Ga naar inhoud

Mag ik jullie menig vragen?


Gast Adinda

Aanbevolen berichten

Ik zie ook een B, kleine C.... dat slinken herken ik wel en waarschijnlijk meer hier, dat is gewoon naatje :(

Ik vrees ook dat het een wissel wordt als je nu zo ontevreden bent, alleen ben ik ook bang dat je de volle mep moet betalen. Stel het is gewoon een C dan is het eindresultaat namelijk behaald. Al ken je het natuurlijk altijd overleggen met je pc!

Al oogt een natuurlijke C natuurlijk groter als een siliconen C....Snap je wel hoor meid! Het is net wat itsme zegt, met silicone maten is het gewoon anders en zit je snel groter als het oogt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak anders eens foto's met kleding aan, gewoon zoals je rondloopt in het dagelijks leven, van je hele lijf.

Zonder bh en zo in close up lijken mijn borsten ook klein, in sommige kleding lijken ze ook veel groter dan andere, dat verschilt naar het model/kleur/print. Maar de meeste tijd van de dag heb je kleding aan, probeer eens te kijken wat voor kleding je het beste staat, je hebt nu een ander figuur, dat doet ook heel veel!

en je hebt het grote voordeel dat ze heel natuurlijk lijken!

Probeer het positief te bekijken, misschien dat je er dan straks heel anders tegenaan kijkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik zie een mooie b cup op een superslank lichaam (tikje jaloers hoor) ik vind het heel mooi passen, maar uiteindelijk gaat het erom wat JIJ wilt!!

Gewoon terug naar de pc om erover te praten!!

heel veel succes meid!!

liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.