Ga naar inhoud

Twijfels na 1 jaar PO, trekt dit nog weg?


Aanbevolen berichten

Heey meiden

Vrijdag ben ik bijna 1 jaar po en mega gelukkig met mn boobies :136:

Toch loop ik al een paar maanden te twijfelen over mn linkerborst ondanks lieve eefje me heeft gerustgesteld :blush: ...

Ik weet dat mijn linker kleiner was dus minder weefsel en dat ik deze spier meer gebruik maar waarom is het nu zo'n bolletje en voelt ie toch strakker?

Mn rechter borst voelt echt heel lekker zacht bijna echt zul je zeggen maar mn linker valt over te twijfelen...

Ook wanneer ik lig is dit meer een bolletje en staat hij ook ''rechter''...

Ik heb de laatste tijd ook last van mn borsten echt branderige steken zou het kunnen dat ik nog steeds niet hersteld ben?

Overdag zie ik geen verschil tussen beide borsten maar zodra je een camera pakt of richting de avond gaat met licht krijg je duidelijk te zien dat links echt een bolletje is...

Op de foto heb ik mn armen strak naar achter zodat je het goed kan zien! dit heb ik dus ook als ik normaal sta....

Kan iemand me echt gerust stellen dat dit normaal is? Ik weet dat geen enkele borst gelijk is maar kan me hier soms toch aan storen :blush:

Ben verder mega blij hoor begrijp me niet verkeerd hihi

Liefs :116:

Ps: een half jaar geleden ben ik hiervoor naar mn eigen arts geweest hij vertelde me dat het meeviel en dat het kwam omdat deze minder weefsel had.. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

ik kan dr nix zinnigs over zeggen behalve dat ik die steken ook heel erg heb gehad,maar nu ineens zijn ze weg,tot een paar maanden geleden,heel raar,ik zou gewoon de kliniek even mailen erover,misschien weten hun precies wat het is?

moet een verklaring voor zijn toch?

maar die steken kan je altyd blijven houden he ,schijnt dr bij te horen.:mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje vlinder!

Helaas werkt het ziekenhuis niet met mails... zou dus langs moeten gaan en waarschijnlijk krijg ik hetzelfde te horen?

Ja op dit moment heb ik ook branderige steken en soms houd het aan... maar goed eefje vertelde me dat haar borsten zelfs na 1 jaar nog veranderd zijn en zachter geworden dus moet nog geduld hebben :blush:

Zou toch wel willen weten waarom dit zo is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bij mij zeiden ze dual plane....dan heb je dat eerder .Maar weet niet wat dr van waar is hoor.<_<

Geloof dat ze de oorzaak zelf niet eens echt weten.

Ik heb dr nu na anderhalf jaar geen last meer van,maar kan best ineens weer komen,had dr ook een topcic over geschreven dacht ik tyd geleden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, ik zou het ook helemaal niet weten. Misschien toch maar eens op consult gaan? Maar ik vraag me wel af wanneer je die 'pijntjes' hebt? Ik heb alleen pijn als ik lig en wil rechtkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan met mn arts bellen mischien kan ik beter op consult gaan en foto's meenemen?

Ik heb de pijntjes eigenlijk onverwacht... ik zit nu op de bank lekker tv te kijken en dan komt het ineens op :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onee das natuurlijk vervelend. Zulke pijntjes heb ik (nog) niet. Hopelijk krijg je meer uitleg meid. Hier zijn we op sommige vlakken echt ontwetend over. En je hebt dan zoveel vragen of het er wel bijhoord.

Hopelijk kan er iemand jou meer uitleg geven.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh,

Ja, ik kan snappen dat je toch niet helemaal gelukkig bent met die bolletjesvorm onder bepaalde omstandigheden. Heb ook even zo'n foto gemaakt met m'n armen strak naar achter en moet zeggen dat ik dat dus totaal niet heb. Vermoed net als Vlinder dat dit toch wel meer te maken heeft met die dual plane. Weet niet of daar eigenlijk wel wat aan te doen valt? Misschien even reactie afwachten van je pc.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief je reactie meid!!

Ik ben bang dat mn arts hier vrij weinig mee gaat doen klinkt heel gek... :blush:

Ik wil gewoon weten waarom rechts het dan niet heeft??

Ik heb natuurlijk ook last van een kippen borstje en staat meer naar rechts mischien dat dat er mee heeft te maken?

Begin zelf te denken o heb ik niet te veel gedaan in de 6 weken?

- kon alles zelfs, aankleden boven mn hoofd, douchen, kastjes open maken tillen eigenlijk alles dat deed ik vooral met links..

- zit er nu te veel kapsel?

Ga zo ook even bellen voor eventueel een afspraak weet alleen niet of ik het thuis moet laten weten...

Mn moeder vind dat ik niet moet zeuren... :rolleyes:

O toen ik een half jaar geleden naar mn arts ging zei hij ook dat mijn linkerborst minder strak in zijn pocket zat? dat kan toch niet kloppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi maris,

ik vind het nog wel meevallen op de foto. Mijn chirurgen hebben mij duidelijk vermeld, 14 jr geleden en vorig jaar, dat je geen exact 2 dezelfde borsten kunt creeeren. Er blijven altijd kleinigheidjes. Streven naar perfectie is altijd hun motto geweest.

Over de hard/zachtheid kan ik alleen maar zeggen, je hebt er plastic in gestopt, dat is nu eenmaal harder dan je eigen weefsel. En als je aan de ene kant minder weefsel heb dan aan de andere, maakt het idd wel moeilijker. Ik herken het wel hoor. Persoonlijk heb ik er (nog) geen moeite mee. Ze zijn al zoveel malen zachter dan de vorige prothese. Heb je wel eens nagevraagd of je miss kapselvorming hebt?

Die pijntjes......ik heb nu al 14 jr siliconen en het is voor mij de normaalste zaak van de wereld dat ik die zo af en toe heb.

misschien moet je het ook een klein beetje accepteren. Je hebt nu eenmaal iets onnatuurlijks aan je lichaam gedaan en daar reageerd je lichaam zo af en toe op. En dat bedoel ik niet kwaadschiks hoor meid, maar je hebt dacht ik al verschillende consulten en vragen de afgelopen jr bij de artsen neergelegd welke naar mijn weten goed beoordeeld werden door hen. begrijp je wat ik bedoel?

gr en heel veel sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey jen,

Heel erg bedankt voor je reactie :blush:

Ik begrijp heel goed dat het nooit zo zacht kan voelen als je echte weefsel maar rechts voelt wel zo! Heerlijk zacht en vind het echt super! Maar rechts lijkt voor mijn gevoel ''strakker'' te zitten? Dus niet harder in weefsel maar strakker

Ik heb maar 1 consult gehad en dit was mijn eigen arts mijn moeder wilde absoluut hier en ik was blij dat het mocht!! Kortom mijn arts verteld me dat het komt omdat er minder weefsel zat en dat zelfs deze borst minder strak in de spier zat... waarom is het dan zon bolletje? En naar mijn idee is ie juist strakker!!

Vind het helemaal niet erg hoor als ie harder zou voelen maar vind die rand zo eng :blush:

De pijntjes horen erbij en die neem ik voor lief!!

Toch bedankt voor je reactie meid :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meissie

Ik zou gewoon een afspraak maken met de chirurg.

Hij weet er uiteraard veel meer van af dan wij allemaal!

Heel veel succes!

heb je trouwens niet ieder jaar een controle?

Ik ben ook in een ziekenhuis geholpen en daar wordt ik ieder jaar gecontroleerd.

vind ik wel heel erg prettig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb gemailt maar nog niks terug gehad, vandaag ook gebeld maar grr tot 12 uur waren ze maar open... morgen eventjes bellen en neem deze foto mee als bewijs!!

Nee mn arts heeft zoiets van vertrouw je het niet kom gelijk langs! Dat is wel fijn :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa dat is precies hoe je het omschrijven moet, een strakker gevoel. Dat heb ik ook.

Is het niet een idee om eens op concult te gaan bij een hele andere p.c? andere kliniek en andere arts met mogelijk andere visies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar zat ik ook aan de denken...

Ik voeg 2 foto's doe dat je kun zien wat ik bedoel

beide van de zijkant, rechts loopt mooi natuurlijk af

Links heb ik nog steeds een ''bult'' deze is dus ook strakker...

Morgen wil ik een afspraak maken bij mn arts en neem ook deze foto's mee :blush:

Aan de hand van deze foto's zag mn vriend ook wat ik bedoeld pff ben toch niet zo gek hihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben erg benieuwt wanneer je terecht kan meid, snap dat je je eraan stoort.

Hoop dat hij je meer uitleg kan geven en misschien gerust kan stellen.

Anders even langs een andere pc ;) Kan nooit kwaad lijkt me, zeker niet als je je er zelf zo aan stoort lieverd.

Knuff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt lieverd!!

Hoop zo snel mogenlijk ...

Heb nu al serarios in mn hoofd dat er wat kapsel zit en dat het weghehaald moet worden maar niet zo gek denken hihi..

Wanneer ik nu ook in beide borsten ''hard'' knijp blijf ik links ook last houden en rechts niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar dan krijg je weer die ellende met een piemel :154:

Is ie te groot of te klein, staat hij te veel naar links of rechts.

Is de lengte goed of de dikte.

Pffff nee hoor, Borsten zijn veel mooier dan die rare piemels :153:

Laat mn man het maar niet horen, alhoewel ik denk dat hij het met me eens is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.