Ga naar inhoud

Mag ik jullie menig vragen?


Gast Adinda

Aanbevolen berichten

Hallo forum meiden,

Omdat jullie meer borsten zien, dan de gemiddelde man zou wensen,

wil ik jullie graag om je persoonlijke mening vragen.

Welke cupmaat zien jullie hier?

Duidelijkere foto's staan in mijn album.

Dank!

Lieve groetjes, Adinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het oog is het voor mij een c, maar denk dat als je het op laat meten in een lingeriezaak d te horen krijgt.

Er zit idd verschil met je eerdere foto"s en nu,maar de eerdere waren close-up en de nieuwe van wat verder af,geeft een vals/vertekend beeld vaak.

Als ik echt wil kunnen vergelijken zal ik soortgelijke foto"s moeten zien als de eerdere.

Maar je bent niet tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat jullie reageren!

Met deze " tussenstand" zitten er veel (volle) B'tjes tussen, wat kleine C'tjes en zekere C's.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ben hartstikke verdrietig over het resultaat.

Het zou een C moeten zijn, maar iedere dag wanneer ik in de spiegel kijk lijken ze wel kleiner te worden.

( en dat worden ze ook!)

Ze slinken met de dag. Doordat ze ook zo ver uit elkaar staan lijken ze ook nog eens kleiner.... :74:

Vandaar wil ik graag wat objectieve meningen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid dat ik echt niet leuk he! Ik denk dat het laatste vocht nu weg trekt waardoor ze ''kleiner'' lijken ;)

Ik snap je wel heel goed mijn borsten staan ook ver uitelkaar en zo lijkt het ook minder!!

Je zegt het zou een C ''moeten'' zijn maar heb je dat niet?

Ik zou zeker eens terug gaan naar je arts kijken wat hij er van vind ;)

Al denk ik mocht je willen wisselen je wel weer volle mep zult moeten betalen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat jullie reageren!

Met deze " tussenstand" zitten er veel (volle) B'tjes tussen, wat kleine C'tjes en zekere C's.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ben hartstikke verdrietig over het resultaat.

Het zou een C moeten zijn, maar iedere dag wanneer ik in de spiegel kijk lijken ze wel kleiner te worden.

( en dat worden ze ook!)

Ze slinken met de dag. Doordat ze ook zo ver uit elkaar staan lijken ze ook nog eens kleiner.... :74:

Vandaar wil ik graag wat objectieve meningen.

Hee meid,

misschien toch nog maar eens overleggen met je pc, ik zag ook dat de linkse borst kleiner is? maar dat komt vaak voor! Mijn rechter zit bv hoger als links...

Ik begrijp dat je baalt!

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.