Ga naar inhoud

Borstvergroting voor 83-jarige


Casandra

Aanbevolen berichten

Orange County - Een hoogbejaarde vrouw, die niet meer tevreden was over haar borsten, heeft op 83-jarige leeftijd een borstvergroting ondergaan.

Marie Kolstad uit het Californische Orange County vertelde haar familie niets over de ingreep, omdat ze bang was dat ze haar van haar plan zouden weerhouden. De 83-jarige was vastbesloten en plande een afspraak bij de plastisch chirurg.

Voor de drie uur durende ingreep om haar kleine cup A te vergroten naar een cup C moest de vrouw 8000 dollar neertellen.

Kolstad is al meer dan tien jaar weduwe, maar de borstvergroting was niet om een nieuwe liefde te vinden. “Ik wil dat mijn kinderen trots zijn op hoe ik eruit zie.” De vrouw is hot nieuws in Amerika, sinds ze in juli de borstvergroting heeft ondergaan en in NY Times haar verhaal deed.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/10355973/__Vrouw__83__wil_borstvergroting__.html?sn=binnenland,buitenland

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn laatste controle nam de PC afscheid met de woorden: 'Nou, als het goed is zie ik u pas binnen een jaar of vijfitg terug.' Waarop ik hem heb geantwoord dat wanneer ik dan nog in leven zou zijn, ik zeker geen wissel ga overwegen <_<

Maar petje af voor dat kranige oude dametje, hoewel Eefje daar wel een punt heeft. Ze had er zoveel meer plezier van kunnen hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.