Lady2 Posted July 27, 2011 Share Posted July 27, 2011 Hallooo damess, ik ben charlie 21 jaar en wordt op 14 november bij dr. Plovier geopereerdd! Heb een c cup omdat ik veel ben afgevallen zit er ook geen vorm meer in dus ben blij als ik dalijk myn nieuwe boobs krijg!! Ben alleen wel bang voor de pijn achteraf. Iemand nog tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted July 28, 2011 Share Posted July 28, 2011 Hoi hoi, gefeliciteerd met je datum !!!!! Heb jij je consult op 12 juli gehad, toevallig? Anyway, veel lees plezier en de pijn achteraf : wie mooi wil zijn ... ;) Gewoon je pijnstilling op tijd innen, maar wat ik hier lees valt het best ff behoorlijk tegen, maar ach...wij vrouwen kunnen wel wat hebben . wat vond je van de Plovier en waarom heb je voor deze kliniek gekozen? Weet je al welke cupmaat je ongeveer gaat krijgen? Spannend allemaal hè , maar komt goed!! Groetjessss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esther24 Posted July 28, 2011 Share Posted July 28, 2011 Hey meid, wat spannend dat je bv eraan komt. Ik ben zelf 4 maanden geleden door dr. Plovier geopereerd en ben super blij met mn boobies. Ik vond de pijn reuze meevallen en was na 8 dagen alweer aan het werk. Het is natuurlijk bij iedereen anders, maar het kan dus ook meevallen. Hoeveel cc krijg je? Op welke maat wil je uitkomen? Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinki Posted July 28, 2011 Share Posted July 28, 2011 Welkom op het forum en proficiat met de datum.De pijn hangt van persoon tot perseen af.De eerste drie dagen doen het meeste pijn daarna alleen maar beter.Het was bij mij hevige spierpijn. Het enege dat ik niet kon was rechtkomen.Daar heeft mijn man mij enkele dagen mee geholpen.Voor de rest deed ik alles zelf, behalve auto rijden, stofzuigen,zwaar tillen, eten maken vanaf dag 4,en poetsen .Deze doe ik nog steeds niet. Ik ben nu 17 dagen po maar ik doe ze eigenlijk niet uit voorzorg.Gr Pinki Link to comment Share on other sites More sharing options...
girltalk_ Posted July 28, 2011 Share Posted July 28, 2011 Hai charlie.Welkom hier gefelicteerd met je datum meis ....voor de BV..Heel veel succes gewenst ..Geniet ervan meid het resultaat is veel belangrijker dan de pijndat ebt wel weg..Liefs Simone Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted July 28, 2011 Share Posted July 28, 2011 Hoi hoi Welkom hier en gefeliciteerd met je datum Lekker hoor in de winter worden geholpen!!! Is wel fijn, hoef je ook niet meer zolang te wachten op de zomer! Hoeveel Cc krijg je en welke cupmaat wil je? Ik ben zelf ook door dr.Plovier geholpen en echt super happy! Hij heeft er echt iets moois van gemaakt Hier zul je heel veel verhalen vinden over hem en fotos, dus dat zal je gerust stellen! Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady2 Posted July 30, 2011 Author Share Posted July 30, 2011 hoiihoii bedankt voor al jullie reacties en idd heb ik 12 juli consult gehad haha! ik heb veel goede verhalen gehoord over dr. Plovier en foto's bekeken van zijn werk (erg mooi!). Hij zegt dat ik 400cc krijg en na een volle d/e ga. Het consult ging erg snel maar ik vertrouw hem helemaal!nou ik kan niet wachten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady2 Posted July 30, 2011 Author Share Posted July 30, 2011 ook gaf hij aan dat ik achter de spier krijg, aangezien ik best veel weefsel heb ben ik bang voor bubble double maar hij gaf aan dat dat alleen voorkomt als het verkeerd wordt geplaatst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady2 Posted July 30, 2011 Author Share Posted July 30, 2011 Piepke ben benieuwd hoe jouw operatie verloopt en naar het resultaat! en Mii18 wauw wat een mooie booobs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady2 Posted July 30, 2011 Author Share Posted July 30, 2011 Hey meid, wat spannend dat je bv eraan komt. Ik ben zelf 4 maanden geleden door dr. Plovier geopereerd en ben super blij met mn boobies. Ik vond de pijn reuze meevallen en was na 8 dagen alweer aan het werk. Het is natuurlijk bij iedereen anders, maar het kan dus ook meevallen. Hoeveel cc krijg je? Op welke maat wil je uitkomen? Liefs Esther ben benieuwd naar je foto's zou je aub w8woord kunnen sturen via pb, ik wil eigenlijk ook dual plane maar toen ik dat aangaf zei dr. plovier dat dit ongeveer hetzelfde is. Maar wat me heel erg op valt aan "de boobies'' die hij creeert dat ze heel mooi vallen en niet te ver uit mekaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted July 30, 2011 Share Posted July 30, 2011 thanks voor t compliment!Ik heb ze ook achter de spier gekregen! Dr.plovier is echt een vakman dus je hoeft je nergens zorgen om te maken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted July 30, 2011 Share Posted July 30, 2011 hoiihoii bedankt voor al jullie reacties en idd heb ik 12 juli consult gehad haha! Haha zie je wel! Ik zat te wachten in de wachtkamer met mijn husb toen jij uit je consult kwam. Jij was met je vriend toch? Ik hoorde wanneer je ong geopereerd wilde worden toen je met Valerie aan het praten was, vandaar dat ik al dacht dat jij het was Heel veel succes met aftellen!! 400cc op een c cup gaan grote boobs worden mooiii! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady2 Posted July 30, 2011 Author Share Posted July 30, 2011 Haha zie je wel! Ik zat te wachten in de wachtkamer met mijn husb toen jij uit je consult kwam. Jij was met je vriend toch? Ik hoorde wanneer je ong geopereerd wilde worden toen je met Valerie aan het praten was, vandaar dat ik al dacht dat jij het was Heel veel succes met aftellen!! 400cc op een c cup gaan grote boobs worden mooiii! hahah ja dat klopt ja dan heb ik jou ook gezien!! en wat krijg jij voor of achter de spier?? ben benieuwd! thanks voor t compliment! Ik heb ze ook achter de spier gekregen! Dr.plovier is echt een vakman dus je hoeft je nergens zorgen om te maken! ja dat geloof ik meteen geef me ook helemaal over haha! heb ook alleen maar goede verhalen over hem gehoord! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted July 30, 2011 Share Posted July 30, 2011 Achterrr de spier krijg ik dual plane had ik ook goed gevonden, als het maar niet voor de spier is. Ik krijg helaas wel een borstlift erbij (4 Kids gekregen, 50 kg. Afgevallen) maar nu ben ik wel opgelucht dat hij gaat liften, heb er echt zin in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady2 Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 Achterrr de spier krijg ik dual plane had ik ook goed gevonden, als het maar niet voor de spier is. Ik krijg helaas wel een borstlift erbij (4 Kids gekregen, 50 kg. Afgevallen) maar nu ben ik wel opgelucht dat hij gaat liften, heb er echt zin in Ja ik heb eigenlijk echt noooit aan een bv gedacht totdat ik ook ben afgevallen de vorm is er gewoon niet meer en ben pas 21:(. Maar kan oook niet wachten op myn boobs het duurt alleen nog zo lang haha! Maar betreft de borstlift zeg ik altijd maar beter het hele werk dan het halve en dokter plovier die zal het bij jou ook zekerr mooi maken. Ben erg benieuwd!!! Waar kom je eigenlijk vandaan ook uit NL? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Ja ik heb eigenlijk echt noooit aan een bv gedacht totdat ik ook ben afgevallen de vorm is er gewoon niet meer en ben pas 21:(. Maar kan oook niet wachten op myn boobs het duurt alleen nog zo lang haha! Maar betreft de borstlift zeg ik altijd maar beter het hele werk dan het halve en dokter plovier die zal het bij jou ook zekerr mooi maken. Ben erg benieuwd!!! Waar kom je eigenlijk vandaan ook uit NL? Ja zo denk ik nu ook, beter alles dan maar goed doen. Ik kom uit nl, e h v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Hoiiiii, Bijna hè Ooh je moet echt niet nerveus zijn, is echt zo relaxed daar Ik was een week vtv doodsbang, maar net daarvoor niet....en dat was maar goed ook want het is echt niet nodig. Narcose is het engst, en dat gaat zo 'makkelijk' dat is niet eng. Trust me Ik ben de 2e keer helemaal relaxed en lachend de narcose in gegaan, al giebelend met Valerie en Tatiana Komt echt allemaal goed, geloof me! Ik wens je veel succes met aftellen.... en dan zit je aan je kerstdiner met mooie herstelde boobs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady2 Posted November 7, 2011 Author Share Posted November 7, 2011 Hoiiiii, Bijna hè Ooh je moet echt niet nerveus zijn, is echt zo relaxed daar Ik was een week vtv doodsbang, maar net daarvoor niet....en dat was maar goed ook want het is echt niet nodig. Narcose is het engst, en dat gaat zo 'makkelijk' dat is niet eng. Trust me Ik ben de 2e keer helemaal relaxed en lachend de narcose in gegaan, al giebelend met Valerie en Tatiana Komt echt allemaal goed, geloof me! Ik wens je veel succes met aftellen.... en dan zit je aan je kerstdiner met mooie herstelde boobs ahh ja om precies te zijn nogggg een weeek!! ja het valt nu wel mee ik ben het meeste bang voor de pijn!! En 2 uur terug in de auto haha! maarja daar hebben ze pijnstillers voor!! Ik heb ook al homeopatisch slaapmiddel gekocht en arnica. Ik ben namelijk heeel kleinzerig! mar jouw booobies zien er super uit nu dat heb je zeker verdiend!!! Nou ik laat wel weten hoe het was hihi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine Posted November 7, 2011 Share Posted November 7, 2011 ahh ja om precies te zijn nogggg een weeek!! ja het valt nu wel mee ik ben het meeste bang voor de pijn!! En 2 uur terug in de auto haha! maarja daar hebben ze pijnstillers voor!! Ik heb ook al homeopatisch slaapmiddel gekocht en arnica. Ik ben namelijk heeel kleinzerig! mar jouw booobies zien er super uit nu dat heb je zeker verdiend!!! Nou ik laat wel weten hoe het was hihi! Hallo, Ik moest vijf uur terug in de auto vanuit belgie. En ik heb veeeeel geslapen!!! Dus de reis was voor mij snel gegaan. Was zo moe van die narcose haha! En die pijn ging wel, je krijgt voor vertrek een tabletje onder je tong van valerie, daar kun jij je twee uur wel mee overbruggen. Tis vooral de druk die op zijn hevigst is. Ik moest de terugreis plassen, had ik nog niet gedaan na de ok (oops). Dat was wel even pittig, zo dizzy, en benauwd door de druk op de borst, al strompelend naar het toilet in de tankstation....Mijn vriend hield me vast...Ze dachten vast dat ik dronken was ofzo....hihi. Dat was in ieder geval geen aanrader. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady2 Posted November 8, 2011 Author Share Posted November 8, 2011 Hallo, Ik moest vijf uur terug in de auto vanuit belgie. En ik heb veeeeel geslapen!!! Dus de reis was voor mij snel gegaan. Was zo moe van die narcose haha! En die pijn ging wel, je krijgt voor vertrek een tabletje onder je tong van valerie, daar kun jij je twee uur wel mee overbruggen. Tis vooral de druk die op zijn hevigst is. Ik moest de terugreis plassen, had ik nog niet gedaan na de ok (oops). Dat was wel even pittig, zo dizzy, en benauwd door de druk op de borst, al strompelend naar het toilet in de tankstation....Mijn vriend hield me vast...Ze dachten vast dat ik dronken was ofzo....hihi. Dat was in ieder geval geen aanrader. oh wat een goede tip hahah! ja dat is wel fijn dat je lekker kan slapen!! Ik heb echt een idee dat ik helemaal gehandicapt ben en niets kan hahah na de operatie ... Maar 5 uur is idd erg lang zeg! Krijg je trouwens ook een recept voor antibiotica meteen mee? En de narcose dat schijnt een lichte te zijn he? Maar op het briefje van de medicijnen staat ook trachitol? Krijg je wel mondbeademing? hhahaha sorry zoveel vragen maar ben echt benieuwd! Ik ben erg kleinzerig dus ik ga de medicatie wel gecombineerd innemen denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 oh wat een goede tip hahah! ja dat is wel fijn dat je lekker kan slapen!! Ik heb echt een idee dat ik helemaal gehandicapt ben en niets kan hahah na de operatie ... Maar 5 uur is idd erg lang zeg! Krijg je trouwens ook een recept voor antibiotica meteen mee? En de narcose dat schijnt een lichte te zijn he? Maar op het briefje van de medicijnen staat ook trachitol? Krijg je wel mondbeademing? hhahaha sorry zoveel vragen maar ben echt benieuwd! Ik ben erg kleinzerig dus ik ga de medicatie wel gecombineerd innemen denk ik. He, Nou de eerste dag was ik wel gehandicapt. Maar vanaf toen viel het eigenlijk best mee. Ik heb amper last gehad!!! Op het recept staat tramadol als het goed is. Een zware pijnstiller! Sommige mensen kunnen die niet goed verdragen. Je moet proberen steeds iets te eten tijdens de medicatie inname, om te voorkomen dat je misselijk wordt. Ik heb hem in ieder geval wel ingemomen en hij voldeed mij prima! Ik heb geen antibiotica gehad, was mij niet voorgeschreven. Je krijgt geen mondbeademing voor zover ik weet. Je bent ongeveer 1.5 uur onder zeil. Tenminste toen werd ik weer wakker. Met een giga druk op de borst, haha. Toen moest ik nog een uur wachten voordat ik een glas cola mocht drinken. Mijn vriend had broodjes gehaald bij de bakker beneden, lekker! Dus na de cola ook een appelflap gegeten! Ook heeft mijn vriend toen ze met mij bezig waren de medicatie opgehaald bij een apotheek, is op wandelafstand van de kliniek! xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Trachitol? Dat is voor keelpijn....weet je zeker dat dit op je briefje staat? De ene krijgt wel een recept voor antibiotica mee, de ander niet. De narcose is gewoon een volwaardige narcose, je hoeft niet bang te zijn dat je iets voelt of wakker wordt tussentijds. 10 seconden ná de operatie wordt je al wakker, alhoewel de meeste zich dat niet meer kunnen herinneren. Je stapt echt zelf van de operatietafel af en gaat in een rolstoel zitten nadat ze je bh en badjas weer aan hebben gedaan. Je stapt ook zelf je bed weer in, en vaak wordt je voor je gevoel in je bed pas wakker. En ja... je wordt beademd, maar ook dat zeggen ze niet vantevoren en ik kwam er gisteren per toeval achter omdat dát de reden was waarom ik mn tong- en madonnapiercing uit moest. Nu merkte ik het wel achteraf, door de lichte keelpijn (misschien toch daarom die trachitol haha) Je hebt zoveel pijnstillers, dat moet goedkomen als je ze netjes op tijd inneemt, ook snachts je wekkertje dus zetten! Gewoon om de 4 uur je medicatie slikken Spannend.... :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady2 Posted November 8, 2011 Author Share Posted November 8, 2011 Trachitol? Dat is voor keelpijn....weet je zeker dat dit op je briefje staat? De ene krijgt wel een recept voor antibiotica mee, de ander niet. De narcose is gewoon een volwaardige narcose, je hoeft niet bang te zijn dat je iets voelt of wakker wordt tussentijds. 10 seconden ná de operatie wordt je al wakker, alhoewel de meeste zich dat niet meer kunnen herinneren. Je stapt echt zelf van de operatietafel af en gaat in een rolstoel zitten nadat ze je bh en badjas weer aan hebben gedaan. Je stapt ook zelf je bed weer in, en vaak wordt je voor je gevoel in je bed pas wakker. En ja... je wordt beademd, maar ook dat zeggen ze niet vantevoren en ik kwam er gisteren per toeval achter omdat dát de reden was waarom ik mn tong- en madonnapiercing uit moest. Nu merkte ik het wel achteraf, door de lichte keelpijn (misschien toch daarom die trachitol haha) Je hebt zoveel pijnstillers, dat moet goedkomen als je ze netjes op tijd inneemt, ook snachts je wekkertje dus zetten! Gewoon om de 4 uur je medicatie slikken Spannend.... :P nou janine en piepke ik heb het even terug gekeken en staaat heel duidelijk tramadol! ik kijk er weer overheen haha zal wel door de zenuwen komen!! Ja omdat er dus ook word gezegd dat het een lichte narcose is enzo.. Maarja het zal wel goedkomen vind de operatie ook niet eng ofzo maar meer wat erna gaat komen! maarja dan is het al gebeurd he hahaha dus dan moet ik de pijn maar accepteren! Kun je wel gewoon goed ademhalen na de operatie als je bijkomt i.v.m. de druk op je borst? Achja ik moet het zelf maar ervaren hahaha! Bedankt meiden voor jullie snelle reactie!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Jawel hoor, je kan goed ademhalen. Het voelt gewoon heel strak, en dat gewicht van de prothesen daar moet je lijf gewoon aan wennen. Ik zou zeggen : het voelt hetzelfde als je borstvoeding geeft, dan komen je boobs ook ineens op spanning te staan...maar je hebt nog geen kiddo's dus aan die info heb je niks hahaha. Maar misschien kun je de pijn naderhand daarmee relativeren, het is 'maar' een druk die je voelt. En ik weet niet of je ooit ontzettende spierpijn aan je borstspieren hebt gehad? Maar die spierpijn is het ergst de dag na de operatie eigenlijk, maar ook dat is 'maar' spierpijn. Een tip : blijf je armen bewegen, gewoon simpele dingen... je handen wassen, de kraan aan en uit draaien, tijdens het slapen je handen op je buik leggen en dan weer naast je neer. Anders worden ze nog stijver! En probeer normaal te lopen, rug recht ..schouders omhoog, en niet met en gekromde rug. Meestal loop je toch wel wat ineen gedoken door de spierpijn En 1 grote troost: Het is 3-4 dagen de ergste last, en daarna gaat het iedere dag merkbaar een stukje beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady2 Posted November 11, 2011 Author Share Posted November 11, 2011 Hallooo dames,over een paar daagjes is het zover, ik had nog een aantal vraaagjes want krijg nog geen reactie van beclinic,Ik kan helaas de fotos niet uitprinten en om die nou in de bieb haha tussen al die kindertjes uit te printen lijkt me raar, zou ik die gewoon kunnen toesturen denken jullie? En hoe zit het met na de operatie hoe lang moet je ongeveer blijven? en krijg je meteen tape om of alleen kliniek bh?bedankt dames!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.