Ga naar inhoud

Elske : 8 september 2011 : Dr. Verdonk : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi meiden

Ik ben woensdag op consult geweest bij dokter Verdonck. Een heel vriendelijke en aangename man. Eerst vroeg hij welke maat ik had en wat ik graag zou willen. dan bekeek hij mijn borsten en daarna mocht ik passen. Ik heb alle prothesen gepast en heb voor de grootste gekozen, 380cc. Dat is het maximum wat dr. Verdonck steekt bij een eerste borstvergroting. Maar ik was tevreden daarmee! 380cc, achter de spier, Xhigh profile! De dag nadien moest ik me om 10u nuchter aanmelden, het duurde even voor ze me kwamen halen. Eenmaal op mijn kamer kreeg ik nog een beetje uitleg over wat er me te wachten stond en moest ik een medische vragenlijst invullen. Ze namen men bloeddruk en hartslag en ik kreeg een zetpil. Tegen 11u50 kwam de anesthesist me halen en gingen we naar de operatiekamer. Daar mocht ik op de tafel gaan liggen en werd er een infuus ingebracht en werd ik verbonden met een monitor. Het personeel was zeer vriendelijk en stelden me zeker op mijn gemak. Ik was niet echt nerveus voor de operatie. Toen kwam de pc, hij tekende enkele lijnen en ondertussen werd de verdoving ingebracht. Binnen de 30 seconden zou ik me duizelig beginnen te voelen... nog geen halve minuut later was ik weg. het was een hele beleving, het was net of ik zat in men eigen lichaam. Het leek ook of ik tijdens de operatie wakker bleef, ik hoorde stemmen op de achtergrond maar verstond niet wat er gezegd werd. Ik vond het heel raar heb het heel positief beleefd. Ik werd terug wakker toen ze me nog aan het dichtnaaien waren. Maar daar kan ik me maar flarden van herinneren. Het ontwaken ging vrij snel en ik ben ook niet misselijk geweest. Om 12u30 lag ik al terug op mijn kamer. En nog eens 2uur later zat ik al in de auto op weg naar huis. De eerste nacht is vrij goed verlopen. Ben enkele keren wakker geweest om me even te draaien. Heb op mijn zij en mijn rug kunnen slapen. Deze morgen stond ik op en voelde ik me wel even misselijk. Mits de nodige dosis Dafalgan is de pijn draaglijk.

Voel me goed nu, maar ben heel benieuwd naar het resultaat. momenteel draag ik een steunverband en dat moet er 2 weken aan blijven. Dus afwachten!

Zou graag al eens een voorlopige berekening van mijn bh maat willen maken. Kan iemand mij zeggen hoe ik dat het beste doe en welke website betrouwbaar is, want wat ik als voorlopig resultaat gekregen heb kan echt niet kloppen (95A???)

groetjes

Els

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elske,

Leuk om je verslag te lezen!

Wat eng zeg dat je tijdens de operatie half wakker werd, zou dat zelf erg onprettig vinden.

Balen van dat verband zeg, maar dan heb je over een aantal dagen wel een heel leuk cadeau uit te pakken :D

Over de berekening van je bh maat:

Je meet eerst de wijdte vlak onder je borsten, dit doe je strak!

Dan meet je je borsten op het grootste punt (vaak waar de tepel zit), dit doe je losjes.

Het verschil geeft je cupmaat aan.

10 tot 12 cm = AA

12 tot 14 cm = A

14 tot 16 cm = B

16 tot 18 cm = C

18 tot 20 cm = D

20 tot 22 cm = E

22 tot 24 cm = F

Je onderwijdte bepaald de omvang van je bh:

63 tot 67 cm = 65

68 tot 72 cm = 70

73 tot 77 cm = 75

78 tot 82 cm = 80

83 tot 87 cm = 85

88 tot 92 cm = 90

93 tot 97 cm = 95

Dus als je zegt op een 95A uit te komen heb je dus ongeveer een onderwijdte van 93 - 97 en bovenwijdte van 105 - 111, klopt dat?

De fransen tellen overigens 15 cm op bij de onderwijdte.

Maak je overigens niet druk als het echt maar een A blijkt te zijn, je borsten zitten immers strak ingepakt en gaan vaak nog flink veranderen.

Ik kwam in de eerste weken bij het meten van mijn borsten op een 70B uit, maar heb nu toch echt een 70D bh nodig.

Sterkte met je herstel de komende tijd!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Parkiet

Bedankt voor de info.

Mijn onderwijdte is 80.

Het is idd nog te vroeg en mijn borsten zitten te strak ingepakt om nu al te beginnen meten. ik ben alleen zo nieuwsgierig! nog 10dagen en het verband mag er eindelijk af. Ik zal blij zijn om even een vrij gevoel te hebben.

@Naomie25

Ik had sedatie. heb niet het gevoel gehad dat ik echt sliep, maar heb helemaal niets gevoeld van de operatie. ik was heel rustig en vond het ook niet erg dat ik al wakker werd toen ze mij nog aan het dicht naaien waren. Je hoeft hier echt geen schrik voor te hebben hoor. ik vond het eigenlijk nog wel een toffe ervaring.

Liefs Els

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elske,

Leuk om je verslag te lezen!

Wat eng zeg dat je tijdens de operatie half wakker werd, zou dat zelf erg onprettig vinden.

Balen van dat verband zeg, maar dan heb je over een aantal dagen wel een heel leuk cadeau uit te pakken :D

Over de berekening van je bh maat:

Je meet eerst de wijdte vlak onder je borsten, dit doe je strak!

Dan meet je je borsten op het grootste punt (vaak waar de tepel zit), dit doe je losjes.

Het verschil geeft je cupmaat aan.

10 tot 12 cm = AA

12 tot 14 cm = A

14 tot 16 cm = B

16 tot 18 cm = C

18 tot 20 cm = D

20 tot 22 cm = E

22 tot 24 cm = F

Je onderwijdte bepaald de omvang van je bh:

63 tot 67 cm = 65

68 tot 72 cm = 70

73 tot 77 cm = 75

78 tot 82 cm = 80

83 tot 87 cm = 85

88 tot 92 cm = 90

93 tot 97 cm = 95

Dus als je zegt op een 95A uit te komen heb je dus ongeveer een onderwijdte van 93 - 97 en bovenwijdte van 105 - 111, klopt dat?

De fransen tellen overigens 15 cm op bij de onderwijdte.

Maak je overigens niet druk als het echt maar een A blijkt te zijn, je borsten zitten immers strak ingepakt en gaan vaak nog flink veranderen.

Ik kwam in de eerste weken bij het meten van mijn borsten op een 70B uit, maar heb nu toch echt een 70D bh nodig.

Sterkte met je herstel de komende tijd!

Groetjes

thanks hoor.... ik heb maar 6 cm versschil, dat staat niet eens in je lijstje :'( bleghh...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.