Ga naar inhoud

Pijn aan een borst na BV


Gast eindelijk

Aanbevolen berichten

Gast eindelijk

Ik heb even een vraagje:

Het is vandaag 13 dagen geleden dat ik een bv heb ondergaan, maar ik heb vanaf dag 1 heel veel last aan de rechterkant.

Het zijn een soort van steken (pijnlijk!).

Links heb ik nauwelijks last gehad.

Is dit normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik had na twee/drie weken ook ineens steken aan een borst, na drie dagen had ik gebeld met kliniek en volgens de pc is dit heel normaal. Ik moest het wel in de gaten houden zodra het lang aanbleef, volgens de pc zijn het je zenuwcellen die weer herstellen en dat geeft soms een steek/pijn in de borst.

Achteraf gezien had ik toch teveel gedaan en niet goed mijn rust gepakt.

Nu ben ik zes weken verder en heb ik nergens last meer van.

Sterkte ermee!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast eindelijk

Bedankt voor je berichtje!

Fijn om te horen dat jij het ook had maar dat het nu helemaal over is!

Dat je teveel gedaan hebt klinkt eigenlijk ook wel bekend, ik ben zaterdag wezen stappen en daarna is het zo erg geworden.

Had het daarvoor wel afentoe maar nu bijna constant!

Misschien toch nog maar even een paar weekjes wachten met stappen!:rolleyes:

En ben je helemaal blij met het resultaat?

Nu mag je eindelijk mooie bh's aan he?! :43:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eindelijk,

Ik ging na 3 weken ook stappen en dat heb ik echt gemerkt, daarna heb ik goed mijn rust gepakt en goed naar mijn lichaam (borsten) geluisterd. :141: Je merkt echt zodra je je rust pakt en de boel de boel laat dat je lichaam dan snel herstelt. Ik had niet verwacht dat het herstel toch zo snel zou gaan na 6 wkn. Afgelopen weekend heb ik voor het eerst zonder bh geslapen en andere bh's geprobeerd, ik merk wel dat mijn vertrouwde sportbh het lekkerst zit, ik zal nog even geduld moeten hebben.

Met het resultaat ben ik helemaal tevreden, het past perfect bij mij en ze worden met de dag mooier en zachter.

Vanaf de eerste dag kon ik me dat niet voorstellen, toen had ik echt ronde kogels :blink:

Ben jij ook helemaal tevreden met het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast eindelijk

Merk dat het nu al heel goed gaat!

Ben heel tevreden met het resultaat, hoop alleen dat een kant nog iets meer gaat zakken!

Ben blij dat die pijnlijke steken ook verdwenen zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik ben nu 5 dagen po en heb sinds 3 dagen stekende pijn in mijn rechterborst .

Het voelt ook een beetje als een luchtbelletje die heen en weer schiet., Ik kan het bijna niet uitleggen.

Het is in ieder geval een behoorlijk vervelende, irriterende pijn.

Als ik mijn hand onder mijn borst houdt en hem een kein beetje lift, dan is het weg ?!?

Meer dames die dit hebben (gehad) ??

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

even uppen want ik vind dit een nuttig topic. Heb zelf ook flink steken in mijn rechterborst, vanaf mijn hechtingen tot mijn tepel lijkt wel een stroomstootje die door mijn borst gaat heel erg pijnlijk. Als ik lig is er niks aan de hand... toch teveel aan het doen met rechts denk ik :(

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.