Ga naar inhoud

Nog groter of zo houden?


Aanbevolen berichten

Heb zojuist een afspraak gemaakt bij de PC hier in het ziekenhuis.

Een vriendin van mij is door hem geholpen toen ze ergens anders een infectie heeft opgelopen.

Ik kan pas in oktober terecht maar vind het wel ff fijn...heb nu al teveel aan mn hoofd dus moet het ff van me afzetten.

Ik wacht de second opinion van hem even af en natuurlijk wat Plovier zegt.

Eventueel neem ik nog contact op met Selms.

pff....wat een gedoe zeg :(

Ben zelf niet bij Plovier geweest maar met wat ik hier allemaal al gelezen hebt denk ik echt dat hij het voor jou wel kan oplossen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben het met Oelie eens hoor; het lijkt een inschattingsfout van de PC. Een klacht lijkt mij op zijn plaats en vraag een second opinion bij een andere ervaren PC!

Zoveel geld betalen voor zo'n ingrijpende operatie....Dat staat niet in verhouding met de situatie!!

Over totale gevoelloosheid gesproken....Ik heb MS en anderhalf jaar geleden had ik hiervan de laatste aanval. Gelukkig (!!!) ben ik hiervan helemaal hersteld, maar de huid van mijn linkerbeen heeft lange tijd gevoelloos aangevoeld. Dat was echt een heeeeeel vervelend gevoel...Ik vraag me af of die totale gevoelloosheid echt in verhouding staat tot het hebben van grote borsten....

Succes joh!

Liefs, Lin :116: :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig (!!!) ben ik hiervan helemaal hersteld, maar de huid van mijn linkerbeen heeft lange tijd gevoelloos aangevoeld. Dat was echt een heeeeeel vervelend gevoel...Ik vraag me af of die totale gevoelloosheid echt in verhouding staat tot het hebben van grote borsten....

Succes joh!

Liefs, Lin :116: :116:

Als je geen gevoel hebt, wil je gevoel.... Als je geen "normale" borsten hebt, wil je normale borsten.

Denk dat het vergelijk zoals je het stelt niet klopt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of alleen maar extra CC's je wel een oplossing gaan bieden, durf ik niet stellen. Maar waar ik wel van overtuigd ben, is dat er een grote inschattingsfout is gemaakt door je PC. Die tubulaire borsten speelden toch van in het begin!

Ik zou het er zeker niet bij laten, maar begrijp dat je in de WK geen vetrouwen meer stelt en een eventuele vergoeding/korting ga je jammer genoeg alleen maar loskrijgen wanneer je opnieuw bij hen onder het mes gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.