Ga naar inhoud

Janine : BV : 1 oktober 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

nog een paar daagjes en dan is het jou beurt:Pmensen zijn echt heel lief voor je daar!ik had ook me laptop meegenomen,je heb er toch gratis internet dus kon nog ff de tijd doden daaro en me vent heeft lekker kunnen surfen toen ik werd geopereerd,ik had ook lekker een flesje cola voor in de auto bij en chocolaatjes,daar knap ik altijd wel iets van op:rolleyes:

Hoop dat de tijd snel voor je gaat en ben nu wel heel benieuwd hoeveel cc jij gaat krijgen bij hem hoor!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie

Vooral niet vergeten : Één of twee kussens voor in de auto, liggend voel je je nadien beter.

Idd cola, en een lekker broodje gezond of wat fruit in de auto.

Een onderbroekje waar je je prettig in voelt, een boxertje is best handig dan voel je je niet zo bloot.

Geen make-Up op, geen bodylotion,geen nagellak ;)

En een gezonde dosis voorpret, echt het valt allemaal mee kwa narcose enz.

Succes en sterkte tot je datum :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou had het dus alleen aan sch. ouders en ouders verteld.

Maar hoorde vandaag van sch.moeder dat ze het aan mijn schoonzus en zwager heeft verteld... :139:

Dan ligt 'het nieuws' nu dus op straat, want die kunnen en gaan dat echt niet voor zich houden ben ik bang...

Baal hier erg van en voel me er verdrietig door.

Dat dit zomaar achter mijn rug om wordt gedaan.

Voel me onbegrepen omdat ze het gewoon doorvertellen terwijl ze gevraagd is het stil te houden.

Mijn vriend begrijpt volgens mij niet waar ik me nu druk over maak.

Dus zit er voor mijn gevoel in mijn eentje mee :103: .

Nou het zal wel loslopen.......

Heb nog wel wat leuks.

Hotel is geboekt voor vrijdagnacht, dan hoeven we zaterdag niet om 3:00 op te staan...

Gaan lekker een nachtje in Belgie slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah zeg, dat is niet tof van je schoonouder(s) :angry::134::145: Ik begrijp jouw gevoel wel hoor, ik heb het zelf ook niet aan de grote klok gehangen en ben ook niet van plan dat te gaan doen. Het is toch een beetje een ding dat van 'jezelf' is. En als je het dan al vertelt, dan mag je verwachten dat men het voor zich houdt als jij dat uitdrukkelijk hebt verzocht. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld en verdrietig bent...

Maar er is ook goed nieuws: Het grote aftellen is voor jou begonnen! Als je daar aan denkt wordt je vanzelf weer een beetje blij toch? Hele dikke knuffel voor jou meis. :147: liefs Faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Faye!

Heb er echt een rotdag door gehad....vind het zo belachelijk....erg hoor :102:, word er boos van .

Maar ik heb nog wel een beetje hoop dat de 'schade' meevalt, ik kan er nu toch niks meer aan doen.

Vind het gewoon vervelend dat iedereen het weet, dan ben ik bang dat ik me bekeken voel straks, mensen gaan er dan toch extra op letten.

Of ze roddelen over je, dat doen ze misschien toch wel maar vind dit echt prive.....Ik hoef iemands ongevraagde mening niet over mijn borstvergroting.

En ik vind daarnaast dat dat aan mij is om het te vertellen mocht ik dat willen, ja toch? Pffffffff.

Maar idd ik richt me op zaterdag, dan krijg in eindelijk mijn gewenste boobies :127: !

Daar wordt ik echt wel blij van!

x Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff daar kan ik in ook echt boos om worden! Bij mij was het ook zo gegaan. Mn schoonouders wisten het wel, ik moest het wel vertellen want ze kwamen die dag op mn kindjes passen.

Later werd ik gebeld door mn schoonzus en een tante hoe het met me ging. Toen ik aan mn schoonmoeder vroeg of ze het veteld had zei ze "ja natuurlijk weten hun dat", helemaal verontwaardigd en net of het de normaalste zaak van de wereld is. Nouja, misschien is het dat ook wel, ik weet het niet. Ik wilde het ook graag een beetje prive houden.

Het enigste wat je nog zou kunnen doen is aan je schoonzusje vragen of ze het ook stil willen houden omdat je het niet prettig vind dat mensen het weten.

Straks met je nieuwe boobies denk je toch al snel dat íedereen het aan je ziet, net of je een bord boven je hoofd draagt "Ik heb nieuwe boobies".

Probeer het naast je neer te leggen, het kwaad is toch al geschied, dus dan maar weer het beste ervan maken. Maar leuk is het zeker niet, vooral als je gevraagd hebt of ze het stil willen houden.

Weet je gelijk voor de toekomst wie je wel en niet in vertrouwen kan nemen :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie lieve reacties!

Ach ja ik had het kunnen weten...

Had al eens op het forum gelezen dat als je het echt geheim wilt houden, je het beter aan niemand verteld, want mensen kunnen zich toch niet stilhouden...

Maar het lullige is dat mijn vriend het hun zonder te overleggen had verteld, maar hij had hun wel op het hart gedrukt er niet over te praten met anderen.

Dus toen ik dat achteraf hoorde heb ik het maar aan mijn ouders verteld (en die zeggen tot nu toe niks....)

Mijn vriend kan zich echt nooit stilhouden....maar ja kon hem er moeilijk buiten laten.

Bleek dat hij op z'n werk ook al had verteld dat ik onder het mes ga, alleen niet waaraan ik geopereerd wordt zegt ie.

Zie wel hoe het loopt nu....heb mijn schoonzus nog niet gesproken of gezien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ai meid dat is niet leuk!! :mad: Zou ik ook niet tof vinden, zeker als je iemand vraaagt om het stil te houden.

Lijkt mij dat jouw vriend een tik op zijn billen moet krijgen :P

Kop op, binnen 6 dagen is het jouw dag, laat het er niet door verpesten!!

Bij mij weten het ook al meer mensen dan ik aanvankelijk van plan was, tja, dat kun je niet altijd vermijden denk ik dan!!

Op naar zaterdag!! :116:

Lfs, N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Janine,

Ik begrijp je situatie volkomen.

Mijn schoonmoeder heeft het doorverteld tegen mijn schoonbroer en schoonzus, maar ook tegen meerdere buurvrouwen.

Echt belachelijk, kan er weer kwaad om worden als ik er aan denk..

Ze heeft niet aan mij verteld dat ze het heeft doorverteld maar op de verjaardag van mijn vriend vroegen beide buurvrouwen hoe het met mij ging en of ik er blij mee was.....

Laat het de pret niet bederven!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig veel herkenning!

Denk soms dat ik me aanstel.

Nee heb nog niet met sch.ouders en schoonzus + zwager gesproken... :39:

Wil het er eigenlijk ook helemaal niet meer met hun over hebben.

Wat ik zeg wordt dan waarschijnlijk ook weer door gebept..

Hou de rest wel voor me.

Volgens mij willen ze ze ook nog zien straks, want eerder zeiden ze wel foto's maken van te voren en van na de tijd he!

Nou... :153:

Nog zes dagen te gaan, heb er zo'n zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff, ja dan ook nog even je tieten willen zien :153:

Waarschijnlijk loop je straks de helft van de tijd tieten te showen, zo trots hahahahaha ;) ;)

Voor mijn bv had niemand behalve mn husband ooit mn tieten gezien, nu de hele straat zo ongeveer ;) ;) (bij wijze van spreken hè :P )

Maar dat verhaaltje van Parkiet, dat je op een verjaardag aangesproken wordt!! Grrr$%^$@%^zo herkenbaar!

Hier gebeurde dat ook, terwijl mijn vader NIET weet dat ik geopereerd ben! GVD wat was ik pissig..... gelukkig kon ik met gebarentaal en een snerende blik duidelijk maken dat ik er niet over wilde praten op dat moment :145:

Of op mn facebook bijv.. ik heb niet vermeld dat ik geopereerd wordt of een wat dan ook. EN dan een vriendin die ff openlijk schrijft "hoe ist nou, alles goed gegaan?"

hihi.. achja, heb me er nu bij neergelegd, en besloten de vreugde maar met iedereen te delen, kunnen ze ook niet gissen of kleppen ;)

Nog maar en paar daagjes meid.. woei woeiiii!!! Zou het zo weer doen, vind die gezonde spanning en zenuwen echt geweldig (had ik ook bij de bevallingen hahahaha :wacko: )

Dusse, geniet van de 'voorpret' :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja herkenbaar he?

Herken het van mijn zwanger zijn.

Ten eerste kunnen mensen blijkbaar niet wachten totdat je met het heuglijke nieuws komt. Ze roepen van te voren al " volgens mij ben je zwanger ????"

Nou weg voorpret van hoe zal ik het nieuwtje brengen...En je verteld het aan 1 persoon daarna weet de hele wereld het, maar goed dat is dan geen probleem verder.

Nou mijn vriend heeft gezegd dat ik het niet prettig vond dat sch ouders dit doorverteld hebben. En ze hebben allen gezegd dat ze er verder niet over zullen praten.

We zullen zien.

Heb er ook erg veel zin in, het enigste waar ik een beeeetje tegenopzie is de narcose.

Gewoon een eng idee dat je helemaal uit de tijd gaat.

Maar dat zal ook wel loslopen.

Mijn laatste dagen met deze minitietjes!!!!!

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh die narcose!! Ik vond het eng....maar echt hè, ik vind het heerlijk..of klinkt dat stom? :blush:

Ik was zó relaxed, niet te geloven. Ik had echt 1000% vertrouwen in hun, en was zo rustig dat ik het niet eng vond.

Daarom vind ik het afgelopen week ook niet eng om weer onder narcose te gaan. Heb echt lopen 'genieten' Klinkt zo stom, maar zo voelt het.

Echt, je kan hun vertrouwen...dat vrouwtje wat je onder narcose brengt is heel vriendlijk en lief, en het is niet eng. Je voelt niet dat je wegzakt ofzo. Je praat met ze.. je wordt een beetje draaierig en je slaapt, en je wordt ook weer heel gewoon wakker.

Ik snap dat je druk daarom maakt, doet iedereen. Maar je zal zien dat het echt het minste erge is van allemaal, maar dat is altijd achteraf makkelijk gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nog maar twee nachtjes slapen!

Heb al cola en chocolade gekocht (tip).b En hempjes en een vest voor na de operatie.

Morgen even de was wegwerken, poetsen, bed verschonen blablabla.

Dan kindjes wegbrengen.

En dan op naar Belgie!!!

Nachtje slapen in het hotel, tenminste hoop dat ik nog kan slapen :100: ....en anders moet ik wat anders verzinnen met mijn vriend om de nacht door te komen, haha.

Heb er nog steeds vooral veel zin in :63: !!!!

Zenuwen zijn vaag aanwezig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties!!! Wij gaan nu op naar Belgie!

Nog even een nachtje lekker slapen in het hotel!

Zodra het kan zal ik mijn bevindigen op het forum posten!!!!

Tot snel!

Lfs Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.