Ga naar inhoud

The Ugly Face Of Beauty


Casandra

Aanbevolen berichten

Ja gezien!

Je was me net voor, wilde 'm ook posten :)

Ging onder andere over een britse vrouw die geopereerd was door dr Hoeijbrechts (wat een engerd!) van de Welness. Zij had daar een bv ondergaan en werd nabloedend en al de kliniek 'uitgestuurd'. Een dag of drie later was het litteken open gegaan en het implantaat zichtbaar, dus zij natuurlijk terug naar de WK. Daar een gesprek met Hoeijbrechts, die schijnbaar zo het implantaat eruit getrokken heeft!

In het programma kwam hij ook nog aan het woord, en bood zijn excuses aan (waar ik overigens geen *** van geloofde).

Wel goed programma, eerlijk en open over de risicos en misstanden waar je op moet letten. Draaien niet om de hete brij heen en laten mislukte operaties zien, die in een aantal gevallen door chirurgen van het programma hersteld worden.

Ze veroordelen plastische chirurgie niet, dat vind ik heel erg goed. Ze willen gewoon de risicos laten zien en geven tips wat je moet doen en wat je moet vragen om de kans zo klein mogelijk te maken dat je met een zwendelaar te maken hebt.

Wel pittig als je nog je operatie moet ondergaan hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja joh,kan echt niet,lijkt me niet echt normaal ook,wegens infectiegevaar enzo wat erbij komt kijken,over de pijn maar te zwijgen die iemand doorstaat,zo een gaf ik meteen een klap op zijn sm..l,alleen al uit schrikreaktie159.gif

dat zo een arts dat gewoon durft,terwijl je weet hoe iemand door de grond gaat vd pijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik vorige week bekeken inderdaad...

Soms hoor je echt horrorverhalen, maar die mensen zijn ook echt onwetend !

Laten zich niet goed informeren, en nemen dan ineens het besluit zich te opereren....

Maar wie laat zich nu echt goed informeren over de risico`s / alternatieven / dat je eigenlijk teveel CC`s wil dan verstandig is / etc...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook gekeken en dit is beslist geen goede reclame geweest voor de Wellnesskliniek.

Vond, in tegenstelling tot wat Marieke schrijft, dat plastisch chirurgie wel in een kwaad daglicht wordt gesteld. Zoals dat fragment van die scholieren; 'dus wat vinden wij van een liposuctie? niet goed he?' zoiets zei de programmamaker. Maar wel goed om te beseffen dat plastisch chirurgie ook zo vreselijk verkeerd kan uitpakken.. Maar daar heb je uiteraard allang bij stil gestaan voor je ook maar het consult aangaat, neem ik aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wie laat zich nu echt goed informeren over de risico`s / alternatieven / dat je eigenlijk teveel CC`s wil dan verstandig is / etc...?

nou ik heb me dus echt wel goed laten informeren hoor over de risico,s en wat de gevolgen zijn van grotere en zwaardere prothesen,hoefde het eigenlijk zelf niet eens na te vragen,me arts riep meteen alles al hardop wat erbij kwam kijken ,en zo hoort het,6.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond, in tegenstelling tot wat Marieke schrijft, dat plastisch chirurgie wel in een kwaad daglicht wordt gesteld. Zoals dat fragment van die scholieren; 'dus wat vinden wij van een liposuctie? niet goed he?' zoiets zei de programmamaker. Maar wel goed om te beseffen dat plastisch chirurgie ook zo vreselijk verkeerd kan uitpakken.. Maar daar heb je uiteraard allang bij stil gestaan voor je ook maar het consult aangaat, neem ik aan.

Dat fragment van de scholieren vertelde mij dat er teveel reclametroep is die ons verteld wat het schoonheidsideaal van dit moment behoort te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwege een of andere regel mag het niet in het buitenland uitgezonden worden. A.d.h.v. jouw ip-adres zien ze direct uit welk land je komt en of je het wel / niet mag bekijken.

Ja snap ik, toch jammer dat de Belgische forumleden de aflevering nu niet kunnen bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat fragment van de scholieren vertelde mij dat er teveel reclametroep is die ons verteld wat het schoonheidsideaal van dit moment behoort te zijn.

Daar heb je helemaal gelijk in. Die scholieren vonden dat die doodnormale vrouw tig behandelingen zou moeten ondergaan a 50.000 pond! Ongelooflijk..

Maar ik bedoelde er mee te zeggen dat de manier waarop er gesproken werd mij niet aansprak en plastische chirurgie in een kwaad daglicht werd gesteld, voordelen werden niet genoemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.