Ga naar inhoud

Janine : BV : 1 oktober 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie

He meiden.

Nou vandaag 10 dagen po.

Merk tot mijn verbazing dat ze nu al zachter worden.

Vooral langs de zijkanten.

Heb op zich geen pijn meer.

Maar die BH zit wel verschrikkelijk...

Zal blij zijn dat die uit mag.

Die drukt de hele boel plat, Trekt mijn boobs bij mekaar, dat veroorzaakt wel wat een beurs gevoel onder mijn oksels.

Verder gaat alles prima, en ben ik helemaal happy met mijn boobs.

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Moontje:

De maat hebben ze uit de kliniek bh geknipt...heb hem wel op de laatste gaatjes staan.

En aan de voorkant zit een ingebouwde band. Maar daar heb ik totaal geen last van.

Heb nog een sport bh 75 D gekocht. (Niet bij de hema, die had echt deze maat niet......)

Die trek ik vlgd week aan naar mijn werk.

Want die kliniekbh valt dus niet te verstoppen onder kleding.

Als ik deze zelf gekochte sportbh aanheb dan heb ik dus totaal geen last van mijn borsten...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm ik zal hem straks wel even op de foto zetten Rianne!

Het is een kliniek.bh.

Heb er vandaag op gelet, maar 's morgens zit hij veel beter en aan het eind van de dag begint het wat te knellen.

Maar tis niet erg hoor. Vind het wel fijn om hem te dragen. Alles blijft op zijn plek, ook als ik moet bukken enz.

Doe ook alweer vanalles. Paar dagen po alweer voorzichtig pampers verschonen, tafel dekken etc.

En sinds maandag weer stofzuigen beneden. Dat is echt erg licht werk en lijkt me geen probleem.

Ik mocht na een paar dagen rust mijn dingetjes weer doen, behalve zwaar tillen en hoog reiken.

(Vind het af en toe wel eng hoor, heb geen pijn namelijk)

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 dgn PO.

Nou mijn knoopjes zijn verwijderd door de huisarts. De rest van de hechtingen zijn oplosbaar.

Mooi klein litteken vind ik. Zit niet helemaal in de plooi maar op de onderkant van mijn borst.

Kan ik er nu al bio oil o.i.d. op smeren?

Of nog even wachten...

De kliniek had siliconenpleisters geadviseerd, maar dat vind ik te duur.(50 euro geloof ik).

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 dgn PO.

Nou mijn knoopjes zijn verwijderd door de huisarts. De rest van de hechtingen zijn oplosbaar.

Mooi klein litteken vind ik. Zit niet helemaal in de plooi maar op de onderkant van mijn borst.

Kan ik er nu al bio oil o.i.d. op smeren?

Of nog even wachten...

De kliniek had siliconenpleisters geadviseerd, maar dat vind ik te duur.(50 euro geloof ik).

Lfs Janine.

Heb je geen littekencreme meegekregen van je kliniek? volgens mij mag je daar twee weken na je behandeling mee beginnen als je korsten er teminste af zijn... ik mag er twee weken na mijn bv mee beginnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook Dermatix eigen merk vragen bij de Apotheek. Heet dan: Cremor Siliconis 20%

Via de huisarts wordt het volledig vergoedt, koop je het zelf zonder recept kost het iets minder als 4 euro.

Erg fijn spul, maar de litteken crème van de kruidvat is ook erg fijn ;)

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeej Janine. Wat heerlijk voor je dat alles goed gaat met je herstel en dat je geen pijn hebt! Ik heb twee jaar geleden een moedervlek op mijn rug laten verwijderen en ik heb toen gesmeerd met littekencreme van biodermal. Dat vind ik een topmiddeltje en ik ga het zeker weer gebruiken na mijn bv.

Ik zag je foto's: mooie boobs heb je al zeg! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, heel erg bedankt voor de antwoorden.

Ik heb online de bapscare siliconen pleisters besteld.

Deze worden door plovier geadviseerd idd.

Ga na die dure operatie dan maar niet bezuinigen op de littekens.

Ben benieuwd wat dat spul doet.

Het is beter dan zalf zei Valerie, omdat je hem 24/7 draagt en hij dus ook 24/7 zijn werk kan doen.

Valt trouwens mee met de littekens ze zitten net niet/net wel in de plooi, ietsje pietsje er boven. Perfect hoor.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeyy janine!!

Alles goed?je herstel gaat super lees ik:D

waarvoor zijn die soort pleisters die jij heb besteld?plovier heb mij helemaal niks verteld of litekencreme ofzo?

Denk dat ik maar aan de bio oil ga als ze helemaal gaaf zijn..

Heb jij trouwens alweer al je gevoel terug in je borsten?

Mijn linker blijft gevoelloos?!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Kelly,

De onderkant van beide borsten voel ik weinig.

De tepels voel ik wel, maar dat is een schraal of branderig gevoel.

Verder wel gewoon gevoel in de rest van mijn borsten.

Ze adviseren van de be-clinic siliconenpleisters van bapscare T.

Je zou ook siliconencreme kunnen gebruiken maar volgens hun werken de pleisters beter omdat die er 24 uur per dag, zeven dagen in de week opzitten. En dat zo'n twee maand lang.

Pakje kost iets van 37 euro. Maar daar zit dan genoeg in voor die hele twee maand, want je knipt ze op maat. En 1 plakker kan een aantal dagen blijven zitten.

Als je gaat douchen plak je hem even op de spiegel zei Valerie, en dan na het douchen er weer op. Betekend wel dat je 's nachts een bh dient te dragen, anders blijven de pleisters niet goed zitten.

Nou ja, ik ga het proberen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Vandaag 3 weken po!!!

Nog steeds een van de beste beslissingen ooit!

Vind mijn borsten nu al prachtig, vraag me af wat er nog aan kan veranderen?

Misschien nog iets meer hang erin? Ben benieuwd...

Sinds afgelopen donderdag ben ik begonnen met de siliconenpleisters!

Bevalt wel goed! Ze dekken het litteken mooi af en je ziet ze bijna niet zitten.

Vanmorgen merktte ik dat er aan mijn linkerborst een hard stukje in het litteken zit.

Denk een klein punte van de hechting die er nog uitsteekt.

Voelt het ook beetje kriebelen, irriteren daar.

Heb geprobeerd om het eruit te trekken met een pincet, maar het zat muurvast...

Wat doe ik hieraan?

Of gaat het alsnog oplossen? Verder zien de littekens er al mooi uit, alleen dat plekje blijft wat achter...

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy,

Gefeliciteerd met je 3 weken po meid!!! :136: :136:

Er gaat zeker nog veel veranderen, ze worden steeds natuurlijker, zachter en iets meer hang. Worden alleen maar mooier en mooier, bij mij veranderde ze door tot zeker 7 maanden po ;)

Kan zijn dat er een stukje hechting zit, als je het er niet uit kan trekken dan lost het vanzelf op. Ik had dit toen ook met mijn linkerlitteken en met 5 weken was het verdwenen. Blijft dan inderdaad wat achter, maar zie je straks niks meer van :D

Lekker genieten van je boobs, ze zijn prachtig! En je litteken is mooi smal :D

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Femmy,

Thanks!!

Ja vind ze nu al mooi! Als ze straks meer gaan hangen oogt het natuurlijker, dat zou ook mooi zijn!

Oke dus ik trek voorlopig maar niet meer aan dat stukje...Kan er ook niet goed bij hoor, moet met een pincet...

Het trekken deed niet zeer, maar hij zit muurvast. Dan zal het vanzelf wel oplossen.

Ben blij dat het bij jou uiteindelijk wel vanzelf mooi heelde. Dan hoop ik daar ook maar op!

Liefs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Janine,

Ja zodra de hang er meer in komt worden ze natuurlijker en nog mooier. Ogen ze ook nog wat voller vind ik :136: Alleen maar een nog leuker vooruitzicht :D Zeker als je ze nu al helemaal prachtig vind, zijn net toverballen :P Straks ben je vast nog meer in je nopjes als nu :136:

Heb even je littekens bekeken en ik had dat dus ook bij men linker litteken. Echt van die hechting.

Ik heb het dan laten zitten, omdat ik wist dat het geheel oplosbaar was maar eruit halen kan ook denk ik.

Zolang het maar geen pijn doet denk ik dan. Komt vast goed en mocht het echt gaan irriteren kan je het altijd nog eruit trekken ;)

Lekker genieten van je mooie boobs :D

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje...

Ik heb nog geen afspraak gemaakt voor een nacontrole bij plovier.

Twijvel een beetje aan de meerwaarde daarvan?

Ik moet namelijk 5 uur heen en vijf uur terug rijden daarvoor....

Bovendien heb ik zelf geen vragen op dit moment.

Wat doen ze op zo'n naconsult precies? En hoelang duurt dit?

Ben bang dat ik binnen een kwartier weer buiten sta....

Ik wil wel gaan hoor, maar dan moet het naconsult wel nuttig zijn.

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn plekje op mijn linker borst begint nu toch te ontsteken... :39:

Zat vanmorgen een beetje pus op mijn siliconenpleister.

Nog een poging gedaan om het draadje eruit te trekken, maar die zit nog steeds muurvast.

Het plekje doet niet zeer, maar het is een irritant kriebelig gevoel.... :huh:

As maandag een afspraak gemaakt bij de huisarts, pfff (moest van mijn vriend...).

Nou misschien weet die er wat op.

Verder geneest alles perfect!

Morgen nieuwe bh's shoppen!

Daarna zal ik ook nieuwe foto's plaatsen, ben morgen 4 wkn po :136: !

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Janine,

Net als jij had ik twijfels om op nacontrole te gaan.

Immers, ik heb geen klachten en ben hartstikke tevreden.

Ik heb besloten niet te gaan en een mailtje te sturen met foto's i.p.v de nacontrole.

Ik neem aan dat Plovier deze mogelijkheid ook biedt, misschien dat het ook een optie is voor jou.

Maar.. aangezien je dat wondje hebt is het misschien wél goed om te gaan..

Alvast gefeliciteerd met je 4 weken PO!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Parkiet!

Bedankt voor je reactie!

Heb net maar even een mailtje naar de beclinic gestuurd om te vragen wat ik het beste met dat plekje kan doen...

Na controle zal niet eerder lukken dan december, dan hoop ik dat het wondje genezen is...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.