Ga naar inhoud

Nina32 : 12 februari 2009 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Nina32

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ook ik ben een 'oude bekende' van het .nl forum en net als jullie heel blij met dit nieuwe forum.

Ik hoop dat hier binnenkort net zo actief zal worden gebabbeld als we gewend zijn! :D

Ik ben dus Nina en ja inderdaad, 32 jaar! ;)

Ik heb op 12 februari mezelf het grootste kado van mijn leven gegeven, boobs!!!!

Ik heb gekozen voor 275cc anatomisch op de spier en ben geholpen door Dr. van der Weij in de Boerhaave Kliniek in Amsterdam. Het is allemaal helemaal goed gegaan en ik ben van een kleine 75A naar maar liefst een mooie, volle 75D gegaan! :lol: Ik was er na de operatie helemaal van overtuigd dat ik een 75C had en had al lekker online inkopen gedaan bij H&M. Zaten allemaal helemaal perfect, maar ineens toen ik 4 weken po was, waren ze allemaal te klein! :blink: Ik ben me toch maar even laten doormeten bij een goede kleine lingerie-zaak en inderdaad, een 75D! Jee, dat had ik echt nooit verwacht, maar ik vind ze helemaal geweldig!!!

Als er nieuwe meiden zijn die vragen hebben, stel ze gerust!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nina!

Wat zijn ze mooi geworden zeg.. Ik krijg ook 275cc en was zelf bang dat ze niet groot zouden worden.. Maar als ik die van jou zie dan wil ik ze precies zo als die van jou hebben!!

Ik heb nu 70A en ze zeiden tegen mij dat ik wel op een 70C zou komen dus ik vertrouw daar maar op..

Liefss Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sandra,

Dank je wel voor je compliment! :D

Krijg jij ze ook voor de spier? Dan heb je waarschijnlijk ongeveer hetzelfde effect als mij!

Dat zegt dan nog niet echt iets over de cup-maat, want dat is wel persoonlijk natuurlijk, maar

ik denk zelf dat je wel op een 70C uitkomt hoor, misschien zelfs wel een 70D. Ik ben echt van

een kleine A (officieel als je gaat meten zelfs een AA, zie ook foto's) naar een 75D.

Wanneer ben jij aan de beurt? Je kunt een aftel-balkje maken als je dat leuk vind in tickerfactory.com,

die link (BBC ofzo) kun je dan plakken in je handtekening. Zie je elke dag hoeveel dagen je nog moet

wachten!!! :lol:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina ,

toch maar oppassen met dat 'gesmokkel' van je hoor (las ik in een ander topic) . Die sportBH gedurende 6 weken is er niet voor niks ;)

Inkapselen duurt 6 weken (je wil er geen deuk in maken door beugels niet?) en indalen gaat verder tot 3 maanden . Alles is pas écht genezen na een jaar . Wil niet te bazig overkomen hé , ben daar altijd een schijtluis in geweest . Altijd bang om iets verkeerd te doen dus mss ben ik gewoon een beetje stiekem jaloers <_< Zelf kon ik pas 10 weken PO een beugelbh aan , daarvoor deed het pijn .

Wel fijn om te lezen dat het herstel zo goed verliep en je die gewone bh's al kan verdragen . Je bent er helemaal blij mee !

Je bent je'r nu dus van bewust dat de H&M-bh's niet zo goed meer zullen zitten , kwam ik ook te weten . Hier en daar nog eens eentje maar 't zal wat meer moeten kosten vrees ik :D

Weet niet wat je smaak is maar heb al enkele van Sapph , zitten als gegoten , hebben dat ietsje extra en zijn nog betaalbaar .

Op deze site kan je'r online kopen , samen met andere bekendere merken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi b-cupje,

Ja, ik weet 't, je hebt gelijk... Maar ik durf wel te smokkelen omdat Dr. Laban zijn patienten wèl al na 4 weken gewone bh's laat dragen. Dat is toch ook een goede en welbekende PC! :) Verder kan ik me niet echt voorstellen dat een beugel een deuk in je prothese kan maken... kan dat echt? :huh: Ik kreeg het gewoon echt Spaans benauwd van die sport-bh de hele dag!

Mooie site trouwens, ben dan wel niet echt een fan van Sapph, maar er staan van andere merken ook heel mooie bh's op! Ga ik zeker een keertje van bestellen!! Ik vind zelf die van H&M echt heel leuk, maar ze hebben maar heel weinig modellen in een D-cup :(....

Thx voor je goede zorgen!!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey , fijn dat je't zo opneemt ;)

Tja , weet je als de bh geen pijn doet en je maar 4 weken de sportbh aangeraden is denk ik idd ook dat het geen kwaad kan ;)

Ik heb laag profiel en denk ook dat dàt er iets mee te maken heeft bij mij : die cups moeten breder zijn dan > nog moeilijker om een goed passende bh te vinden :huh:

Van die deuk heb ik ergens gelezen trouwens . Of dat dan écht zo is ??? Heb al gezegt : ben een schijtert :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje nog iets om over na te gaan denken, hoog of laag profiel.. Ik moet echt maar snel een afspraak voor een consult gaan maken want ik kom op deze manier helemaal niet meer aan werken toe haha.. Ben alleen maar internet af aan het struinen om maar zo veel mogelijk info over alles te krijgen..

Denk dat ik vanmiddag maar ga bellen voor afspraak, wil het eigenlijk de hele week al doen maar wil niet hier op me werk bellen, ga het hier ook namelijk niemand vertellen..

Hebben / gaan jullie het gewoon vertellen aan jullie baas / collega's?

Ik zeker niet, ik werk bij een bedrijf met 99% mannen, denk dat het heel raar voelt om met hun daarover te gaan praten.. Bij het vorige bedrijf waar ik alleen met vrouwen werkte zou ik wel zeker hebben verteld. Ik weet niet, het is gewoon een heel groot verschil of je met een vrouw of een man hierover praat, vinden jullie ook niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.