Ga naar inhoud

Twijfels na 1 jaar PO, trekt dit nog weg?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

ik zie hierop duidelijk wat je bedoelt. De een wijkt qua vorm idd wat af. Ja wellicht is het kapselvorming. Ik zou zeggen wacht niet en neem contact op met je arts en als je daar niet verder komt met een onafhankelijke arts.

Ze wijken bij mij ook wel heel iets van elkaar af, maar niet zoals bij jou. Bij mij loopt mijn rechterborst wat anders af dan de linker, maar dat is zo minimaal

gr jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Ja, zo van opzij is het wel heel duidelijk, echt totaal anders van vorm, rechts zou je zweren dat het anatomisch is hihi, loopt echt heel mooi af. Ben benieuwd wat hiervan toch de oorzaak kan zijn, hoop dat je snel terecht kunt!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa ik herken er wel wat in...als je mij zij fotoos ziet loopt de linker vloeiend af en rechts heeft wat meer bolling.nou denk ik dat het bij mij komt omdat rechts meer weefsel heeft.

Ik hoop dat rechts nog iets zakt maar goed anders pech gehad.

Ik hoop dat je arts je wat duidelijkheid kan geven!! sterkte ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden heb gebeld!!

10 augustus kwart over 3 dokter is 3 weken op vakantie :rolleyes:

Ik heb uitgelegd dat ik was meer pijn heb en dat ik het idee heb dat het harder is..

Ze zei gelijk kapselvorming :( Mocht ik het niet vertrouwen moet ik even langs de huisarts dan kan hij een melding maken bij het ziekenhuis... ja nu maak ik me wel zorgen

Ook heb ik ne gevraagt hoe ze geplaatst zijn en op mn formulier staat subpectoraal..

Is dit nu dual of volledig onder de spier? (hoop dual want dit was de afspraak..)

Nou nog niks wijzer dus :(

O wat ik kan vinden op internet zijn ze dus volledig onder de spier.. nou dit was niet de afspraak heb nu wel even een dip hoor :133:

Link naar reactie
Delen op andere sites

subpectoraal = dual plane

Zie link: subpectoraal

Jij nog ook lang wachten dus pfff :(

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar kapsel kan verwijderd worden he meid.

Ligt een beetje aan de gradatie of het een kleine of grote ingreep is (dacht ik, na wat ik had gelezen op het net).

Succes lieverdje!!! En sterkte met het wachten!

Dikke knuff en xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

O grr had gevonden dat het volledig onder de spier is :unsure:

Ja ik denk zelf mocht het ze zijn dat het niet erg is..

Maar je hoort soms ook dat het terug blijft komen o help!!!

Ik ga mischien toch langs mn huisarts moet nog een maand wachten :133:

Ze hadden ook een andere arts... mischien daar langs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brr had net even een mega dip maar vriendjelief heeft me opgevrolijkt!!

Ik denk dat het nog steeds moet herstellen en er niks is maar in het ergste geval zou ik opnieuw moeten (alleen aan links) en halen ze het weg :136: Hoop het natuurlijk niet want zie het niet zitten weer 6 weken herstellen.

Maar goed eventjes afwachten en het komt uiteindelijk goed!! Ben toch nog steeds heel blij met mn boobies en over 2 dagen een klein feestje al een jaar po :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan hoef je toch niet weer 6 weken te herstellen?

Vriendin van me heeft na 6 maanden een wissel gehad (een prothese was gedraaid, anatomisch) en haar herstel duurde korter omdat de huid en spier al opgerekt waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm....en dan? als het kapselvorming is? Oh ik ga jou even goed volgen want jou verhaal lijkt veel op mijn beleving alleen zag ik het als iets wat er gewoon bij hoort

Vlg mij krijg je dat toch niet vergoed als het kapselvorming is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

O nou das een voordeel :136:

Ik dacht namelijk weer 6 weken...

Heb het net tegen mn moeder verteld en ze vind het goed dat ik even langs ga en mocht het nodig zijn om opnieuw te doen vind ze het goed!! Zolang het nodig is gewoon doen zei ze pff gelukkig :rolleyes:

Mn arts zei tijden mn consult dat meestal je verzekering het vergoed...

Maar ja zul je zien dat het niet zo is bij mij hihi!!

Ik zal je op de hoogte houden Jen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee er valt echt een last van mn schouders :blush:

Ik voel me echt heel goed wat het ook mag zijn thuis staan ze achter me mn vriend ook voelt echt goed!!

Hopelijk weet ik zo snel mogenlijk wat het is :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen vroeg naar de huisarts!!

Ik denk zelf niet dat het kapsel is maar als ik in mn borst knijp voel ik echt duidelijk verschil links lijkt vast te zitten? rechts zit soepel los?

Nou hopelijk weet ik morgen meer :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden

Vandaag bij de huisarts geweest, heb het gesprek in mijn eigen topic gezet is mischien handiger :136:

Het zouden 2 dingen kunnen zijn

- Beginnende kapsel vorming? (hij vonD het nu nog meevallen maar zou in klein stadium kunnen zijn)

- Prothese zit niet helemaal goed (10 augustus echo laten maken)

Mocht het 1 van de 2 niet zijn raade hij aan het te laten rusten mocht ik er echt mee zitten vond ie dat ik er achter aan moest gaan ;) Was een fijn gesprek nu afwachten tot 10 augustus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.