Ga naar inhoud

eiffets : 25 november 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

@ Janine: jij geeft me echt moed!! :) bedankt..ik hoop echt dat het bij mij ook zo goed meevalt.

@ Rianne: leuk dat we in dezelfde week geholpen worden, ben echt benieuwd naar je verslagje.

@ Chadiva: bedankt hoor! amai voor jou nog enkele dagjes..zo spannend!! ik heb nu al zenuwen voor binnen 2 weken.

Hoeveel cc krijg jij? en voor of achter de spier?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hey chadiva,

ik heb er superveel zin in!! kan echt aan niets anders meer denken :)

ik wil gewoon zo graag dat het voorbij is.

zou jij nu na 1 week al terug kunnen werken denk je?

en met de auto rijden?

ik hoop dat ik dat zal kunnen na een week..

XXX

nooou mooizo :1bouncingboobs: !! Ja ik zou het wel kunnen werken sowiezo werk op kantoor en ik heb niet veel last meer. Maar denk dat het bij iedereen verschillend is. Autorijden kan ik maar dat komt omdat ik citydrive op me auto heb. Met automaat zou het wel lukken, maar schakel denk ik niet. Ja het lukt wel maar denk dat het niet goed is voor het herstel. Bij iedereen is het verschillend hoop dat jij ook een goed herstel hebt!!! Goed blijven eten en brandnetelthee drinken en vitaminepilletjes eten. Ik had naast me bed lekker manderijntjes liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Eiffets,

heel veel succes morgen ik zal aan je denken! En alles gewoon lekker over je heen laten komen het komt allemaal goed en dr. Plovier is erg aardig en rustig en stelt je ook gerust.

Neem wel je medicijnen mee voor onderweg en een kussen. (spuugbakje ligt evt in de kast op je kamer!) dit vond ik erg fijn.

En lekker je sokken aan houden (koud in de ok) mag van Valerie!

Ik ben erg benieuwd naar je verslag!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen!

Deze morgen ben ik om 5u30 vertrokken. De heenreis was nogal stresserend! onze gps heeft het begeven en we hebben het dan maar zonder moeten doen!

Bovenal was het dan nog zeer druk op de baan. Ik moest om 7u aanwezig zijn en was een half uur te laat.

Ik had de kliniek wel even opgebeld om te verwittigen, maar het was geen probleem.

Ik mocht meteen naar de kamer en dokter plovier kwam onmiddellijk. HIj nam wat foto's en begon af te tekenen. Ik zei hem dat het er vooral natuurlijk moet uitzien.

Toen kwam de anesthesist me halen (zeer leuke vrouw trouwens). Ik mocht op de verwarmde operatietafel liggen. Ik kreeg meteen mijn infuus met verdovingsmiddel er in. Zalig gevoel was dat! Ik was meteen weg.

Toen ik wakker kwam in mijn kamer, zei mijn moeder dat ik steeds alles bleef herhalen en vragen.. hehe, daar herinner ik me weinig van.

Om 11u30 kreeg ik een cola, dit deed zo'n deugd.

Om 12u mocht ik terug naar huis, en hier lig ik dan in mijn zeteltje.

De pijn valt tot nu toe super goed mee. Enkel een druk op mijn borst bij het ademhalen en wat spierpijn, meer eigenlijk niet.

Hopelijk blijft het zo goed gaan.

Ik ben supernieuwsgierig naar het resultaat, nog even afwachten..

Tot gauw!! xxx

Heb trouwens 435 cc achter de spier gekregen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik zal proberen om zondag een foto te plaatsen.

Die bh is wel lastig é.. dat we dit ding 4 weken moeten aanhouden zie ik wel op tegen.

de band vooraan spant bij mij enorm.

xxx

Die band zet ik af en toe iets losser maar vindt het nu wel fijn als die wat strakker zit je moet er even aan wennen. Komt vast goed!! En die 4 weken zijn zo voorbij haha!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen,

mijn herstel gaat echt super. Heb geen pijn.

Het enige wat me tegenvalt is die beha!

Ik heb mijn foto's in mijn album geplaatst. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik ben best tevreden over de grootte. Ze moeten alleen nog indalen. Enig idee hoelang dit ongeveer duurt?

Ben wat ongeduldig..

xxx Steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen,

mijn herstel gaat echt super. Heb geen pijn.

Het enige wat me tegenvalt is die beha!

Ik heb mijn foto's in mijn album geplaatst. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik ben best tevreden over de grootte. Ze moeten alleen nog indalen. Enig idee hoelang dit ongeveer duurt?

Ben wat ongeduldig..

xxx Steffie

Hoi Steffie,

gelukkig gaat het zo goed met je en heb je weinig pijn. Dat valt bij mij wel tegen.

Ik heb het gevoel dat mijn bh te klein is en mijn borsten er te strak in zitten. Ik heb

vanmiddag de sluiting op de laatste stand gezet en nu gaat het wat beter.

En het slapen kan ook wel wat beter ik wil.zo graag weer plat liggen haha!!

Het indalen kan nog wel even duren begreep ik van dr. Plovier hij had het over 4 weken.

je foto's zien er goed uit!!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo iedereen,

Ondertussen al 2,5 weken PO. Dat gaat snel he.

Heb een nieuwe foto geplaatst. Per ongeluk mijn eerste album verwijderd.

Ze zijn enorm veranderd in 2 weken tijd.

MIjn herstel is super gegaan, heb van niets meer last en kan weer plat slapen!

De littekens zien er ook goed uit.

Nu nog even en dan van die martelbeha af! daar kijk ik zoo naar uit.

Ben benieuwd wat jullie van mijn foto vinden.

Groetjes,

Steffie x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.