Ga naar inhoud

Elske : 8 september 2011 : Dr. Verdonk : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik volg al een tijdje de topics. Misschien moet ik mezelf ook eens voorstellen...

Ik ben een mama van 27 jaar.

Ook mijn borsten smolten als sneeuw voor de zon met mijn kleine rakker aan het uiteinde...

Een zwangerschap en enkele kilo's minder, lieten zijn sporen na.

Ik heb enkele fotootjes 'voor' geplaatst, ook al zien we veel liever die 'na'....

Maar die volgen nog, mijn operatie is gepland op 8 september in WK te Genk bij Dr. Verdonck.

Ik nam de 'next day surgery' waarbij het consult en de operatie elkaar op een dag volgen.

Op deze manier kwam ik sneller aan de beurt en moet ik geen tweemaal rijden.

Maar eigenlijk ook omdat ik dan maar een dag kan twijfelen over het aantal cc's. Wie niet? Maar...het lukt me niet, want ik ben al bezig!

Ik ben er wel al uit voor mezelf dat het ronde zullen worden onder de spier of dual plane, met snede onder de borst.

Hoeveel cc - welk profile??

More is more of less is more?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Spannend he?! Ik moest zo lachen om de naam van je topic! hahah in blijde verwachting van een tweeling! hihi

Maar spannend! Ik ben zelf ook nog aan de beurt... waarschijnlijk eind september (ik wacht op een datum) Wat voor cupmaat had je voorheen en wil je dat weer terug? of groter?

Ik had een volle C kleine D en wil dat ook wel weer terug, als het maar weer "gevuld" is!

Spannend hoor!

Groetjes! Shaartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier!!

Gefeliciteerd met je datum :D

Hoeveel CC heb jezelf in gedachten ? Of welke cup?

Ik zou zeggen bekijk fotos hier, dan kun je in ieder geval voor jezelf uitmaken welke grootte je wel en niet mooi vind!!

P.s Ik ga je titel beetje aanpassen zodat je datum en kliniek erin komen te staan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Spannend he?! Ik moest zo lachen om de naam van je topic! hahah in blijde verwachting van een tweeling! hihi

Maar spannend! Ik ben zelf ook nog aan de beurt... waarschijnlijk eind september (ik wacht op een datum) Wat voor cupmaat had je voorheen en wil je dat weer terug? of groter?

Ik had een volle C kleine D en wil dat ook wel weer terug, als het maar weer "gevuld" is!

Spannend hoor!

Groetjes! Shaartje

heeeeeel spannend! Heb je ondertussen al een datum? ik had enkele jaren geleden een mooie volle c cup en ik wil minstens hetzelfde, maar liever nog een beetje meer. Ik zou heel tevreden zijn met een D!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier!!

Gefeliciteerd met je datum :D

Hoeveel CC heb jezelf in gedachten ? Of welke cup?

Ik zou zeggen bekijk fotos hier, dan kun je in ieder geval voor jezelf uitmaken welke grootte je wel en niet mooi vind!!

P.s Ik ga je titel beetje aanpassen zodat je datum en kliniek erin komen te staan :)

dank je.

ik wil heel graag een D cup! maar heb niet echt een idee van hoeveel cc ik daarvoor nodig heb.

Op het forum lees je zoveel en ik heb al gemerkt dat de ene veel meer en de andere net minder nodig heeft om hetzelfde resultaat te bereiken...

ik hoop dat dokter Verdonck me zal kunnen helpen en me een mooi resultaat zal bezorgen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Gefeliciteerd met je datum ;)

Ik word volgende week woensdag geopereerd door dokter verdonck! :D

zoo zenuwachtig haha

maar ik zal wel een verslagje maken maandag na mijn consult, dan kan je lezen hoe ik verdonck hebt ervaren enz,

en woensdag hoop ik een verslage te kunnen doen maar weet niet of dat al lukt.

liefs x kimberley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben ook nieuw op dit forum. Ik heb volgende week maandag een gesprek bij dr. Verdonck en ik word dinsdag geholpen. Ik ben erg benieuwd.

Ik wilde graag anatomische prothesen. Maar naar een belletje met de kliniek hoorde ik dat deze niet op voorraad zijn! Dus mocht ik per se anatomische willen, dan moet ik daar nog 6 weken op wachten. Het zullen dus ronde worden. Ook hoorde ik dat dr Verdonck altijd achter de spier werkt en het via de borstplooi plaatst. Ik had altijd een voille B, maar twee zwangerschappen verder heb ik een cup A. Het zijn net twee theezakjes. Ik wil nu naar een nette cup C gaan. Ben best zenuwachtig want ik ben zo bang dat het er heel nep uit gaat zien :-(

Groetjes blauwoog

Hallo iedereen, ik volg al een tijdje de topics. Misschien moet ik mezelf ook eens voorstellen...

Ik ben een mama van 27 jaar.

Ook mijn borsten smolten als sneeuw voor de zon met mijn kleine rakker aan het uiteinde...

Een zwangerschap en enkele kilo's minder, lieten zijn sporen na.

Ik heb enkele fotootjes 'voor' geplaatst, ook al zien we veel liever die 'na'....

Maar die volgen nog, mijn operatie is gepland op 8 september in WK te Genk bij Dr. Verdonck.

Ik nam de 'next day surgery' waarbij het consult en de operatie elkaar op een dag volgen.

Op deze manier kwam ik sneller aan de beurt en moet ik geen tweemaal rijden.

Maar eigenlijk ook omdat ik dan maar een dag kan twijfelen over het aantal cc's. Wie niet? Maar...het lukt me niet, want ik ben al bezig!

Ik ben er wel al uit voor mezelf dat het ronde zullen worden onder de spier of dual plane, met snede onder de borst.

Hoeveel cc - welk profile??

More is more of less is more?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom blauwoog.

Veel succes volgende week! Ben benieuwd naar je verslag over het consult en operatie.

het 'theezakjes' gevoel heb ik ook. Ben er helemaal niet tevreden mee.

Ik vermoed dat je tijdens je zwangerschappen ook wel een maatje meer gehad zult hebben, dus er zal nu zeker plaats zijn om er een beetje bij te steken. Volgens mij heb je daarom een streepje voor en zal dat sneller een natuurlijker resultaat opleveren!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden. Ik heb gelezen op een andere site dat je ongeveer 150 cc per cup kan rekenen. Dus van A naar C is 300cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat is natuurlijk een richtlijn. Belangrijk om te weten is ook hoe je bouw is. Dus ook de maat onder je borsten gemeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh word vast mooi een D-cup.. heb je dat ook al gehad tijdens je zwangerschap !?

CC's vallen inderdaad bij iedereen anders uit dus daar is niks over te zeggen.

Dr Damen weet dit het beste! Je hebt al wel voordeel dat je al grote boobs hebt gehad dus er is ruimte genoeg waarschijnlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de zwangerschap een c, tijdens de zwangerschap een D, vlak na de geboorte zeker een E en enkele maanden later na de borstvoeding en dieet om de laatste zwangerschapskilo's kwijt te raken een A/B... :-(

Er is dus zeker plaats voor meer :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elske,

Tijdens de zwangerschap en tijdens de borstvoeding waren mijn borsten inderdaad groter.Omdat ik nooit grote borsten heb gehad (volle B voor de zwangerschappen), wil ik nu naar een C cup gaan. Wil namelijk ook niet dat iedereen ziet dat ik een borstvergroting heb gedaan.

Weet jij al wat voor profile je wilt? Low, medium of high?

Groetjes

Voor de zwangerschap een c, tijdens de zwangerschap een D, vlak na de geboorte zeker een E en enkele maanden later na de borstvoeding en dieet om de laatste zwangerschapskilo's kwijt te raken een A/B... :-(

Er is dus zeker plaats voor meer :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zo op de site alle voorstellen van de verschillende dokters leest, zitten er toch serieuze verschillen op!

Het gaat hier niet over enkele tientallen cc's, maar veelal een verschil tot soms 200cc en meer.....

Natuurlijk moet de chirurg rekening houden met je persoonlijke wensen en dit gaan afwegen tegen de fysieke mogelijkheden, maar in hoeverre wordt hier effectief op voortgegaan?

Blijkt wat de ene dokter meegeeft van fysieke mogelijkheden (plaats genoeg, rand voelen, vel te dun,.....) heel anders is dan de bevindingen van zijn/haar collega.

Mag men zich terecht gaan afvragen als 'klant' of ze met fysieke mogelijkheden nu deze van de patiënt of eerder deze van de arts bedoelen...

Ik ben mij er uitermate van bewust dat men niet zomaar prothesen als basketballen in elk lichaam kan gooien, fysieke beperkingen zijn er ontegensprekelijk, maar....

Er zijn al verschillende verslagen beschikbaar waarbij de arts op consultatie een maximum van 300cc aanbrengt, want anders zul je de rand gaan voelen en dergelijke... en dan wordt er achteraf bij een collega ruim meer gestoken zonder problemen.

Voelen ze dan effectief de rand, zoals aanvankelijk werd gezegd of....?

Hangt het aanvoelen van de rand niet meer af van de manier van plaatsen en de gebruikte prothese?

Volgens mij heeft het voorstel van aantal cc's, meer te maken met de persoonlijke smaak en 'huisstijl' van de artiest, dan de vraag van de klant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook allemaal waar wat je zegt Elske!

Vooral bij de Bergmankliniek zie je dit vaak!

Als je dan een D wilt en de pc vind dit niet bij je passen word dit ook niet gedaan!

Vaak word er gezegd dat er niet meer past!

Bijvoorbeeld Glamrockbarbie, ging naar Bergmankliniek kreeg ze niet meer als een bepaald cc omdat er zogenaamd niet meer zou passen en dr.Plovier gaf haar 540 CC... en ze heeft super mooie boobs!

Ik zou doen wat JIJ wilt, jij bent klant, jij betaald dus jij kiest !!!

Kijk randen voel je altijd wel een beetje.. Rimpels kan bij iedereen voorkomen ook al heb je wat minder CC!

Het gaat er vooral om wat jij wilt vind ik.. Is jou lichaam en jij moet met die borsten rondlopen!!

Zonde om minder CC te nemen en daarna nog ontevreden te zijn over je boobs omdat je liever groter had gewild!

Anders zou je misschien ook een consult ergens anders kunnen doen ? Kijken wat je daar word aangeraden?

Als dr.Verdonck dan straks zegt : er pas niet meer als 300 CC in, kun jij zeggen dat een andere pc zei dat er wel meer in pastte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan ik inkomen...

Ik ben ook niet van plan om er mee te koop te lopen, enkel voor mijn vriend dan!

Ik weet nog niet welk profile ik juist wil, medium of high? hangt er ook vanaf wat de PC zal zeggen...

Tijdens de zwangerschap en tijdens de borstvoeding waren mijn borsten inderdaad groter.Omdat ik nooit grote borsten heb gehad (volle B voor de zwangerschappen), wil ik nu naar een C cup gaan. Wil namelijk ook niet dat iedereen ziet dat ik een borstvergroting heb gedaan.

Weet jij al wat voor profile je wilt? Low, medium of high?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu leest het precies anders dan ik eigenlijk bedoelde....

Dit in respons:

Daar kan ik inkomen...

Ik ben ook niet van plan om er mee te koop te lopen, enkel voor mijn vriend dan!

Ik weet nog niet welk profile ik juist wil, medium of high? hangt er ook vanaf wat de PC zal zeggen...

Op deze post van blauwoog:

Tijdens de zwangerschap en tijdens de borstvoeding waren mijn borsten inderdaad groter.Omdat ik nooit grote borsten heb gehad (volle B voor de zwangerschappen), wil ik nu naar een C cup gaan. Wil namelijk ook niet dat iedereen ziet dat ik een borstvergroting heb gedaan.

Weet jij al wat voor profile je wilt? Low, medium of high?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag Dames

Nog 3 dagen en ik ben aan de beurt! Begin nu echt wel nerveus te worden...

Voor de operatie op zich heb ik eigenlijk geen schrik, maar voor het herstel nadien wel.

ik hoop dat alles vlotjes geneest en mijn lichaam snel gewoon is aan de implantaten! Ik heb maar 10dagen verlof na mijn operatie en dan moet ik weer aan het werk.

werken op zich zal niet echt een probleem zijn, maar ik moet elke dag minstens 100km met de auto rijden, ik hoop dat het zal lukken...

Zijn er nog dames die snel terug aan het werken gingen na hun bv en hoe hebben jullie dat ervaren?

Groetjes

Els

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Elske,

succes morgen!!!

Weet je mocht je je echt niet goed voelen kunnen je je desnoods nog ziekmelden tegen de tijd dat je moet werken.

Het herstel is moeilijk te voorspellen, zijn zoveel verschillende verhalen.

De een rijd na een paar dagen alweer auto en een ander pas na een paar weken.

Groetjes Janine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.