Ga naar inhoud

Chadiva : 14 november 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallooo dames,

over een paar daagjes is het zover, ik had nog een aantal vraaagjes want krijg nog geen reactie van beclinic,

Ik kan helaas de fotos niet uitprinten en om die nou in de bieb haha tussen al die kindertjes uit te printen lijkt me raar, zou ik die gewoon kunnen toesturen denken jullie? En hoe zit het met na de operatie hoe lang moet je ongeveer blijven? en krijg je meteen tape om of alleen kliniek bh?

bedankt dames!!

Hoi Chadiva ,je kan de foto's toesturen of ze op een sticky zetten.Ik ben 2 uur gebleven na mijn operatie ,maar dat is voor iedereen weer verschillend.Je blijft zolang jij jezelf goed genoeg voelt om te gaan.Je krijgt meteen een BH van de kliniek aan. Nou nog 2 nachtjes slapen, en dan is het eindelijk zo ver.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoiii,

Idd mailen die foto's als je geen usb stick hebt ;)

En je krijgt geen tape bij Plovier. Een verbandje met een stukje doorschijnende folie op je litteken en je kliniekbh, that's it.

Na 48 uur mag je bh uit, en kun je douchen. Ik heb meteen een sportbh bij de Hema gekocht zodat ik die kliniekbh uit kon wassen, deze mag niet in de droger.

1e keer kon ik na 4 uur naar huis (had ik 4 uur narcose gehad)

2e keer kon ik na 40 minuten naar huis (had ik 50 minuten narcose gehad)

3e keer kon ik na 2 uur naar huis, maar dat kwam omdat ze mn infuus niet aan hadden gezet, en ik dus een half uur vertraging op heb gelopen anders was ik na 1,5 uur naar huis kunnen gaan (had ik 1,5 uur narcose gehad)

Het valt me nu op dat mijn uitslaap/hersteltijd ongeveer gelijk is aan de tijd dat je onder narcose bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaa bedankt dames heb ze gemaild in ieder geval en als ik nog een usb kan vinden doe ik dat ook voor de zekerheid!

Ik vind het nu wel erg spannend worden en ben echt benieuwd of alles goed zal gaan! Ben al blij als ik wakker wordt uit die narcose denk ik hahaha!

Nouja ik kan niet wachten tot ik mijn :1big_boobs: hebbb!

Fijn weekend nog dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je mag na 48 uur douchen en alles nat laten worden, ik douchte gewoon terwijl ik de douche kop vast had zodat ik me wel kon wassen of ben in bad gaan zitten met een laagje water erin, doet je toc hwel goed hoor , zeker na de operatie, voelde me echt vies.

Heel veel succes morgen! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

Gefeliciteerd met je datum....

Woooww 400 cc op een ccup dat worden grote boobies......

en maak je maar niet zo druk , komt helemaal goed.

Ik denk dat niemand zo bang was als ik en ik ben nu 6 dagen po, maar moet wel eerlijk zeggen de eerste 3 dagen zijn een hel en daarna valt het eigenlijk reuze mee...

als je de medicijnen gewoon optijd neemt ......

Komt goed meid...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii meiden!!

Nou het is me allemaal super meegevallen! Ik was er al om half 7 dus ruim op tijd.. Toen even alles doorgenomen en rond 10 voor 8 was ik al aan het dromen. Narcose was heerlijk hihi heb ook een hoop onzin uitgekraamd tegen mijn moeder. De pijn valt me reuze mee tot nu toe en is goed te doen. Ben alleen hangover aan het kijken en als ik moet lachen doet het wel zeer dusja pokerface. Ik heb al gespiekt en vind ze nu al super mooiii!!! Het kon niet beter. Ik heb trouwens dual plane gekregen en 400cc high profile ( wou eigenlijk medium maargoed). Hij heeft goed naar mijn wensen geluisterd! Ook de verpleging was goed en een heerlijke uitslaapkamer! Nou hoop dat t morgen net zo goed zal gaan ahaha ik probeer wel rustig aan te doen.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii meiden!!

Nou het is me allemaal super meegevallen! Ik was er al om half 7 dus ruim op tijd.. Toen even alles doorgenomen en rond 10 voor 8 was ik al aan het dromen. Narcose was heerlijk hihi heb ook een hoop onzin uitgekraamd tegen mijn moeder. De pijn valt me reuze mee tot nu toe en is goed te doen. Ben alleen hangover aan het kijken en als ik moet lachen doet het wel zeer dusja pokerface. Ik heb al gespiekt en vind ze nu al super mooiii!!! Het kon niet beter. Ik heb trouwens dual plane gekregen en 400cc high profile ( wou eigenlijk medium maargoed). Hij heeft goed naar mijn wensen geluisterd! Ook de verpleging was goed en een heerlijke uitslaapkamer! Nou hoop dat t morgen net zo goed zal gaan ahaha ik probeer wel rustig aan te doen.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja rianne ik was ook zenuwachtig toen ik aankwam maar dat is nergens voor nodig.. Voordat je het weet wordt je wakker!! En gewoon lekker uitslapen tot je je goed voelt!! Het voelt gewoon aan als spierpijn en ik ben wel constant aan het lopen en in een andere houding aan het zitten zodat ik niet stijfjes wordt. Het helpt echt goed! Verder voel ik de wond helemaal niet alleen de spierpijn tot nu toe. Heb net tramadol op en kan er goed tegen, vind het echt een fijne pijnstiller. Ik neem mijn pillen om de 3,75 uur in zodat ik de pijn voor ben. Gaat helemaal goed komen met jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.