Ga naar inhoud

Ong. 10 dgn po: hoe voelen jou borsten?


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

Ik ben nu 9 dagen po. Ik ben benieuwd hoe het met jullie borsten was rond die periode. Mijn borsten zijn nog best wel pijnlijk. Ik kan de pijn niet zo goed omschrijven. Ik denk voornamelijk spierpijn en stuwing. Maar soms ben ik dan bang dat er misschien wel een onsteking zit ofzo.

Vandaar even mijn berichtje. Benieuwd dus hoe het met de genezing en het gevoel van jullie borsten is gegaan.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelfs naar mijn huisarts gegaan omdat ik dacht aan een ontsteking.

Het zag er zelfs heel mooi uit na nader onderzoek. Kort daarop werd het al minder.

Ik denk dat het erbij hoort maar bij twijfel laat je je huisarts er gewoon naar kijken.

Dan ben je net als ik gerust gesteld als er niks aan de hand is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig vroeg ik mij dat ook af.

Ik ben nu 16 dagen po, en mn borsten doen niet echt zeer, maar zijn nog wel gevoelig.

Vooral de buitenkanten.

Als ik het koud heb en mn tepels worden hard, dat vind ik ook een rot gevoel.

En ik heb wel pijn waar mn bh bandje zit onder mn rechterborst, alsof mn rib is gekneust.

Ik heb er nu een dubbelgevouwen papieren zakdoekje onder gedaan en dat voelt wel iets beter.

Dusssss niet echt pijn, maar ook nog niet echt lekker.

Groeten Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben nu 11 dagen po. Ze hebben langs de boven kant een beetje gevoel. Tussen en onder de borsten hard en geen gevoel.

De rechterkant zit er een gevoel van pijn maar dat is van die band. Als die uit is gaat het weg.

Die belletjes die zijn al een paar dagen weg. Mijn tepels die zijn super gevoelig van tegen de band te komen. Voor de res gaat het wel.

Verdraagzaam zinderende pijn. Meer niet. Gewoon geduld we zijn dan nog maar 10 dagen po.

Link naar reactie
Delen op andere sites