Casandra Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Orange County - Een hoogbejaarde vrouw, die niet meer tevreden was over haar borsten, heeft op 83-jarige leeftijd een borstvergroting ondergaan. Marie Kolstad uit het Californische Orange County vertelde haar familie niets over de ingreep, omdat ze bang was dat ze haar van haar plan zouden weerhouden. De 83-jarige was vastbesloten en plande een afspraak bij de plastisch chirurg. Voor de drie uur durende ingreep om haar kleine cup A te vergroten naar een cup C moest de vrouw 8000 dollar neertellen. Kolstad is al meer dan tien jaar weduwe, maar de borstvergroting was niet om een nieuwe liefde te vinden. “Ik wil dat mijn kinderen trots zijn op hoe ik eruit zie.” De vrouw is hot nieuws in Amerika, sinds ze in juli de borstvergroting heeft ondergaan en in NY Times haar verhaal deed. http://www.telegraaf.nl/buitenland/10355973/__Vrouw__83__wil_borstvergroting__.html?sn=binnenland,buitenland Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Moet kunnen , al vind ik de reden maar 'raar' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Jammer dat ze het nu pas doet! Had ze er al veel langer plezier van kunnen hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sendai Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Bij mijn laatste controle nam de PC afscheid met de woorden: 'Nou, als het goed is zie ik u pas binnen een jaar of vijfitg terug.' Waarop ik hem heb geantwoord dat wanneer ik dan nog in leven zou zijn, ik zeker geen wissel ga overwegen Maar petje af voor dat kranige oude dametje, hoewel Eefje daar wel een punt heeft. Ze had er zoveel meer plezier van kunnen hebben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikke59 Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 “Ik wil dat mijn kinderen trots zijn op hoe ik eruit zie heeft ze daar een BV voor nodig??? Mijn kinderen zijn ook zonder grote borsten trots op mij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.