ik gluur telkens naar mn borsten zo onwerkelijk!! Ze zijn echt van mij!! Hihi de bh ga ik niet af doen durf het nog niet aan maar als ik er een beetje tussen door spiek ziet het er al heel mooi uit! Ben erg benieuwd en zal jullie dan ook het resultaat laten zien als ik zover ben:)

Tot nu was dit even mijn verslagje:)

Een hele fijne dag allemaal

Liefs Alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,zie je wel,je bent weer lekker bij je kleine meisje!Ten eerste gefeliciteerd met je nieuwe :1big_boobs:. Ach vervelend dat je huilend wakker werd. Ik vond het ook raar om te kijken in t begin,dacht straks vallen ze eraf haha,geniet ervan he en hopelijk valt de pijn mee voor je.

Liefs Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, leuk je verhaal te lezen! Zo herkenbaar allemaal! Die BH en band zitten nu ook heel strak omdat je borsten natuurlijk ontzettend opgezet zijn. Waarschijnlijk ook vocht. Dus het wordt dadelijk wel iets minder hoor die druk. Maar het blijft wel irritant hoor haha. Ik doe 's nachts mijn BH een standje minder strak! Anders kan ik niet slapen van de rugpijn. BH trekt enorm namelijk. Heel veel sterkte de komende dagen!!!! Even 3 dagen volhouden en daarna gaat je herstel heel snel. groetjes blauwoog

Haha jah, dus ben niet de enige die de bh niet uit durf te doen :P

De pijn word al wel erger! En die bh en martelband pffff hoe hou je dit 6 weken uit, zie er erg tegen op..

Liefs Alaysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.