Ga naar inhoud

Even voorstellen!!


MrsK

Aanbevolen berichten

Goeieavond Dames :68: !

Weet niet of het verplicht is om voor te stellen maar doe het toch maar.

Ik ben Karin, 35 jaar jong :14: en woonachtig in Utrecht.

(Nog) niet van plan een borstvergroting te laten doen maar wie weet, ooit misschien nog.

Kwam via Google deze website tegen en heb me even geregistreerd. Zag in de berichtjes die jullie plaatste dat jullie het over foto's hadden. Die zie ik helaas niet?

Als ik op Gallerij klik dan zie ik wel foto's maar als ik er een aanklik heb ik geen rechten? Iemand die me kan helpen?

Alvast dankjewel en misschien plaats ik ook nog wel een keer wat foto's, maar zal hier voornamelijk zijn om te lezen!

Groetjes en een fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MrsK ,

verplicht is hier niks hé ! Wel netejes dat je't even doet :)

Welkom op het forum trouwens .

Als je foto's wil zien zal je bij sommigen 'vriend' moeten worden (in hun profiel) of op de albums die ergens anders online staan (mijnalbum.nl wordt hier meestal gebruikt) staan paswoorden die je ook via hun profiel moet aanvragen via PB

Je moet begrijpen - ook wanneer je hier in de toekomst een topic aanmaakt en eventueel foto's plaatst - dat IEDEREEN (dus ook , gewoon 'gasten' , surfers) alles kunnen meelezen hier . Dus omwille van anonimiteit worden hier niet altijd foto's zomaar getoond .

Ik denk wel dat je dat begrijpt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.