Ga naar inhoud

eiffets : 25 november 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik stel mij even voor:

23 jaar, mama van 2 lieve zonen (1 en 3 jaar).

Eerst en vooral wil ik jullie bedanken! Ik lees al een hele tijd mee op dit forum en dankzij jullie heb ik al veel informatie ingewonnen over een borstvergroting.

Zo ben ik ook bij Dr. Plovier terechtgekomen.

Ik droom al jaren van een borstvergroting, ik heb nu een kleine A cup en door de zwangerschappen zijn ze zelfs gaan hangen :(

Ben 1m60 en weeg 53 kg.

Op 19 juli had ik mijn consult bij Dr. Plovier. Ik voelde me er meteen op mijn gemak.

Hij vroeg me wat mijn wensen zijn, ik zei hem dat ik een C cup wil en toonde hem een aantal foto's.

Toen heeft hij mij gemeten en stelde voor om 450cc high profile achter de spier te plaatsen.

Ik zou dan op een grote C uitkomen. Ik veronderstel dat hij het best weet wat bij mijn lichaam past.

Mijn operatiedatum is 25 november om 7u. Pff ik kan echt niet meer wachten en het is nog zo lang!!

Ik heb er voor gekozen om dan geopereerd te worden aangezien mijn vriend dan ook een week in verlof is,

zo kan hij me helpen met het huishouden en de kindjes.

Ik kan gewoon aan niets anders meer denken. De tijd gaat veel trager als je zo naar iets verlangd.

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat leuk dat je 'net als zovelen' ook naar dr Plovier gaat.

Ik moet mijn operatie ook nog krijgen maar ik voelde me ook direct goed tijdens het consult.

Gefeliciteerd met je datum.... nog even aftellen (wat idd wel tegen zal vallen pfff)

450cc is niet mis, zal een mooie voorgevel worden!! :blush::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Welkom op het forum. Een goede keuze gemaakt door naar Plovier te gaan.

Ik ben 11 juli bij Plovier gegaan en 390cc medium profiel gezet. Mijn eerste afspraak was 17 januari.

Ik heb 6 maand moeten wachten. Ook omwille van dat mijn man dan vakantie heeft. Het is heel lang maar eigenlijk is die tijd zo voorbij. Gewoon heel drul maken. Dan is het er snel.

Meid dat gaat allemaal goed komen en niet te veel zenuwen maken. Neus hier ng maar rnd en slaag maar info op.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een bekend verhaal!ik heb nu ook een kleine a door me zwangerschap,daardoor laat ik ook een bv doen.Ik ben gelukkig iets eerder aan de beurt bij de wonderdokter:Dik mag 16 sept,ik heb alleen me consult en operatie meteen achter elkaar dus ik weet nog niet wat ik ga krijgen!Dit forum heeft mij ook heel erg geholpen met me keuze voor dokter plovier en vind het fijn alle info van andere te lezen zodat ik me er beter op kan voorbereiden!!Hoop dat de tijd vliegt voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom hier! :D

Gefeliciteerd ook met je datum!

Het is inderdaad nog wel wat langer wachten maar wel in de winter, heeft ook zijn voordelen!

Ik heb zelf ook 450 CC gekregen en heb een E gekregen.. Fotos zie je in de gallerij!

Ik denk dat je met 450 CC wel meer gaat krijgen als een volle C ;) !

Succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen!

Bedankt voor jullie lieve woorden.

Het is goed om weten dat er nog zoveel zijn zoals ik!

Ik zal inderdaad proberen om het mezelf druk te maken zodat de tijd vliegt :1:

@Mii18: amai tegen mij zei hij dat ik met 450 cc op een grote C zou uitkomen :131:

Ik vroeg hem nog of 450cc voor mij niet iets 'te' zou zijn.

Toen zei hij me dat veel vrouwen nadien spijt hebben dat ze niet iets groter genomen hebben.

Ik vind jouw foto's supermooi! Ik vertrouw volledig op Dr. Plovier. Hij kent zijn vak en zal wel weten wat best is.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr.Plovier heeft ook wel gelijk.. Ik vind ze nu zelfs te klein :(

Dus gewoon voor die 450 CC gaan... Is alleen maar mooi als het een maatje meer word! ;)

Gewoon heel veel fotos bekijken en verzamelen !! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi eiffetts, ik ben woe. ook door Plovier geholpen! Ik wilde in de eerste instantie een grote C kleine D maar als je wat langer rondstruint op dit forum gaat je voorkeur wel veranderen hihihi....dus later besloot ik wat groter te nemen en dacht aan een dikke D...nou, Plovier heeft me woensdag 565 cc gegeven.....geen idee welke maat het precies gaat worden maar wel mooie Big Boobs!!

Goede keuze Plovier! Hij heeft idd magische handjes :1big_boobs:

Hij is gewoon mijn held!! :136:

SUCCES!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo iedereen!

Het komt steeds dichterbij.. Nu nog 3 weekjes en dan is het zover.

Ik kan echt niet meer wachten!

Ik begin me steeds meer en meer zorgen te maken of ik na 1 week al terug zal kunnen werken.

Normaal was ik 10 dagen in verlof, maar nu zijn we met iemand minder op het werk, dus 1 week is het maximum.

Het is echter maar bureauwerk maar toch..

Wat denken jullie hiervan?

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Eiffets,

Ik was ook een paar dagen ontzettend moe, maar na 1 week had ik makkelijk weer kunnen werken hoor.

Had zelf twee weken vrij, maar mijn vriend alleen de eerste week vrij. Dus ik moest mezelf redden de tweede week met twee ukkies.

Dat was drukker dan werken...en ik voelde me echt uitgeslapen na die eerste week. Dus het ging makkelijk. Moest echt op mezelf letten om niet teveel te doen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Janine,

Je hebt me al wat gerustgesteld. Het herstel verschilt van persoon tot persoon he.

Heb je voor of achter de spier gekregen?

Ik heb zelf ook 2 kleine kindjes, maar mijn ventje zal 2 weken thuis zijn om te helpen in het huishouden.

Dat scheelt ook al veel!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eiffets!

Ik heb ook achter de spier (dual plane).

Het scheelt volgens mij ook een stuk om erop te letten dat je ontspannen blijft.

Dus niet meegaat in de pijn, en daardoor stijve nek en schouders krijgt.

Gewoon blijven bewegen, lopen en dan de armen rustig aan meezwaaien, schouders los.

Opstaan/ overeind komen uit bed doet eerst wel zeer, maar voor de rest heb ik echt heel weinig last gehad!

Ik stond na 2 keer al zelf op, gewoon de beentjes uit bed gooien en met je buikspier jezelf omhoog drukken, goeie oefening! haha.

Ik hoop dat het bij jou ook alles meevalt met de pijn!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.