Ga naar inhoud

Derek Ogilvie


Latina82

Aanbevolen berichten

hoi hoi, je hoeft geen sorry te zeggen, you're entitled to your own opinion toch?

ik begrijp wel wat je bedoelt.. zelf heb ik ook mijn kritiek puntjes op die thuis readings.. maar ik denk dat het meer een kwestie van montage en produktie.. dan dat het aan derek's werk zelf ligt..

de prduktie bepaalts namelijk het draaibiek, dus wat zer perce in het prgramma willen hebben en welke volgorde en hoe.. (het is en blijft toch amusement) en de montage zorgt ervoor dat het uiteindelijke filmpje net zo wordt zoals de prpduktie in gedachten had.. dus ja.. ik probeer daar wel een beetje door heen te kijken.. het is natuurlijk anders als dat je naar een medium gaat, in prive, in intieme setting niet gebonden aan regeltjes etc..

vwb het glaasjes draaien gevoel.. heb ik ook even aan gedacht, vandaar dat ik twijfel.. maar aan de andere kant.. je doet het niet zelf, je praat zelf niet met geesten.. dus in dat geval denk ik niet dat je er zelf last van hebt als je zo'n show bijwoont.. maar je weet het nooit zeker natuurlijk......

Daar heb ik wel een mening over, ik geloof dat glaasje draaien gevaarlijk kan zijn omdat je als leek niet weet waar je mee dealt....Iedereen heeft z'n talent en een goed medium kan goed filteren zeg maar, die weet wel wat ie doet en waarmee ie te maken heeft. Bovendien is hij te sterk daarvoor (negatieve krachten) ik bedoel pestkoppen kiezen nu eenmaal altijd de zwakkeren en dat is niet anders als ze dood zijn, haha. En inderdaad, jij staat daar buiten; hij communiceert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik wel een mening over, ik geloof dat glaasje draaien gevaarlijk kan zijn omdat je als leek niet weet waar je mee dealt....Iedereen heeft z'n talent en een goed medium kan goed filteren zeg maar, die weet wel wat ie doet en waarmee ie te maken heeft. Bovendien is hij te sterk daarvoor (negatieve krachten) ik bedoel pestkoppen kiezen nu eenmaal altijd de zwakkeren en dat is niet anders als ze dood zijn, haha. En inderdaad, jij staat daar buiten; hij communiceert.

Ik denk dat je me verkeerd begreep.. ik gaf geen mening over het glaasjes draaien.. ik bedoelde te zeggen dat ik dus ook eventjes het idee had van glaasjes draaien gevoel.. en daarom even twijfel(de) maar dat zo'n reading met derek daar eigenlijk niet op lijkt.. omdat ikzelf niks doe op dat moment (zoals bij glaasjes draaien), maar het medium (derek dus) doet het werk. Overigens wil ik wel even opmerken dat ik pertinent tégen glaasjes draaien ben.. moet daar helemaal niks van weten en het is zo erg dat toen ze in gtst bepaalde scenes hadden waar dat in voor kwam, ik gewoon wegzappte.. en dat is heel wat, voor een gtst junkie :P:blush:

hoop dat je mn uitleg nu betr begrijpt

xxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er een aantal keren heen geweest. Het is en blijft een zeer massaal gebeuren.

In de theaterfabriek zit dik 1000 man. Allebei de keren zat ik in de eerste 2 rijen en dan is het leuk.

2de keer met mijn zoontje gegaan(toen 10 jr). Na de show zag Derek hem staan en hij schermde hem meteen af met beveiliging, zodat hij

rustig kon praten. Hij probeerde nog een shirt te regelen voor mijn zoontje, maar die hadden ze helaas niet.

612177252_5_IBq4.jpg

Later zag hij hem nog staan en liep naar hem toe en heeft een tijdje staan praten met mijn zoontje.

Heeft zijn hele shirt onder geschreven en hij was zelf ook een klein kind op dat moment.

Mensen op mijn hyves kunnen dat zien bij de blog.

De show zelf als het zo massaal is, is de kans klein dat je er uit gepikt wordt,maar daar kwam ik niet voor en vond het meer een

caberet voorstelling, want hij maakt aan de lopende band grapjes.

Als je de prijs te duur vind kijk dan een paar dagen voor de show op MP kan je voor een prikkie de kaartjes kopen.

hey meid, wat leuk!!!! echt veel meiden hier zijn er ooit geweest en hebben zelfs een reading gehad.. dat had ik echt nooit verwacht.. echt super leuk!

en leuke foto erbij zeg echt super! vraag me af; kan je bepalen waar je gaat zitten als je de kaarten bestelt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als me tieten een beetje genezen zijn :P

reken maar 2 maanden.. dusse.. oktober/november moet je wel redden hoor.. nou hup die kaarten vast bestellen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Latina,

Ik ben ook geweest. En ik heb een leuke avond uit gehad. Hij maakt er echt wel een show van. Hij zingt en danst erg leuk.

Wat ik een nadeel van Derek vindt is dat hij veel dingen benoemd wat hij door krijgt om te bewijzen dat hij een persoon voor zich heeft die jij ms wel kent.

Maar wat dan de boodschap van diegene is?? Dat krijg je vind ik weinig te horen.

Maar het is een hele lieve sympathieke man, ik heb zelfs zijn telefoonnummer gekregen omdat ik hem had gemaild dat RTL mijn moeder niet wilde laten komen omdat zij doof is. Nou daar was hij het totaal niet mee eens. Hhahahaha had ik Derek aan de telefoon. Super grappig.

Hij woont ook hier in Almere en kom hem wel eens tegen.

Zou zeker gaan maar reken gewoon op een leuke avond uit, dan zit je altijd goed.

dat vind ik idd ook wel een beetje als ik kijk, dat hij steeds maar vragen stelt om te checken/bewijzen of iets klopt.. dan wordt het op een gegeven moment boring om naar te kijken.. Char daarentegen vertelde echt een verhaal.. maar ja ik wil het gewn een keer mee gemaakt hebben xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik vind het ook grote onzin, ik ben zelf gelovig, wat hij doet is totaal verkeerd! Ik snap niet dat iemand fan van hem kan zijn, je bent toch geen fan van demonen???

Schijnbaar geniet iedereen ervan, ik hoef er niks van te weten. Weet wat je doet voordat je je hiermee mee inlaat.\

Groetjes Cerise

Je mag van alles vinden, iedereen heeft een eigen mening en we horen elkaar te respecteren.

Helaas mis ik dat bij jou in dit geval wel, dat jij niet snapt waarom ik een fan van hem kan zijn is prima.. dat hoeft ook niet iedereen te begrijpen. Ik vind hem gewoon goed en hij komt over als een fijn persoon. Dat je daarna zegt dat dit dan inhoudt dat ik fan bent van demonen???!!!! Die vergelijking slaat echt als een tang op varken. Toe zeg, ik draai toch geen glaasje of gebruik geen ouija bord!

Ik geloof zelf ook, maar verwacht ook niet dat iedereen dezelfde ideeen heeft en dat hoeft ook niet. Je mag ook best zeggen wat jij ervan vindt, alleen denk ik dat het ook iets genuanceerder kan!

Je had kunnen stoppen bij dat je het grote onzin vindt.

Jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.