Ga naar inhoud

Welke maat???


Gast poekie83

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Jaja over 3weken ben ik aan de beurt...Nu is mijn vraag ik heb altijd voor mijn zwangerschappen 75E gehad,maar als ik dat nu weer zou willen en zeg tegen pc dat ik een 75E wil,zal ik dan echt de zelfde grootte krijgen of is dat met protheses toch kleiner en kan ik beter 75F zeggen(of wordt dat weer te huge)???Ik ga een dag of 18 na bv op vakantie,zou dat wel kunnen en hebben jullie daar ervaring mee?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Je uiteindelijke maat is moeilijk vooraf te bepalen, juist omdat de cc's zo verschillend uitpakken van persoon tot persoon. Het beste wat je kan doen is foto's meenemen op je operatiedag van borsten die jij qua vorm en grootte mooi vindt. Ook kan je tegen je PC zeggen dat je je borsten mooi opgevuld wil hebben, maar dat het bijv nog wel natuurlijk moet lijken en hoe vol je de bovenpol (zeg maar de bovenkant van je borst, van de zijkant bekeken) wil...moet die recht lopen, een beetje bol of een beetje hol blijven.

Plovier heeft wel gelijk, ook al kwam het mssn een beetje kortaf op je over; hij is de chirurg en hij kan pas op het moment dat jij op de tafel ligt het beste zien wat het mooiste is. Mijn PC (Bruno de Meyere) had met mij van tevoren afgesproken ong tussen de 350 en 400cc en profiel kon ie pas meten als m'n borst open lag, dus dat is dezelfde werkwijze als Plovier. Ik ben uiteindelijk uitgekomen op 350cc moderate plus profiel en ben van 75C naar 75E/F gegaan (heb wel voor de spier, achter de spier verlies je wel altijd wat cc's).

Mijn advies is wel, probeer je niet teveel vast te pinnen op maat of cc's, vertrouw op je PC en zorg dat hij d.m.v. foto's en omschrijving weet wat jij wil.

En w.b. je vakantie, vraag dat nog even na aan Plovier, die kan je daar het beste antwoord op geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Je uiteindelijke maat is moeilijk vooraf te bepalen, juist omdat de cc's zo verschillend uitpakken van persoon tot persoon. Het beste wat je kan doen is foto's meenemen op je operatiedag van borsten die jij qua vorm en grootte mooi vindt. Ook kan je tegen je PC zeggen dat je je borsten mooi opgevuld wil hebben, maar dat het bijv nog wel natuurlijk moet lijken en hoe vol je de bovenpol (zeg maar de bovenkant van je borst, van de zijkant bekeken) wil...moet die recht lopen, een beetje bol of een beetje hol blijven.

Plovier heeft wel gelijk, ook al kwam het mssn een beetje kortaf op je over; hij is de chirurg en hij kan pas op het moment dat jij op de tafel ligt het beste zien wat het mooiste is. Mijn PC (Bruno de Meyere) had met mij van tevoren afgesproken ong tussen de 350 en 400cc en profiel kon ie pas meten als m'n borst open lag, dus dat is dezelfde werkwijze als Plovier. Ik ben uiteindelijk uitgekomen op 350cc moderate plus profiel en ben van 75C naar 75E/F gegaan (heb wel voor de spier, achter de spier verlies je wel altijd wat cc's).

Mijn advies is wel, probeer je niet teveel vast te pinnen op maat of cc's, vertrouw op je PC en zorg dat hij d.m.v. foto's en omschrijving weet wat jij wil.

En w.b. je vakantie, vraag dat nog even na aan Plovier, die kan je daar het beste antwoord op geven.

O dankjewel wel voor de info missthing,ik ga maar gewoon op zijn advies af zie tenslotte overal mooie boobies die door hem zijn gemaakt dus daar gaan we maar vanuit...!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Poekie,

Ik ben wel benieuwd hoe het straks gaat worden bij je hoor! Jij ging ook voor de tepellift toch? Ik heb uiteindelijk de tepellift niet gedaan die hij adviseerde. Ik ben nu 20 dagen po en heb er zondag nieuwe foto's op gezet, misschien vind je het leuk om te kijken. Als ik het goed herinner hadden we een beetje dezelfde hangborstjes ;) Ik heb nu een 75D na 20 dagen en voorheen een 75C, maar dan heeeeeel leeg. Ik zou nu na 20 dagen trouwens best op vakantie kunnen hoor. Nadeel is alleen wel dat je 6 weken niet mag zwemmen volgens mij, dus ik weet niet of je een zon/zee/strand vakantie gaat houden;). Verder kan ik alles wel aardig weer, ik heb nog wel last hoor, maar ik ben bang dat dat toch nog wel weken gaat duren voordat ik helemaal niks meer voel.

Liefs Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Poekie,

Ik ben wel benieuwd hoe het straks gaat worden bij je hoor! Jij ging ook voor de tepellift toch? Ik heb uiteindelijk de tepellift niet gedaan die hij adviseerde. Ik ben nu 20 dagen po en heb er zondag nieuwe foto's op gezet, misschien vind je het leuk om te kijken. Als ik het goed herinner hadden we een beetje dezelfde hangborstjes ;) Ik heb nu een 75D na 20 dagen en voorheen een 75C, maar dan heeeeeel leeg. Ik zou nu na 20 dagen trouwens best op vakantie kunnen hoor. Nadeel is alleen wel dat je 6 weken niet mag zwemmen volgens mij, dus ik weet niet of je een zon/zee/strand vakantie gaat houden;). Verder kan ik alles wel aardig weer, ik heb nog wel last hoor, maar ik ben bang dat dat toch nog wel weken gaat duren voordat ik helemaal niks meer voel.

Liefs Andrea

Hey Andrea,

Ze zien er echt super uit zeg jeetje wat een verschil he.Hoe beschrijf jij de pijn(voornamelijk de eerste dagen) en heb je nog tips of dergelijke?Ja vind t ook wel jammer dat ik niet kan zwemmen. T kwam alleen zo beter uit eerst bv en dan vakantie...jammer genoeg. Ik heb al zo'n charmant hoogbadak gekocht zodat ik in ieder geval beetje kan poedelen.

Liefs Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique,

Tja, de pijn de eerste dagen is vooral hele erge spierpijn op je borstkas. Ik omschreef het als een vrachtwagen die over je borstkas heen is gereden (niet dat ik enig idee heb hoe dat voelt, maar ik denk ongeveer zo;)). Ik voelde beurs van de onderkant van mijn borstkas tot aan mijn sleutelbeen. Echt een blauwe plek gevoel. Verder waren mijn borstspieren zeer pijnlijk met bijvoorbeeld mezelf uit bed hijsen, overeind komen, gaan liggen, niesen, hard lachen, dat soort dingen. Je spier wordt losgesneden en dat voelt alsof je bijvoorbeeld een gescheurde spier hebt in je arm, maar die kun je stutten met een spalk of gips en je borstspier niet, dus dat is gewoon best wel pijnlijk. Ik moet zeggen dat ik het wel heb gered met paracetamol en ibuprofen. Hoewel het voor mijn gevoel nauwelijks hielp, maar ik moest het slikken tegen eventuele ontsteking. Na dag 3 heb ik alleen nog maar 3 maal daags ibuprofen genomen, de rest was niet meer nodig. De eerste 2 dagen merkte ik dat de pijn iets minder werd door de pijnstillers, maar je moet er geen wonderen van verwachten, tenminste bij mij niet.... Ja meid, het gaat echt wel even pijn doen, maar het is best draaglijk, als het moest zou ik het zeker over doen! Maar goed, ook ieder zijn pijngrens is anders. Ik heb ook verhalen gelezen van meiden die het helemaal geen pijn vonden doen, maar ik vond het toch wel pijnlijk.

Enne... na 18 dagen zou ik best wel een sexy bikini durven dragen hoor ;) Niet zo lang natuurlijk, maar een uurtje of 2 moet kunnen volgens mij! Als je je bh gaat wassen mag je ook een paar uur zonder lopen zeggen ze. Zolang je maar niks gaat doen he?! Dus alleen op een strandstoel onderuit met een boekje gaan liggen pronken :1bouncingboobs: (o ja en eentje zonder beugel natuurlijk!)

Liefs Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja, je vroeg nog om tips... Het is toch een beetje zoeken naar wat voor je werkt. Maar voor op de terugweg zou ik een flesje water en eventueel wat te eten meenemen. Een kussen in de auto is ook lekker. Verder is het fijn als je mannetje je helpt met in bed gaan liggen (extra kussens!), overeind komen en douchen, afdrogen en aankleden. Ik had zelf wel extra paracetamol meegenomen en ingenomen op de terugweg, dat was wel nodig en ik had voor de zekerheid domperidom meegenomen voor als ik misselijk zou worden. Dat is gelukkig niet gebeurd. Verder kan ik zo gauw niks bedenken. Je moet je rustig houden de eerste dagen en zolang je je daar aan houdt, dan gaat het denk ik wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel meid voor je sgoeie tips :35:

Hoe heb jij trouwens de narcose ervaren,vind dat toch nog wel beetje eng....moet volgende week weer naar cardioloog en dan kan uitgesloten worden of ik hartafwijking heb!

Vind het wel echt spannend hoor. Vond jij het minder erg als bevallen haha,of had je makkelijke bevallingen?mn man is 4 weken vrij dus das lekker.Ja denk jij dat ik voor even in bikini kan?bij mn 1e consult bij bergman zeiden ze o nee hoor absoluut niet maarja denk hoe lang ga je met kleine kids zwemmen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had inderdaad voorbeeldfoto's meegenomen. Plovier vroeg er ook nog speciaal om vlak voor de ok om nogmaals goed te bespreken wat het gewenste resultaat moest worden. Ik wil ze je wel mailen, maar ik weet niet of we dezelfde smaak hebben ;) Ik had iedergeval een foto van mii18 en dan met de mededeling dat ik die erg mooi vond, alleen al aan de grote kant voor mij.

De narcose ging heel goed. Het was nu ook minder eng dan toen ik voor de 1e keer onder narcose moest, toen vond ik het echt heeeeel eng, zo eng dat ze me iets kalmerends moesten geven op de tafel anders trilde ik er vanaf. Nu ging dat veel beter omdat ik wist wat me te wachten stond. Als je op de tafel ligt wordt er een infuus geprikt en dan wordt er langszaam slaapmiddel ingespoten. Je wordt een beetje draaierig en ineens ben je vertrokken. Het volgende moment lig je weer terug op je kamer met een paar mooie nieuwe borsten en een hoop pijn ;)

Valerie zij mij na de dag na de operatie toen ze belde dat als ik de kliniekbh erg zat was ik af en toe een andere aan mocht doen en als ik hem wilde wassen dat ik ook best een paar uurtjes zonder bh mocht, dus ik neem dan aan dat een paar uurtjes in een bikini ook moet kunnen. Je moet natuurlijk niet achter je kids aan gaan lopen rennen en ze optillen enzo :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat de narcose meeviel. Zou je mij misschien die foto's door willen sturen? Ik vroeg me ook nog af of je tramadol hebt geslikt of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.