Ga naar inhoud

The Ugly Face Of Beauty


Casandra

Aanbevolen berichten

Maar wie laat zich nu echt goed informeren over de risico`s / alternatieven / dat je eigenlijk teveel CC`s wil dan verstandig is / etc...?

nou vind wel dat ik mezelf daarin goed heb laten informeren..

Met mij nog vele anderen denk ik hier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik heb het gisteravond ook gekeken. Hier zijn de uitzendingen te bekijken: http://www.rtl.nl/xl/#/a/235665/

Ik vond het echt vreselijk om te zien. Die Britse vrouw waarvan haar prothese zo uit haar borst werd getrokken. Maar ik vond het ook vreselijk om te zien dat die kinderen gewoon allemaal willen voldoen aan een schoonheidsideaal dat gewoon niet haalbaar is. Ik geloof niet in perfectie. Dat ene putje in mijn bil, het zij zo. Anders blijf ik bezig.

Ik vond het in ieder geval erg confronterend.

Liefs,

Dollie :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je helemaal gelijk in. Die scholieren vonden dat die doodnormale vrouw tig behandelingen zou moeten ondergaan a 50.000 pond! Ongelooflijk..

Maar ik bedoelde er mee te zeggen dat de manier waarop er gesproken werd mij niet aansprak en plastische chirurgie in een kwaad daglicht werd gesteld, voordelen werden niet genoemd.

Ik denk niet dat het de bedoeling is van de programmamakers om plastische chirurgie in een kwaad daglicht te stellen, maar om een tegengeluid te geven voor (te veel) media die plastische chirurgie voorspiegelt als een snelle en makkelijke manier om 'perfect' te worden.

Daarnaast zijn e denk ik te veel (vooral jonge) meiden die denken 'als ze nou maar grote borsten/een wipneusje/slanke dijen zouden hebben', alle deuren voor ze opengaan.

Onzekerheid zit in je hoofd, en hoewel ik de eerste zal zijn om toe te geven dat plastische chirurgie kan helpen, wordt er soms te veel waarde aan uiterlijkheden gehecht.

"Echte schoonheid" zit uiteindelijk van binnen, en deze moet je toch echt zelf vinden, daar kunnen alle operaties van de wereld niet bij helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh gadver die Hoeybrechs die vent spoort echt niet, hij vind het maar normaal dat hij zoveel vrouwen verminkt, psychopaat en dan nog een zangcarriere willen beginnen en naakt in bad op foto. Hele gevaarlijke man. En het valt mij nog steeds op van vrouwen die naar de Wellnes gaan dat ze toch tijdens operatie een ontseking oplopen. Niet allemaal natuurlijk, maar ik heb het al meerdere malen gehoord en gelezen en bij toeval allemaal van de welnesskliniek. Lijkt mij dus geen toeval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 2 weken geleden geholpen in de Wellnesskliniek door Dr. Verdonck.

Ik ben ook goed ingelicht geworden over de risico's en de complicaties die kunnen voorkomen. En ja een ontsteking kun je bij iedere operatie oplopen. Dat risico heb je en dat zal je ook altijd blijven houden. Dat is iets waar je eigenlijk niks aan kunt doen.

Heb trouwens voor ik iets ondernam ook heel internet afgespit over de kliniek en de arts. Die enge verhalen over die Hoeyberghs heb ik ook gelezen en door die creep zou ik dus ook nooit geholpen willen worden.

Zag ook een stukje van dat programma gisteren, Mijn schoonmoeder riep me. En Ik vind aan een kant ook dat ze de Wellnesskliniek zo ook in een kwaad daglicht stellen. Ik moet zeggen dat ik nog niks heel ergs heb gevonden over een van de artsen die er nu werken. Vind ook dat die Hoeyberghs gewoon helemaal niet meer mag opereren!!! Las ergens dat die een eigen kliniek heeft ?? Moet toch ook niet kunnen zoiets.

Liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeee...... Wij zaten echt met afgrijzen te kijken... Hoe kun je een prothese er gewoon zomaar uittrekken??!!

En ook hoe die arts uit zijn ogen kijken... Die vent die spoort echt niet! Wat ben ik blij dat ik wel alles uitgezocht heb en zeker was van mijn zaak (ok, complicaties kunnen, maar dit is niet normaal!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.