Marisjuh Posted July 16, 2011 Share Posted July 16, 2011 Heey meiden zit net op de site van sensualfeeling te kijken en zie me daar mooie borsten dit zijn toch echt mn droom boobies Nu op de eerste foto zou ik zeggen ze dat echt zijn maar op de 2de denk ik hmm (vooral aan haar linkerborst) volgens mij zijn het anatomische voor de spier of achter? Kunnen jullie me helpen? Echt of nep? Grr deze ga ik bewaren zo wil ik ze ook haha http://www.sensualfeeling.nl/Anais-Sensual-Lingerie-Imagine-Panty-en http://www.sensualfeeling.nl/Anais-Sensual-Lingerie-Pure-Seduction-Sexy-Thong-en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted July 16, 2011 Share Posted July 16, 2011 Zal ik eens zeggen wat ik denk Ik denk echt, geperfectioneerd met heel veel photoshop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted July 16, 2011 Author Share Posted July 16, 2011 Ja dat ook zeker!! Voor zon lichaam en huidje doe ik een moord hihi Maar vraag me af zijn ze natuurlijk? Of prothese borsten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted July 16, 2011 Share Posted July 16, 2011 Echte borsten... geperfectioneerd met photoshop. Zo komt het wat duidelijker over Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted July 16, 2011 Author Share Posted July 16, 2011 O ik wou dat die van mij waren Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 De borsten (de rest laat ik maar in't midden ) trekken op mijn neppers : rond , dual plane geplaatst Ik heb wel laag profiel dus zou voor dat rezultaat voor hoog profiel gaan , achteraf bekeken ... Al zullen de borsten van dat model idd echte 'photoshoppers' zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lianne Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Ik denk dat ze wel nep zijn, grote borsten hangen vaak meer van nature. Deze staan zo mooi recht op.. En er is heeeeeeeeeeel veel photshop gebruikt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renatex Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Ik denk dat het echte borsten zijn. De modellen zijn nog erg jonge meiden en dan hangen natuurlijke borsten nog niet echt!Kijk maar naar de foto's van Femmy voor haar zwangerschap, ook mooi vol en hangt niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lianne Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Hihi nou dat hoeft niet altijd hoor Ik ben 23 en mijn borsten waren groot (E/F) en hingen heel erg Link to comment Share on other sites More sharing options...
monica Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Volgens mij zijn ze echt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Femmy Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Hihihi tnx renate Maar tegenwoordig is het inderdaad de normaalste zaak professionele modellen compleet te photoshoppen naar het ideaal beeld voor het werk überhaupt gepubliceerd wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P1979 Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 hmm, die staan nog niet op mijn collage!! Wow! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bxi Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Ik denk dat ze "nep" zijn (en ook nog gephotoshopt) in ieder geval denk ik dat doordat ze aan de bovenkant veel volume hebben, dat is (zeker bij grotere maten) van nature niet zo (uitzonderingen daargelaten) en op die 2e foto vind ik het ook wel erg rond zegmaar en veel volume boven (zo gezien haar rechter borst). Maar het is lastig om te zien, ik denk dat dat dan komt door photoshop.hang heeft idd niets met leeftijd te maken maar met stevigheid, weefsel, veel klieren of veel vet, gewicht, elasticiteit van de huid enzo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Teveel photoshop gebruikt dus niet te zien ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted July 17, 2011 Author Share Posted July 17, 2011 Hihi hele verschillende meningen dus behalve dat het zwaar gephotoshopt is Moet ik ook maar eens doen hihi!! Vind ze namelijk wel heel mooi en het valt me ook dat vaak dunne/slanke modellen toch altijd een C cup hebben ik had niet eens een A cupje en ben ook slank ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GlamrockBarbie Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 ik denk dat ze nep zijn! en ze is zo erg gephotoshopt dat het haast een animatie lijkt!zonde!!! zou weleens wille weten hoe ze eruit ziet zonder dat photoshop!wel erg mooie borsten maris! ga je voor een wissel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rox89 Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 ik vind ze er vrij echt uit zien maar behoorlijk gefotoshopped, vind ze zelf ook eigenlijk niet zo mooi, zal daarmee 1 van de weinige zijn geloof ik hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
missthing Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Ik denk dat ze 'nep'zijn om 2 redenen;1) de tepels zitten te hoog2) er zit een plat gat tussen d'r borsten van een paar cm, te zien op foto 2En ja, er is zeker gefotoshopt, dat gebeurt altijd. Maar dan nog, ik had vroeger een volle 75C/D (dan bedoel ik vóór m'n zwangerschappen) en had echt super tieten, al zeg ik het zelf, haha, een beetje te vergelijken met die van Fem (alleen heb ik geen naaktfoto's meer ervan, helaas..) en die hingen ook niet, maar hadden onderin meer volume dan bovenin en geen platte ruimte ertussen. Vooral dat laatste vind ik een duidelijk bewijs van nep om het maar zo te noemen. Maar Marisjuh, nogmaals dit is niet realistisch en dan bedoel ik dat dat grietje d'r borsten er in het echt waarschijnlijk heel anders uitzien.....als je een goed voorbeeld wil kan je nog het beste op dit forum kijken.Maar realiseer je ook dat je eigen borsten hoe dan ook de basis vormen van je PO borsten. Ik heb zelf nu de borsten terug die ik vroeger had, een maatje groter, alleen zit er meer vulling aan de bovenkant (en ze moeten nog iets meer zakken) en kun je ze minder plat drukken, ze zijn massiever zeg maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jen77 Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 eerste ogen echt, 2de weet ik nog niet zo....1 ding is super zeker....www.photoshoppen.nl whahahahahahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotus24 Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Lijken de mijne wel!!!!!!!!!!! Hahahahaha alleen ben ik niet gephotoshopt dus niet zo egaal denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted July 17, 2011 Author Share Posted July 17, 2011 Lotus ruilen haha Nou meiden ik snap heel goed dat je eigen borst bepaald hoe ze eruit komen te zien maar ik baal van de bolling die ik heb... Van mezelf had ik echt een mooie druppelvorm vond ze echt super alleen paste ik geen bh's haha erg.... Ik heb nu ronde high profile 325 cc maar zeker als ik met mn armen naar achter sta zijn het redelijke ''balletjes'' ik heb eigenlijk best spijt dat ik niet voor anatomische ben gegaan en voor de spier (dan maar wat minder cc) ik mis de ski vorm best of hang zoals je kan zeggen Wissel? Grr heb er ook de centjes niet voor hihi Haha o erg waarschijnlijk ben ik 1 van de weinige die dit mist hihi Maar ben nu ook heel happy hoor maar ben stiekem jaloers op die vrouw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotus24 Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Hihi je hebt super mooie boobies meid!!! En ik ben happy met de mijne, dus sowwy, ga niet ruilen! Alleen blij te lezen dat er boobs onder Cup F ook nog als mooi gezien worden hier Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted July 17, 2011 Author Share Posted July 17, 2011 Hihi ja zeker meid!! Als ik overnieuw mocht zou ik ook anatomische voor de spier willen zo rond de 280 Ben eigenlijk wel jaloers op jou hihi!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.