Ga naar inhoud

Ong. 10 dgn po: hoe voelen jou borsten?


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

Ik ben nu 9 dagen po. Ik ben benieuwd hoe het met jullie borsten was rond die periode. Mijn borsten zijn nog best wel pijnlijk. Ik kan de pijn niet zo goed omschrijven. Ik denk voornamelijk spierpijn en stuwing. Maar soms ben ik dan bang dat er misschien wel een onsteking zit ofzo.

Vandaar even mijn berichtje. Benieuwd dus hoe het met de genezing en het gevoel van jullie borsten is gegaan.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelfs naar mijn huisarts gegaan omdat ik dacht aan een ontsteking.

Het zag er zelfs heel mooi uit na nader onderzoek. Kort daarop werd het al minder.

Ik denk dat het erbij hoort maar bij twijfel laat je je huisarts er gewoon naar kijken.

Dan ben je net als ik gerust gesteld als er niks aan de hand is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig vroeg ik mij dat ook af.

Ik ben nu 16 dagen po, en mn borsten doen niet echt zeer, maar zijn nog wel gevoelig.

Vooral de buitenkanten.

Als ik het koud heb en mn tepels worden hard, dat vind ik ook een rot gevoel.

En ik heb wel pijn waar mn bh bandje zit onder mn rechterborst, alsof mn rib is gekneust.

Ik heb er nu een dubbelgevouwen papieren zakdoekje onder gedaan en dat voelt wel iets beter.

Dusssss niet echt pijn, maar ook nog niet echt lekker.

Groeten Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben nu 11 dagen po. Ze hebben langs de boven kant een beetje gevoel. Tussen en onder de borsten hard en geen gevoel.

De rechterkant zit er een gevoel van pijn maar dat is van die band. Als die uit is gaat het weg.

Die belletjes die zijn al een paar dagen weg. Mijn tepels die zijn super gevoelig van tegen de band te komen. Voor de res gaat het wel.

Verdraagzaam zinderende pijn. Meer niet. Gewoon geduld we zijn dan nog maar 10 dagen po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 3 weken po en heb rechts onder ook bij me bandje pijn net of het ontstoken is ofzo maar die mesnen zeggen zolang het niet rood is en je geen koorts heb hoort dat gewoon erbij. het is wel irritant en warm en soms voel ik weer dagen niks en dan weer wel me gevoel komt en gaat ook maar zal er denk alemaal wel bij horen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 11 dagen po

Ik merk dat heel mijn lijf nog moe is. Bij kleine inspanningen moet ik al rusten, ik heb nog erge spierpijn in mijn armen en als ik te lang sta wordt mijn linker bovenarm gevoelloos. Dit is dus gewoon spierpijn.

Mijn borsten zijn nog hard en staan heel strak!

Mijn tepels zijn nog opgezet en doen zeer als ik ze aanraak.

Is dus denk ik allemaal heel normaal als je nog zo kort po bent (maar ik ken het gevoel hoor, ik maak me ook snel druk om pijntjes en het resultaat...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 2 weken voelde ik me eigenlijk helemaal weer de oude :136:

Ik denk dat ik met pijn een snel herstel heb gehad, maar de kleine steekjes en pijntjes zijn pas na 1 jaar bijna weggegaan :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.