Ga naar inhoud

Wie heeft er ervaring met Dr. de Blecourt?


aapie

Aanbevolen berichten

Hij opereert ook in het vlietland ziekenhuis in Schiedam, hij heeft een eigen website als je googlet op dr. de blecourt. Stukken goedkoper ;) Ik ken hem wel, maar niet goed. Ben zelf niet door hem behandelt dus ik kan niks zeggen over zijn resultaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mii18: Ja, dat had ik ook al gelezen.. dan maar iets minder CC's! Als ze maar gelijk worden, dat is het belangrijkste! :)

Andrea28: Dat wist ik idd al ja, maar ik ben al bij de bergmankliniek! scheelt wat dat betreft niet heel veel met zijn site hoor, de prijzen. Maar door wie ben je dan geopereerd? want onder je aftel''ding'' staat, dr. de blecourt! :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik word eind September begin Oktober geopereerd door dr. de Blécourt. Maar ik vind de prijzen wel degelijk schelen hoor! Voor mij zou het bijna 3000 euro schelen!! Bergman of het ziekenhuis!!! (ik doe een buikwandcorrectie en een borstvergroting) en word geopereerd in het Vlietland ziekenhuis. Daar vind ik sowieso de nazorg beter. (in een kliniek sta je meestal dezelfde dag nog buiten. Nou is dat over het algemeen vrijwel altijd mogelijk na een bv maar een buikwandcorrectie is nogal een heftige operatie helemaal in combi met een bv.

Maar goed, ik vind het een aardige man, hij luistert naar je wensen en geeft zijn eerlijke mening. Wat hij het mooist vind. Hij staat er om bekend dat hij je boobs zo natuurlijk mogelijk wil maken. Dat geeft mij een prettig gevoel in ieder geval....

succes met je zoektocht!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik word eind September begin Oktober geopereerd door dr. de Blécourt. Maar ik vind de prijzen wel degelijk schelen hoor! Voor mij zou het bijna 3000 euro schelen!! Bergman of het ziekenhuis!!! (ik doe een buikwandcorrectie en een borstvergroting) en word geopereerd in het Vlietland ziekenhuis. Daar vind ik sowieso de nazorg beter. (in een kliniek sta je meestal dezelfde dag nog buiten. Nou is dat over het algemeen vrijwel altijd mogelijk na een bv maar een buikwandcorrectie is nogal een heftige operatie helemaal in combi met een bv.

Maar goed, ik vind het een aardige man, hij luistert naar je wensen en geeft zijn eerlijke mening. Wat hij het mooist vind. Hij staat er om bekend dat hij je boobs zo natuurlijk mogelijk wil maken. Dat geeft mij een prettig gevoel in ieder geval....

succes met je zoektocht!

Groetjes!

Ja, ziekenhuis en kliniek wel. Maar ik had het over zijn eigen site.. haha! :)

Nou gelukkig, ik ben benieuwd..

hij schijnt erg kort te zijn? en arrogant?

Gelukkig, heeft iedereen iig altijd een andere mening..

Ik hoop erop dat hij het in 1 x uit wil voeren..

maar als hij DAT al bij jou in 1 x uit voert, dan zal die het bij mij hopelijk ook doen..

bedankt!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb in maart een bvk bij hem laten doen. Is net ff anders dan wat jullie allemaal willen, maar wilde wel ff kwijt dat het een goede arts is. Hij is inderdaad to the point maar ik vond dat wel fijn. Zit er niet echt voor een gezellig praatje opzo. Bij mij is het resultaat erg mooi geworden!

Was bij mij in de kliniek een dag en nacht opname en hij kwam zself s'avonds nog eventjes langs voor hij naar huis ging. Verder zijn de zusters echt om te gieren dus ik vond het daar top...!!!!!!

Gr vangnaard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb in maart een bvk bij hem laten doen. Is net ff anders dan wat jullie allemaal willen, maar wilde wel ff kwijt dat het een goede arts is. Hij is inderdaad to the point maar ik vond dat wel fijn. Zit er niet echt voor een gezellig praatje opzo. Bij mij is het resultaat erg mooi geworden!

Was bij mij in de kliniek een dag en nacht opname en hij kwam zself s'avonds nog eventjes langs voor hij naar huis ging. Verder zijn de zusters echt om te gieren dus ik vond het daar top...!!!!!!

Gr vangnaard

Gelukkig! heb jij soms foto´s? :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

ik heb 2 weken terug ook een borstvergroting bij hem laten doen in het vlietland ziekenhuis. het klopt dat hij het er zo natuurlijk mogelijk wilt uit laten zien. ik en een aantal mensen om me heen die mijn borsten hebben gezien kunnen niet zien dat ik een borstvergroting heb gedaan zo natuurlijk is het geworden. het voelde meteen goed voor mij het past bij mijn lichaam! verder is hij wel kort af maar voelde me wel op mijn gemak bij hem.. het is echt een vakkundige man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.