Ga naar inhoud

gevoelige huid van borsten na BV


Aanbevolen berichten

Hoi de huid van mijn boobs is gevoelig/geirriteerd sinds de boobjob, (lijkt op lichte zonnebrand)

hebben jullie dit ook?

Zal het komen omdat ik dag en nacht een bh aanmoet?

Ik smeer ze wel twee keer per dag in met bio-oil..

hoe is jullie ervaring??

liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik smeer wel, maar vraag me af of het wel helpt, misschien kan ik beter een vochtinbrengende bodylotion proberen??

het jeukt ook een beetje,

ben toch bang dat mijn huid aan het reageren is op het "opgesloten" zitten, zou dat kunnen? misschien moet ik ze af en toe een uurtje luchten, maar ja dat lijkt me ook weer niet goed???

ik blijf in iedergeval nog wel smeren, kijken wat er gebeurd..

thanks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi Jolly

mischien ben je allergisch voor het matriaal waar je bh van gemaakt is???

gooi ook maar neer wat in me binnen schiet.

ja een vochtinbrengende creme kan mischien bij jou beter reageren,ik vind zelf een goede huidolie fijn,ik vind die paarse fles van Nivea zalig,trekt snel in,en blijft niet plakken erna.maar idd mischien werkt een lotion gewoon ff beter bij jou,en vergeet niet dat we veel weerveranderingen hebben he,en dat geeft een huid ook een knauw,zeker als je een droge en of gevoelige huid hebt.

je mag best je bh eens ene uurtje open,als je maar lekker stil op de bank blijft zitten dansmile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje!!

ja dat ik misschien reageer op de stof waar de bh van gemaakt is kan ook best, ik heb wel een probleemhuid hoor, dus dat zou mij niets verbazen..

Ik ga vanavond na het douchen en insmeren ff een uurtje lekker zonder bh, en dan rustig op de bank zitten inderdaad!! eens kijken of het een beetje helpt!

ik kijk er nu al naar uit om over 4 weken snachts de sportbh uit te doen ahahahahaha bedankt voor je tips! daar heb ik wat aan!! liefs, jolly :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb precies hetzelfde gehad als jij net na mijn bv.

ik heb toen 2 x per dag bodylotion van nivea gesmeerd en daarnaast de creme van min pc.

ook deed ik dagelijks 2x 30 min mijn bh uitlaten en dat werkte heel goed.

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.