Ga naar inhoud

Boobies en hun gewicht!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Bxi die deukjes heb ik ook in mijn schouders, omdat er wel wat gewicht aan hangt natuurlijk meer als een kilo!

hoop niet dat ik er meer last van ga krijgen! ben zoals me moeder dat noemt net een quasimodo of wat was het nou

een aasgier hahahahha!! (en ze beeld het nog uit) lach me dan helemaal dood hahahahaha!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 540 cc per borst dus 540 + 540 -= 1080! simpel!

dat is dan 1 kilo en 80 gram !! cc's en liters komen overeen en liters en kilos dus ook!

Dit klopt niet hoor, liters en kilo`s zijn in dit geval verschillend. Neem maar eens een liter stroop en weeg dat maar eens, zal je zien dat het zwaarder is dan 1 kilo.

Kijk verder eens hier: http://www.goeievraag.nl/vraag/vrouw-siliconen-borsten-drijven.57970

Nee. Een vrouw met grote (natuurlijke) borsten heeft iets meer drijfvermogen dan een vrouw met kleine borsten, puur en alleen omdat ze uit vetweefsel bestaan, dat lichter is dan water en dus blijft drijven. En vrouwen met een grotere boezem hebben over het algemeen al wat meer vet en dus meer drijfvermogen.

Siliconen echter, zijn zwaarder dan water (echt waar !), en dus NIET geschikt om te blijven drijven. Probeer het maar eens uit als je toevallig ergens een voorwerp hebt dat helemaal van siliconen is en niet hol (een stuk speelgoed ofzo, of een onderzetter). Vrouwen met siliconenborsten blijven dus relatief MINDER goed drijven. Het zijn géén zwembandjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja dat zei mijn vriend ook ...de airbag kon aan mijn kant wel uit volgens hem.

Maar geloof t of niet de silliconen blijven drijven !!

Ook gelijk op de keukenweegschaal gegooid hahhaha waar kan je tijdens je herstel toch allemaal mee bezig zijn :P

Wegen precies het aantal cc's in gewicht. 150 cc in dit geval weegt 150 gram.

Toch makkelijk dat ik ze meegevraagd heb ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar weegt een cc siliconen dan ook zoveel als bijv 1 cc water? Want dat is toch zwaarder, water?

Is 360 cc siliconen net zo zwaar als 360cc water dan? Zo ja, dan heb ik 720 gram extra tieten haha.

Ik heb es gegoogled, en kwam hier op: http://www.realself.com/question/saline-cup-implants-weigh

Ze zeggen daar dat siliconen iets minder zwaar zijn. Hmmzz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.