Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Mijn bv staat eind augustus gepland bij de bergmankliniek.

In de brief staat dat ik de bh krijg na de ok. Wel tegen betaling uiteraard.

Ik ben benieuwd hoe jullie het hebben gedaan met 1 bh, die je een aantal weken dag en nacht moet dragen.

Kun je evt. na de ok een 2e bh bestellen?

Was al op internet wezen kijken, maar weet natuurlijk niet op welke maat ik uitkom na de ok.

Hoor hier graag meer over..

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een sport bh. De eerste paar dagen tot een week wilde ik nog geen andere bh aan dan de kliniek bh (deze is lekker stevig) maar als ik morgen mn sportbh binnen heb, ga ik afwisselen (of in ieder geval de kliniekbh goed wassen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hbe ook van de kliniek een bh gekregen en er zelf na 4 dgn een goede sport bh bij gekocht en van toen gaan afwisselen zodat k ze kon wassen

de sportbh heb ik hier ook te koop aangeboden, en meerdere meiden dus....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een sportbh erbij gekocht, die van triumpf vind ik erg prettig, voor zware sporten. Maat is een kwestie van meten (zie tabellen op internet) en vervolgens passen, je kan ook iemand anders sturen om 2 bh's te kopen in 2 maten, kan er altijd eentje geretourneerd worden. Of online een paar bestellen en dan degene terugsturen die niet goed zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de kliniekbh zat bij mij helemaaaaaaaal niet goed. ik heb via internet gevonden dat de triumph triaction workout ook geschikt is na een borstoperatie dus heb deze gekocht. ik heb deze gekocht in triumph winkel in antwerpen. mss heb je er één ook bij jou in de buurt. dan kan je nog altijd wisselen met kliniekbh. ik draag constant de sportbh van triumph. velen zullen da hier mss wel afkeuren maar van de kliniekbh had ik te veel pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog een vraagje over de kliniekbh

voor mijn operatie had ik een lege 75c

heb me vandaag eens gemeten en zou op een 75d/e uitkomen nu

nu is mijn kliniekbh een 85b

ik vind bovendien dat die helemaal niet past (te groot rondom en borsten passen er langs geen kanten in)

zou dit een nut hebben en mag ik een sportbh dragen die wel de juist maat heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hoesje

als de nh niet goed zit geeft hij je ook niet de juiste steun. ik zou dan zeker een goede sport bh gaan dragen.

toevallig bied ik er hier op het forum 1 aan, een triump tri action in 80D

van gewone bh''s heb ik 75E en hij sloot perfect aan.

mocht je interesse hebben kun je hem vinden onder het kopje kopen/verkopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.