Ga naar inhoud

Welke pc bij Bergman kliniek is goed?


Marlies

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik krijg als het goed is een borstverkleining,mijn huisarts heeft me doorverwezen. Ik zat zelf aan de Bergman kliniek te denken.

Alleen ik weet niet welke pc ik zal kiezen,want je mag zelf kiezen door wie je geholpen wilt worden.

Ik heb wel wat gelezen op internet,maar misschien hebben jullie nog tips voor mij of goeie ervaringen met een pc bij een borstverkleining?

Groetjes Marlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, ik heb eigenlijk geen idee ?

lees meer over bv's bij de Bergman..

Maar ik denk dat alle pc's wel goed zijn, ze hebben wel een goede naam natuurlijk!

Als je hier in de zoekfuntie zoekt op bergmankliniek vind je misschien wel wat verslagen van meiden die daar geweest zijn voor een bvk!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Eefjeeven heeft haar bvk bij dr Stevens laten doen, en ik heb er mijn bv gehad. Ik ben heel tevreden over hem, hij is wel kort van stof. Zegt wat moet maar meer niet.

@ cupjekleiner, ik zou mijn consult hebben bij Posma maar dat ging niet door. Waarom beviel hij voor jou niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Posma wilde mij niet opereren.

Ik moest eerst maar wat aan mijn rugklachten gaan doen van hem!!!! Ik moest eerst maar naar een orthopeed en/of neurochirurg ( ben ik al lang geweest, maar die doen niks aan mijn rugklachten...deze klachten komen o.a. door mijn slechte houding)

Ik kon hem niet aan zijn verstand brengen dat als je ruim 30-35 jaar in een slechte houding loopt, je rug flink gaat protesteren!!! Dat kon volgens hem niet, want zo ernstig had hij het nog nooit gezien.

Als de meeste van zijn patienten die een BVK laten doen stukken jonger zijn....dan lopen ze nog niet zo lang krom als ik....en zijn hun klachten nog niet zo erg.

En nog gekker is dat Posma me dus geen verwijsbrief heeft gegeven voor een orthopeed, terwijl hij collega's in ziekenhuizen heeft ( hij werkt ook in ziekenhuizen)

En bij Bergman hebben ze ook een hele afdeling voor Houding en Beweging met orthopedisch chirurgen en neurochirurgen in dienst en zelfs revalidatietherapeuten. Waarom heeft Posma me niet daarheen verwezen of me daar op attent gemaakt om even bij zijn collega's op die afdeling van Bergman langs te gaan?

Tja, waarom zou ik een BVK willen?

Juist!!! Omdat ik rugklachten heb. Ik loop nl. al ruim 30 jaar krom/voorovergebogen uit schaamte en omdat mijn rug/schouders/nek zeer doen van mijn borsten cup75H.

Dus ik moet iets aan mijn rugklachten doen, die dus van TE zware borsten komen. Een beetje omgedraaide wereld?

Had hij er gewoon geen zin in? Was ik teveel werk en verdient hij zijn geld liever en makkelijker met BV's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel raar Cupje, het is toch juist 1 van de redenen waarom vrouwen een bvk willen omdat ze zoveel kilo`s meedragen en hun rug dat niet trekt. Omgekeerde wereld inderdaad, al denk ik dat als je je verkleining gehad hebt het mischien wel goed is bij iemand langs te gaan. Zal best lastig zijn na zoveel jaar weer goed te lopen, rechte rug. Succes.

@ Marlies, sorry beetje offtopic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Posma wilde mij niet opereren.

Ik moest eerst maar wat aan mijn rugklachten gaan doen van hem!!!! Ik moest eerst maar naar een orthopeed en/of neurochirurg ( ben ik al lang geweest, maar die doen niks aan mijn rugklachten...deze klachten komen o.a. door mijn slechte houding)

Ik kon hem niet aan zijn verstand brengen dat als je ruim 30-35 jaar in een slechte houding loopt, je rug flink gaat protesteren!!! Dat kon volgens hem niet, want zo ernstig had hij het nog nooit gezien.

Als de meeste van zijn patienten die een BVK laten doen stukken jonger zijn....dan lopen ze nog niet zo lang krom als ik....en zijn hun klachten nog niet zo erg.

En nog gekker is dat Posma me dus geen verwijsbrief heeft gegeven voor een orthopeed, terwijl hij collega's in ziekenhuizen heeft ( hij werkt ook in ziekenhuizen)

En bij Bergman hebben ze ook een hele afdeling voor Houding en Beweging met orthopedisch chirurgen en neurochirurgen in dienst en zelfs revalidatietherapeuten. Waarom heeft Posma me niet daarheen verwezen of me daar op attent gemaakt om even bij zijn collega's op die afdeling van Bergman langs te gaan?

Tja, waarom zou ik een BVK willen?

Juist!!! Omdat ik rugklachten heb. Ik loop nl. al ruim 30 jaar krom/voorovergebogen uit schaamte en omdat mijn rug/schouders/nek zeer doen van mijn borsten cup75H.

Dus ik moet iets aan mijn rugklachten doen, die dus van TE zware borsten komen. Een beetje omgedraaide wereld?

Had hij er gewoon geen zin in? Was ik teveel werk en verdient hij zijn geld liever en makkelijker met BV's?

Hoi cupjekleiner,

Zover mij bekend kan je jouw BVK in het reguliere ziekenhuis laten doen via de verzekering (dus gratis), tenminste als medisch is vastgesteld dat jouw rugklachten door jouw zware borsten worden veroorzaakt. Behalve als jouw borsten zo groot zijn door een BV, maar ik vermoed dat dit bij jou niet het geval is.

Voor een verwijsbrief dien je altijd bij de huisarts te zijn, niet bij de pc.

Posma had je wel kunnen adviseren om via de huisarts - verwijsbrief - afdeling voor Houding en Beweging met orthopedisch chirurgen en neurochirurgen te kunnen gaan volgen.

Wat ik even niet weet is wat er in jouw verzekeringspolis staat en in hoeverre jij aanvullend verzekerd bent.

Succes met de volgende stappen.

Groet,

Casandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Weet iemand hoe het geregeld is met het ontvangen van bezoek bij Bergman Bilthoven?

Ik weet dat er na de operatie wel iemand bij je mag, maar hebben ze in de avond ook zoiets als een bezoekuur, of mag iedereen gewoon komen wanneer ze er zin in hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.