Ga naar inhoud

Het effect van Afvallen of Aankomen na operatie?


Aanbevolen berichten

Hallo,

26 augustus staat mijn borstlift gepland en ik twijfel nog heel erg of ik wel of geen protheses moet nemen. Nu weeg ik op het moment 65 kilo bij een lengte van 1.63 m.

Ik heb al 11 kilo afgevallen want ik kom van 76 kilo. Ik wil heel graag onder de 60 kilo uitkomen en het liefst zo rond de 57/58 kilo. Het afvallen gaat bij mij gewoon niet zo snel meer. Ik zou voor de operatie heel graag nog 5 kilo afvallen maar ik ben bang dat dat niet meer gaat lukken.

Wie is na de operatie (zowel vergroting, lift, verkleining) de nodige kilo's afgevallen en heeft dit veel effect gehad op het resultaat? Stel dat ik na de borstlift nog zo'n 5 a 6 kilo zou afvallen zou dit dan veel uitmaken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua gewicht ben ik een echte jo-jo , ik spreek hier van 5 kg (tussen de 57 en 62kg) .

Zelf heb ik sinds 3 jaar een borstvergroting .

Wanneer ik gewicht verlies merk ik dat ik meer rimpeling in de protheses voel : doordat het vet , wat de prothese bedekt , weg is uiteraard .

Mijn borsten voelen dan wel wat zachter (minder gespannen aan) .

Ik nog mijn man hebben hier problemen mee , het 'hoort' bij protheses hebben zeker ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.