Ga naar inhoud

Nog groter of zo houden?


Aanbevolen berichten

Ola dames,

ben gister op controle geweest bij mn pc in de Welnesskliniek en heb echt (voor mij) dramatisch nieuws gekregen :(

Even in het kort: ik had AA en tubulaire borsten en ben in januari geopereerd. Heb toen 380cc gekregen maar het tubulaire is nog steeds goed zichtbaar. (voor meer info check mn andere topics even)

Ik vind het zelf zo heel erg lelijk en dacht dat het met meer cc wel weg kon trekken maar dat is dus niet het geval!

Om het 'mooier' te maken zal ik een borstlift moeten ondergaan met een prothesewissel.

Waar het op neer komt is dat als ik een normale 'vorm' borst wil, al mijn klierweefsel zal moeten worden verwijderd wat resulteerd in compleet gevoelsverlies in de hele borst+tepel.

Daarbij zal ik meerdere grote littekens over de hele borst krijgen en nooit borstvoeding kunnen geven.

Als ik alleen een prothesewissel zou ondergaan dan zou de vorm blijven zoals hij is, alleen dan in grotere mate.

Kan echt wel janken en weet niet wat ik moet doen, zelfs de pc zei dat hij in mijn plaats niet wist wat hij zou doen!(en de pc zei ook dat het zoals het nu is ook niet mooi is)

Zal ik op alleen een prothesewissel gokken, gelijk alles doen of het zo laten?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat erg voor je !!! :(

Pff.. is echt heel erg lastig!

Kijk dat je geen borstvoeding meer kunt geven dat is nog te overzien!

Maar dat je je gevoel verliest in je gehele borst en tepel + littekens over je hele borst? Dat is wel even heftig!

Is dit niet gewoon een fout van de chirurg geweest?

Het is toch zo dat bij tubeculaire borsten altijd klierweefsel word verwijderd anders gaat de vorm er nooit helemaal uit?

Ik zou het ook even niet weten meis, maar als je echt ongelukkig bent dan zou ik er iets aan doen.

Krijg je de operatie vergoed van de WK of moet je alles opnieuw zelf betalen?

Persoonlijk zou ik eens bij een andere pc gaan kijken (dr.plovier?) om te zien wat die te vertellen heeft.

Sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Saramay,

Wat een vreselijk nieuws zeg! Ik zou zeker een second opinion aanvragen hoor.

Ik vind het nogal wat, littekens over de borst en geen gevoel meer.

Ik ben het ook met mii8 eens dat het ook niet helemaal klopt wat de arts de eerste keer heeft gedaan.

Had hij in eerste instantie niet meer weefsel weg moeten halen en meer cc's moeten plaatsen.

Heftig meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Persoonlijk vind ik dit advies niet kloppen :blush:

Er is hier nog een meid op het forum die ook tubulaire borsten had en zei heeft na de eerste operatie ook nog de vorm behouden. Bij een tweede operatie kreeg ze 900 cc en nu is het weg!! Ook barbie heeft tubulaire borsten en die zijn helemaal niet te zien met 650 cc!

Kortom ik denk dat het echt met meer cc op te lossen valt, zou zon operatie echt niet doen maar dit is echt persoonlijk ^_^

Zou zeker op consult gaan bij een andere arts en zijn advies eventueel mee nemen naar je eigen arts!

Succes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij persoonlijk zou "geen borstvoeding " kunnen geven dus wel een wereldramp zijn en om die reden nooit een lift ondergaan!! Voor de 1 dus peanuts, voor de ander een huge issue!! Is maar net wat je zelf voelt mbt deze kwestie. Zou je niet wachten tot je (eventueel) Kids hebt gehad met deze ingrijpende operatie? of vind je het geen ramp om na zwangerschappen weer geopereerd te moeten worden ( toch weer slapper en hangerig geworden). Volgens mij is er op dit forum wel iemand (meerdere) met tubulaire borsten, zover ik weet heeft daar " meer cc's plaatsen" wel een mooi en beter resultaat opgeleverd hoor!! Ik stel ook voor dat je naar dr Plovier gaat voor een second opinion, ik denk dat je dan een stuk opgeluchter thuis komt ;) Maaaaaar zowiezo zou ik in overweging nemen of je je nu überhaupt zal laten opereren of wachten na eventuele zwangerschappen en dan een (definitief) mooi resultaat creeeren?! Heel veel succes met je beslissing!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij zouden die big boobies belangrijker zijn :P maar goed iedereen is natuurlijk anders :)

Maar wat Piepke zegt klopt wel, als je kids krijgt gaan je boobs natuurlijk weer wel veranderen,

kijk als jij zegt ik wil pas over 5 jaar, dan zou ik zeker iets aan je boobs laten doen en niet nog 5 jaar ongelukkig rond lopen!

persoonlijk zou ik ook het vertrouwen kwijt zijn in mijn pc... & zeker ergens anders gaan kijken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

och wat een rotnieuws zeg! Ik begrijp je twijfel, maar je borsten zijn de 1e keer ook gedaan in de WK? wat ik zou doen in jou geval is even bij meerdere PC een consult aangaan en niet alleen op 1 afgaan, ik denk dat er best nog wel wat aan te doen is zonder die hele poespas, ik ben natuurlijk geen pc, maar zou zeker nog een paar consulten doen bij anderen...

Ikzelf zou het heel erg vinden mijn gevoel kwijt te raken en geen borstvoeding te kunnen geven, dat is natuurlijk voor iedereen anders.

heel veel succes! :52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo jullie zijn snel met antwoorden :D

De operatie word dus niet vergoed door de kliniek, een borstlift in combi met nieuwe prothese (ik wil zelf 600/650) zou me dan 3400euro gaan kosten.

En heb er al 2000 voor betaald!

Ik denk zelf eigenlijk ook dat alleen grotere prothese al een stuk zouden moeten veranderen maar weet niet of ik dat nog wel daar wil laten doen.

De borstvoeding maakt me eigenlijk geen moer uit, hecht daar geen waarde aan. Wat me het meeste tegen staat is het gevoelsverlies, moet er niet aan denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De borstvoeding maakt me eigenlijk geen moer uit, hecht daar geen waarde aan. Wat me het meeste tegen staat is het gevoelsverlies, moet er niet aan denken!

Inderdaad.. ;) Maar wil je op korte termijn wel kids?

Pfff de hele operatie opnieuw betalen ???????

Wat een onzin, heeft jou pc niet een fout gemaakt? Hij zal dit toch moeten herstellen of in ieder geval gedeeltelijk de kosten delen!!!!

Ik zou echt geen vertrouwen meer hebben in hem en me ook zeker niet meer laten opereren daar!

Meid echt.. Ga eens bij Dr.Plovier kijken, hij heeft barbieblondie en latina82 ook super mooie boobs gegeven en het tubeculaire is er helemaal uit !! Maar ga alsjeblieft niet nog een keer in zee met de welnesskliniek, vind dit absoluut niet netjes van ze!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil wel kinderen, maar heb geen partner oid dus dat is niet echt aan de orde!

Ik ga morgen een mail opstellen voor Plovier..eens kijken wat hij er van zegt.

Ik moet 3 uur rijden om daar te komen dus ff langs wippen is geen optie voor mij :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat is inderdaad nog niet echt aan de orde, alhoewel het snel kan gaan ;)

Inderdaad gewoon even vragen wat hij ervan vind, ik weet wel dat ze op dit moment met vakantie zijn,

dus het kan iets langer duren als normaal voordat je antwoord terug krijgt!

Nou meid succes, ik duim voor je hoor :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij plovier ben je wel aanzienlijk meer kwijt als je ook een lift erbij krijgt, maar hij zou het tubulaire wel weg proberen te krijgen met meer cc en dan is heel die lift niet noodzakelijk. De hoeveelheid cc die je noemt zijn voor hem geen probleem, mits het past natuurlijk ;) komt vast wel goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je 3400 moet gaan betalen vind ik wel heel erg veel. Ik denk dat een lift niet nodig is, maar meer cc's wel.

Dat denk ik omdat die bij barbieblondie en latina is gedaan en die hebben beide prachtboobies nu!

Zou gewoon eens een consult plannen bij plovier (of zijn mail afwachten) en anders een consult plannen bij Dr. van Selms of Dr. Nio in het Sint Lucas Andreas te A'dam?

Liefs Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is je onderomvang? want hoe smaller je onderomvang hoe moeilijker het is om in grote maten bh's te vinden. Dus daar zou ik wel even op letten.

Verder echt een hele lastige situatie... maar ik zou in ieder geval geen operatie doen waarbij je het complete gevoel verliest! Volgens mij is dat het meest vreselijke wat er is, als je nooit meer gevoel erin hebt. Dan kan je nog zo mooie borsten hebben maar zonder gevoel lijkt het me net niks.

Als het met meer cc op te lossen is en je hebt geen hele smalle onderomvang (met 75 is in grote maten al wel makkelijk te vinden) dan zou ik daarvoor gaan. Hoe is de vorm in een bh? opzich vind ik je borsten nu niet heel lelijk. het is misschien niet het allermooiste maar elke borst heeft wel wat. Maar gevoel weg laten halen, dat is het niet waard hoor! En second opinion lijkt me ook wel verstandig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat je pc dit kosteloos moet oplossen maar als ze dat dan toch niet doen zou ik lekker m'n vinger omhoog steken en richting plovier gaan.

Als alleen een wissel nodig is, betaal je 3200€ bij plovier.

succes saramay....hou ons op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hoe dan ook niet bij hem de her operatie doen, en al helemaal niet als je het toch opnieuw moet betalen.

Plovier heeft ervaring met tubulaire borsten en van Selms in het Sint Lucas ziekenhuis heeft ervaring met verprutste BV door andere chirurgen, wat naar mijn bescheiden mening dit toch echt wel is.

Ik zou een klacht indienen. Dat is toch geen oplossing. Het is een inschattingsfout van hem, het is dan van de zotte dat je dan zelf een heroperatie zou moeten betalen.

Echt geloof me, van Selms of plovier zijn de artsen die dit debacle voor je op kunnen lossen en volgens mij zonder alles weg te snijden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zojuist een afspraak gemaakt bij de PC hier in het ziekenhuis.

Een vriendin van mij is door hem geholpen toen ze ergens anders een infectie heeft opgelopen.

Ik kan pas in oktober terecht maar vind het wel ff fijn...heb nu al teveel aan mn hoofd dus moet het ff van me afzetten.

Ik wacht de second opinion van hem even af en natuurlijk wat Plovier zegt.

Eventueel neem ik nog contact op met Selms.

pff....wat een gedoe zeg :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff inderdaad, vind het echt rot voor je !!

Snap dat je gewoon wilt dat er iets aan gedaan word en het liefst nu !!!

Maar je moet het er echt niet bij laten zitten!!

Ben erg benieuwd wat Plovier gaat zeggen, maar goed hoe dan ook moet je dus weer een boel geld betalen!!

Terwijl het een fout is van je pc... Pff.. kun je dit niet aanvechten op een of andere manier ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Las net deze topic even door , je andere heb ik nog niet helemaal gelezen. Ik begrijp dat je niet tevreden bent met het resultaat. Ik zou het zeker zo niet houden. Als ik lees dat je zowieso een nieuwe operatie zelf moet betalen zou ik je toch echt aanraden om elders te gaan. Ik ben absoluut geen expert maar kan me echt niet van de indruk ontdoen dat die pc een knoeier is. En als je dan toch alles opnieuw moet betalen dan liever elders j.

Als ik van jou was zou ik eerst de optie wissel echt bevragen om zo tot een resultaat zonder al te veel littekens te komen en voornamelijk om nog borstvoeding te kunnen geven indien dit voor jou belangrijk is. Ook het feit dat je bij een lift al het gevoel verliest geeft toch eerder aan dat een wissel de voorkeur geniet lijkt me...

Indien een lift echt nodig kan ik wel het volgende zeggen, een collega van mij heeft een laten uitvoeren, in het begin waren haar littekens echt wel opvallend en had ze geen gevoel meer maar na een tweetal jaar zie je de littekens amper nog en is voor een groot gedeelte het gevoel teruggekeerd.

Maar mocht ik beslissen dan ging ik als ik van jou was eerst bij verschillende andere pc's langs hoor!! Echt waar, denk dat je nog zou kunnen verschieten van de mogelijke oplossingen...

Ik hoop dat je er snel uitkomt met wat je verder wilt doen.!

Grts

Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.