Ga naar inhoud

Derek Ogilvie


Latina82

Aanbevolen berichten

Ladiesssss

Elke week kijk ik trouw naar de uitzending van Derek Ogilvie.. en ik moet zeggen.. het begint toch erg te kriebelen om naar zijn show te gaan. Maar ik twijfel heel erg.. omdat ik het idee een beetje eng vind. Dus voordat ik beslis: Is iemand van hier daar ook een keer naartoe geweest.. zoja, wat zijn je ervaringen? Ben erg benieuwd!

Liefs Latina :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladiesssss

Elke week kijk ik trouw naar de uitzending van Derek Ogilvie.. en ik moet zeggen.. het begint toch erg te kriebelen om naar zijn show te gaan. Maar ik twijfel heel erg.. omdat ik het idee een beetje eng vind. Dus voordat ik beslis: Is iemand van hier daar ook een keer naartoe geweest.. zoja, wat zijn je ervaringen? Ben erg benieuwd!

Liefs Latina :116:

Heey latina,

Ik ben afgelopen november geweest, ik ben ook helemaal fan van derek zn werk. Het is in het echt ook heel leuk, niet eng ofzo.

ik zit eraan te denken nog een keer te gaan het is echt leuk, jammer dat ik zelf of mijn moeder niet aan de beurt kwam.

niet dat ik echt iemand van dichtbij heb verloren maar dat leek me gwn spannend.

haha echt een aanrader, wij hadden gelijk een daje amsterdam eraan geplakt om te winkelen.

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendin van me is daarheen geweest en volgens haar de moeite waard, ze gaat nog 1x.

Ze hebben zelfs gedanst !

x

Hihi, ze hebben met Derek gedanst? Wat leuk.. lijkt me ook echt een sympathieke man!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey latina,

Ik ben afgelopen november geweest, ik ben ook helemaal fan van derek zn werk. Het is in het echt ook heel leuk, niet eng ofzo.

ik zit eraan te denken nog een keer te gaan het is echt leuk, jammer dat ik zelf of mijn moeder niet aan de beurt kwam.

niet dat ik echt iemand van dichtbij heb verloren maar dat leek me gwn spannend.

haha echt een aanrader, wij hadden gelijk een daje amsterdam eraan geplakt om te winkelen.

liefs kim

Hey Kim das idd wel leuk ja, zo'n dagje eruit eraan vast te plakken! Vind die kaarten eerlijk gezegd wel duur.. (40 euro p stuk) want zo'n show duurt niet zo heel lang of wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er zelf nog niet geweest, maar zou het graag een keer meemaken.

ga toch maar eens kijken voor kaartjes hihi

Ja leuk he! Kriebelt bij mij echt om te gaan.. misschien een teken dat er iemand via hem met mij wil praten ofzo, je weet maar nooit he :blush:

Zat net ook te kijken voor kaartjes, is best wel volgeboekt allemaal.. zijn echt nog maar bepaalde data beschikbaar dus ik zal snel moeten handelen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik ben een paar jaar geleden ook naar zijn show geweest, in de theaterfabriek in Amsterdam. Daar vond ik het wel super massaal, maar zijn 'optreden' maakte alles goed. Ongelofelijk wat die man kan, ik was al fan maar daarna helemaal. Helaas ook wij niet aan de beurt gekomen, maar ook mis je niet echt. haha... op het moment dat ik daar was hoefde ik ook niet aan de beurt te komen, vond t veel te eng al die mensen die je dan aankijken enzo.. hahaha...

Maar kortom het is echt een aanraden, ik ga zeker nog eens...!

Liefs en succes met de kaarten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook een keer geweest, ik vond het erg leuk en helemaal niet eng.

Ik was met een paar vriendinnen, en 1 vriendin kreeg meteen een reading, dat was wel heel leuk voor haar.

En alles klopte wat hij zei.

Toen hij klaar was, zat ze te trillen op haar stoel.

Er hangt gewoon een hele ontspannen sfeer.

Echt leuk hoor.

Gewoon gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies. . . .

Ik ga volgende week vrijdag 22 juli naar Derek Ogilvie met mijn vriend, mams en tante :126:

Ben benieuwd of er iemand voor mij/ons doorkomt!! Mijn opa en oma (ouders van mijn mams en tante) zijn overleden en een vriendin van mij is een paar jaar geleden van ons heen gegaan.

Ik heb zelf ook licht een 6e zintuig dus ik verwacht eigenlijk dat er wel iets gaat gebeuren want ik heb al eens contact gehad met mijn andere overleden opa in mijn slaapkamer!!

Ben heel benieuwd en heb er heeeeel veel zin in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry als ik je ontmoedig of iemand kwets maar ik geloof helemaal niks van wat hij doet..

Soms als ik zap en hij komt voorbij en is bij mensen thuis een reading aan het geven vind ik het zo ontzettend nep overkomen. Alsof het allemaal al door besproken is en ze het zo opnemen..

Nee ik zou er ook nooit naartoe gaan. Het is gewoon niet goed om met overleden mensen te communiceren.

Respecteer de rust van een overledene.

Vind het net zoiets als glaasje draaien, je haalt de verkeerde mensen naar beneden en daar kan je wel eens flink last van gaan krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geweest, en ben ook weg van hem.

Maar het is allemaal heel massaal..en druk dat de kans zo klein is dat hij je uit kan kiezen :(

Op tv zie je allemaal kloppende stukjes die uit de hele show geknipt zijn zeg maar.

Maar als je er zit dan is het heel langdradig en niet zo spannend.

Het was wel leuk om een keer mee te maken, dus gewoon doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook grote onzin, ik ben zelf gelovig, wat hij doet is totaal verkeerd! Ik snap niet dat iemand fan van hem kan zijn, je bent toch geen fan van demonen???

Schijnbaar geniet iedereen ervan, ik hoef er niks van te weten. Weet wat je doet voordat je je hiermee mee inlaat.\

Groetjes Cerise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap iets niet:

Mensen die er niet in geloven zeggen, dat het grote onzin is.

Maar ondertussen praten ze over DEMONEN en de VERKEERDE mensen naar beneden laat, HOEZO, je gelooft er toch niet in.

Of begrijp ik het verkeerd.

Misschien omdat ik niet gelovig ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Latina,

Ik ben ook geweest. En ik heb een leuke avond uit gehad. Hij maakt er echt wel een show van. Hij zingt en danst erg leuk.

Wat ik een nadeel van Derek vindt is dat hij veel dingen benoemd wat hij door krijgt om te bewijzen dat hij een persoon voor zich heeft die jij ms wel kent.

Maar wat dan de boodschap van diegene is?? Dat krijg je vind ik weinig te horen.

Maar het is een hele lieve sympathieke man, ik heb zelfs zijn telefoonnummer gekregen omdat ik hem had gemaild dat RTL mijn moeder niet wilde laten komen omdat zij doof is. Nou daar was hij het totaal niet mee eens. Hhahahaha had ik Derek aan de telefoon. Super grappig.

Hij woont ook hier in Almere en kom hem wel eens tegen.

Zou zeker gaan maar reken gewoon op een leuke avond uit, dan zit je altijd goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een reactie:

Ik geloof in God, deze waarschuwt voor dit soort voorspellingen, bijv. praten met de doden.

Je kan niet praten met een doodde, die is dan in de hemel bij god, mocht ie de juiste keuze hebben gemaakt.

God verteld dat er idd een duistere kant is, de afgevallen engel, satan, die mensen graag voor de gek houdt. De satan gebruikt

mensen om zich voor hem te winnen en dat doet hij dus op deze oneerlijke pijnlijke manier.

Dus derek heeft volkomen gelijk, hij krijgt dingen ingefluisterd, maar het is niet rechtstreeks van de overleden persoon.

Suuces allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

Mijn man gelooft erin dus zijn we een tijdje geleden geweest. En ik kreeg een reading. Alles klopte wel, maar het leek me toch wat toeval/giswerk... Ik twijfel dus nog altijd een beetje aan zijn 'kunsten'. His is een zeer sympatiek persoon, heb erna nog een babbel met hem gehad. Ik zeg niet dat het allemaal niet kan, maar ben ook niet volledig overtuigd, ergens in het midden dus :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wauw er zijn echt veel mensen die er zijn geweest!!

ik weet het niet helemaal, ik zou het best keer willen maar..

vind het erg eng.. vooral omdat ik me totaal heb afgesloten voorde overledene..

ik heb er erg last van gehad en had totaal geen rustig leven meer :S

is maar beter zo denk ik!

ben ook een keer naar een paranormale beurs geweest nou pfff wat een dag..

ben geloof ik paar maanden flink van slag geweest!

Wie weet dat ik met me vriend en moeder een x ga? als ze het leuk vinden ;)

Succes voor iedereen die gaat en pas inderdaad op met de verkeerde krachten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook geweest vorig jaar. Ik vond het erg leuk, maar inderdaad wel massaal. Het is een korte show, ik geloof dat het nog geen 2 uurtjes duurde en we hadden een paar langdradige verhalen waar hij niet zo snel uitkwam, waardoor er ook niet veel mensen aan een reading toekwamen, dus dat vond ik wel een beetje tegenvallen. Maar op zich is het wel een aanrader!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er een aantal keren heen geweest. Het is en blijft een zeer massaal gebeuren.

In de theaterfabriek zit dik 1000 man. Allebei de keren zat ik in de eerste 2 rijen en dan is het leuk.

2de keer met mijn zoontje gegaan(toen 10 jr). Na de show zag Derek hem staan en hij schermde hem meteen af met beveiliging, zodat hij

rustig kon praten. Hij probeerde nog een shirt te regelen voor mijn zoontje, maar die hadden ze helaas niet.

612177252_5_IBq4.jpg

Later zag hij hem nog staan en liep naar hem toe en heeft een tijdje staan praten met mijn zoontje.

Heeft zijn hele shirt onder geschreven en hij was zelf ook een klein kind op dat moment.

Mensen op mijn hyves kunnen dat zien bij de blog.

De show zelf als het zo massaal is, is de kans klein dat je er uit gepikt wordt,maar daar kwam ik niet voor en vond het meer een

caberet voorstelling, want hij maakt aan de lopende band grapjes.

Als je de prijs te duur vind kijk dan een paar dagen voor de show op MP kan je voor een prikkie de kaartjes kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik ben een paar jaar geleden ook naar zijn show geweest, in de theaterfabriek in Amsterdam. Daar vond ik het wel super massaal, maar zijn 'optreden' maakte alles goed. Ongelofelijk wat die man kan, ik was al fan maar daarna helemaal. Helaas ook wij niet aan de beurt gekomen, maar ook mis je niet echt. haha... op het moment dat ik daar was hoefde ik ook niet aan de beurt te komen, vond t veel te eng al die mensen die je dan aankijken enzo.. hahaha...

Maar kortom het is echt een aanraden, ik ga zeker nog eens...!

Liefs en succes met de kaarten!

Hoooi.. nou leuk om te horen joh dat het zo goed was bevallen! Ga je dit jaar nog denk je? En dan ook weer naar Amsterdam? Wan dat lijkt me wel massaal ja.. Hou ook niet zo van die drukte en zeker niet als je aan de beurt bent en je hele prive leven ligt op tafel hahaha. Ik denk dat ik de show in Maastricht ga doen.. Maar die gaan zo snel.. je hebt niet eens tijd om nate denken, het ene moment zijn ze er nog en het andere moment uitverkocht :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook een keer geweest, ik vond het erg leuk en helemaal niet eng.

Ik was met een paar vriendinnen, en 1 vriendin kreeg meteen een reading, dat was wel heel leuk voor haar.

En alles klopte wat hij zei.

Toen hij klaar was, zat ze te trillen op haar stoel.

Er hangt gewoon een hele ontspannen sfeer.

Echt leuk hoor.

Gewoon gaan.

super leuk om te horen, thnx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies. . . .

Ik ga volgende week vrijdag 22 juli naar Derek Ogilvie met mijn vriend, mams en tante :126:

Ben benieuwd of er iemand voor mij/ons doorkomt!! Mijn opa en oma (ouders van mijn mams en tante) zijn overleden en een vriendin van mij is een paar jaar geleden van ons heen gegaan.

Ik heb zelf ook licht een 6e zintuig dus ik verwacht eigenlijk dat er wel iets gaat gebeuren want ik heb al eens contact gehad met mijn andere overleden opa in mijn slaapkamer!!

Ben heel benieuwd en heb er heeeeel veel zin in

Heey meid..

Oh leuk, dus toch iemand die ook gaat! Ga je dan naar de show in Maatsricht? Want daar zit ik ook aan te denken.. lijkt me iets knusser (alhoewel ik er nog nooit ben geweest, dus kan het fout hebben)

Aan je verhaal te horen denk k wel dat je uitgekozen wordt hoor.. gewoon van te voren proberen te visualiseren en te vragen aan jouw overleden dierbaren of ze die dag zichzelf willen laten zien/horen aan Derek. Snapje?

Misschien zie ik je daar wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geweest, en ben ook weg van hem.

Maar het is allemaal heel massaal..en druk dat de kans zo klein is dat hij je uit kan kiezen :(

Op tv zie je allemaal kloppende stukjes die uit de hele show geknipt zijn zeg maar.

Maar als je er zit dan is het heel langdradig en niet zo spannend.

Het was wel leuk om een keer mee te maken, dus gewoon doen.

Oke Oke, bedankt voor je feedback.. altijd goed om te horen! Waar ben jij toen gewest? Want volgens mij is Maastricht minder massaal?? xx

Ik ga waarschijndelijk naar maastricht, zachte G

wanneer ga je?? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry als ik je ontmoedig of iemand kwets maar ik geloof helemaal niks van wat hij doet..

Soms als ik zap en hij komt voorbij en is bij mensen thuis een reading aan het geven vind ik het zo ontzettend nep overkomen. Alsof het allemaal al door besproken is en ze het zo opnemen..

Nee ik zou er ook nooit naartoe gaan. Het is gewoon niet goed om met overleden mensen te communiceren.

Respecteer de rust van een overledene.

Vind het net zoiets als glaasje draaien, je haalt de verkeerde mensen naar beneden en daar kan je wel eens flink last van gaan krijgen.

hoi hoi, je hoeft geen sorry te zeggen, you're entitled to your own opinion toch?

ik begrijp wel wat je bedoelt.. zelf heb ik ook mijn kritiek puntjes op die thuis readings.. maar ik denk dat het meer een kwestie van montage en produktie.. dan dat het aan derek's werk zelf ligt..

de prduktie bepaalts namelijk het draaibiek, dus wat zer perce in het prgramma willen hebben en welke volgorde en hoe.. (het is en blijft toch amusement) en de montage zorgt ervoor dat het uiteindelijke filmpje net zo wordt zoals de prpduktie in gedachten had.. dus ja.. ik probeer daar wel een beetje door heen te kijken.. het is natuurlijk anders als dat je naar een medium gaat, in prive, in intieme setting niet gebonden aan regeltjes etc..

vwb het glaasjes draaien gevoel.. heb ik ook even aan gedacht, vandaar dat ik twijfel.. maar aan de andere kant.. je doet het niet zelf, je praat zelf niet met geesten.. dus in dat geval denk ik niet dat je er zelf last van hebt als je zo'n show bijwoont.. maar je weet het nooit zeker natuurlijk......

Als me tieten een beetje genezen zijn :P

wel snel beslissen, straks is het uitverkocht :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jaren geleden een prive reading gehad met Derek, hij was toen pas net in NL ivm mijn zoontje die niet wilde slapen (toen nog geen 2 jaar oud) en ik had alles, maar dan ook alles geproberd. Wanhopig werd ik ervan. Hij huilde tot kotsen aan toe..! De dingen die Derek me vertelde waren zo precies, zo gedatailleerd..Er waren zelfs 2 dingen waarvan ik dacht dat klopt niet, tot ik 's avonds in een keer het me herinnerde (hij had het bijv over een heftige movement in mijn buik in de 36e week vd zwangerschap) en ik zat te denken aan een ongeluk of val wat nooit gebeurd was, maar....met exact 36 wkn hebben ze mijn zoontje in mijn buik proberen te draaien omdat ie in stuit lag! Had ie dus niet zo fijn gevonden... :ph34r:

Maar het allerbelangrijkste, met zijn tips, sliep mijn kind binnen een paar dagen als een roosje en dat is altijd zo gebleven!

Ook gaf hij me me zijn e-mail en tel.nr. om hem na 2 wkn te bellen omdat hij graag wilde weten of het was gelukt.

Het is echt een heel lieve man met een super energie veld om zich heen. Je wordt vanzelf rustig van hem.

Overigens heb ik met mijn 2e zoontje nooit maar dan ook nooit problemen gehad met het slapen, mocht iemand denken dat het aan m'n opvoedtechniek ligt! :159:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.