Ga naar inhoud

Echt of nep?


Aanbevolen berichten

Heey meiden

zit net op de site van sensualfeeling te kijken en zie me daar mooie borsten dit zijn toch echt mn droom boobies :33:

Nu op de eerste foto zou ik zeggen ze dat echt zijn maar op de 2de denk ik hmm (vooral aan haar linkerborst) volgens mij zijn het anatomische voor de spier of achter?

Kunnen jullie me helpen?

Echt of nep?

Grr deze ga ik bewaren zo wil ik ze ook haha :85:

http://www.sensualfeeling.nl/Anais-Sensual-Lingerie-Imagine-Panty-en

http://www.sensualfeeling.nl/Anais-Sensual-Lingerie-Pure-Seduction-Sexy-Thong-en

Link naar reactie
Delen op andere sites

De borsten (de rest laat ik maar in't midden :rolleyes:) trekken op mijn neppers : rond , dual plane geplaatst :)

Ik heb wel laag profiel dus zou voor dat rezultaat voor hoog profiel gaan , achteraf bekeken ...

Al zullen de borsten van dat model idd echte 'photoshoppers' zijn :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze wel nep zijn, grote borsten hangen vaak meer van nature.

Deze staan zo mooi recht op.. En er is heeeeeeeeeeel veel photshop gebruikt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze "nep" zijn (en ook nog gephotoshopt) in ieder geval denk ik dat doordat ze aan de bovenkant veel volume hebben, dat is (zeker bij grotere maten) van nature niet zo (uitzonderingen daargelaten) en op die 2e foto vind ik het ook wel erg rond zegmaar en veel volume boven (zo gezien haar rechter borst). Maar het is lastig om te zien, ik denk dat dat dan komt door photoshop.

hang heeft idd niets met leeftijd te maken maar met stevigheid, weefsel, veel klieren of veel vet, gewicht, elasticiteit van de huid enzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi hele verschillende meningen dus behalve dat het zwaar gephotoshopt is :P

Moet ik ook maar eens doen hihi!!

Vind ze namelijk wel heel mooi en het valt me ook dat vaak dunne/slanke modellen toch altijd een C cup hebben ik had niet eens een A cupje en ben ook slank ... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze 'nep'zijn om 2 redenen;

1) de tepels zitten te hoog

2) er zit een plat gat tussen d'r borsten van een paar cm, te zien op foto 2

En ja, er is zeker gefotoshopt, dat gebeurt altijd. Maar dan nog, ik had vroeger een volle 75C/D (dan bedoel ik vóór m'n zwangerschappen) en had echt super tieten, al zeg ik het zelf, haha, een beetje te vergelijken met die van Fem (alleen heb ik geen naaktfoto's meer ervan, helaas..) en die hingen ook niet, maar hadden onderin meer volume dan bovenin en geen platte ruimte ertussen. Vooral dat laatste vind ik een duidelijk bewijs van nep om het maar zo te noemen.

Maar Marisjuh, nogmaals dit is niet realistisch en dan bedoel ik dat dat grietje d'r borsten er in het echt waarschijnlijk heel anders uitzien.....als je een goed voorbeeld wil kan je nog het beste op dit forum kijken.Maar realiseer je ook dat je eigen borsten hoe dan ook de basis vormen van je PO borsten. Ik heb zelf nu de borsten terug die ik vroeger had, een maatje groter, alleen zit er meer vulling aan de bovenkant (en ze moeten nog iets meer zakken) en kun je ze minder plat drukken, ze zijn massiever zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lotus ruilen haha :blush:

Nou meiden ik snap heel goed dat je eigen borst bepaald hoe ze eruit komen te zien maar ik baal van de bolling die ik heb...

Van mezelf had ik echt een mooie druppelvorm vond ze echt super alleen paste ik geen bh's haha erg....

Ik heb nu ronde high profile 325 cc maar zeker als ik met mn armen naar achter sta zijn het redelijke ''balletjes'' ik heb eigenlijk best spijt dat ik niet voor anatomische ben gegaan en voor de spier (dan maar wat minder cc) ik mis de ski vorm best of hang zoals je kan zeggen :blush: Wissel? Grr heb er ook de centjes niet voor hihi

Haha o erg waarschijnlijk ben ik 1 van de weinige die dit mist hihi

Maar ben nu ook heel happy hoor maar ben stiekem jaloers op die vrouw :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.