Ga naar inhoud

Boobies en hun gewicht!


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

ik zat er laatst aan te denken, als je een vrouw voorbij ziet komen met mega boobs,

natuurlijk of onnatuurlijk, Zou het dan ook zwaar zijn? :blush: :blush:

ik heb zelf 540 cc per borst bij elkaar wegen ze dus maar liefst 1 kilo en 80 gram!!

Dat zul ik dus de rest van me leven mee hahahah!! :1bouncingboobs:

Wat heb jij aan cc's en wat is je totaal gewicht van je boobies?

Merk je het ook echt in je gewicht en voel je ook dat je ze heb??

Leek mij wel ff leuk om dat met elkaar te delen hahaa :154: :154:

Liefs GlamrockBarbie :116: :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Blonde Dollie

Ja.. Maar als je dus van jezelf al bijvoorbeeld een C cup had en er dan 300 cc ingaat weet je niet wat ze precies wegen... Ik denk echt dat natuurlijke borsten wat zwaarder zijn. Als ik vrouwen met een G cup (puur natuur) zie dan zie je ook echt deuken in hun schouders van de beha bandjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 325 cc dus samen 650 :136: Hihi wat mini vergeleken met de rest :blush:

In het begin merkte ik het echt wel! maar nu helemaal niet meer ^_^

Ja echt borst is denk veel zwaarder is weefsel en vet en wij hebben zakjes flubber hihi :153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

blonde dollie we gaan er even vanuit dat de meeste niet zo veel hebben, en wat je nieuwe borsten nu ongeveer wegen!

dus als je 450cc heb ze dus 900 gram wegen en of je het nu als vervelend ondervind?

en de meeste hebben ook niet echt meer borst of door de zwangerschap uit gelubbert of iets!

maar dat soort dingen zijn er altijd maar dit is niet serieus maar voor de lol ;)

Marisjuh, ze zien er niet mini uit hhaahah!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi erg toch! met mn kleine 325 maar ze zijn gelukkig iets groter uitgevallen hihi!!

Kom jij met je dikke 1 kg en 80 gr :unsure:

Ja we gaan alleen de protheses zelf wegen anders is het zon gedoe :P

Ik denk dat niemand er last van heeft omdat je er vanzelf aan went ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel wel in mijn ene borst het extra gewicht, maar die andere totaal niet.

Op de vraag of eigen weefsel zwaarder is . . . . . ik denk het niet! Meiden die een borstverkleining hebben gehad komen vaak van een F cup of groter en wordt er tijdens de operatie vaak tussen de 400 en 600gr (cc) weefsel weg gehaald waardoor er vaak nog een B kleine C cup hebben als resultaat.

Waarom staan de bh bandjes strak in de schouders gedrukt . . . omdat siliconen borsten stevig onder een spier zitten en daarom geen extra ondersteuning nodig hebben van een bh, maar zie het meer als een mooie verpakking!

Dames die een natuurlijke grote cup hebben moeten een bh dragen omdat natuurlijke grote borsten erg hangen door het gewicht en daarom opgevangen moeten worden in een bh en dat drukt dan in je schouders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel wel in mijn ene borst het extra gewicht, maar die andere totaal niet.

Op de vraag of eigen weefsel zwaarder is . . . . . ik denk het niet! Meiden die een borstverkleining hebben gehad komen vaak van een F cup of groter en wordt er tijdens de operatie vaak tussen de 400 en 600gr (cc) weefsel weg gehaald waardoor er vaak nog een B kleine C cup hebben als resultaat.

Waarom staan de bh bandjes strak in de schouders gedrukt . . . omdat siliconen borsten stevig onder een spier zitten en daarom geen extra ondersteuning nodig hebben van een bh, maar zie het meer als een mooie verpakking!

Dames die een natuurlijke grote cup hebben moeten een bh dragen omdat natuurlijke grote borsten erg hangen door het gewicht en daarom opgevangen moeten worden in een bh en dat drukt dan in je schouders!

Dit klinkt erg logisch :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vetweefsel is lichter dan water, daarom drijft vet ook :D.

blijven jullie boobs eigenlijk drijven in t zwembad? want sillicone is ook 0,003 gram (of zoiets) lichter dan water als t goed is!

ik heb 2x 500cc gekregen en had al een kleine B van mezelf. ben dus een kilo zwaarder na operatie en als ik nu zonder bh loop voel ik dat wel hoor, moet echt steeds herinneren dat ik rechtop moet lopen met de schouders naar achteren, maar denk dat een kwestie van wennen is :)

bij de weegschaal trek ik er ook standaard een kilo af nu ;)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja mijn schouders trekken ook nog steeds heeeel erg naar voren en doet ook pijn als ik ze recht trek!

toch even langs de dokter voor houdingslessen of een rechttrekband?

klinkt allemaal erg logisch van de natuurlijke en onnatuurlijke!

ik heb zelf ook geen last van het gewicht maar onbewust toch wel?

doordat ik nog krommer loop??

hmmmm :rolleyes::unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vetweefsel is lichter dan water, daarom drijft vet ook :D.

blijven jullie boobs eigenlijk drijven in t zwembad? want sillicone is ook 0,003 gram (of zoiets) lichter dan water als t goed is!

ik heb 2x 500cc gekregen en had al een kleine B van mezelf. ben dus een kilo zwaarder na operatie en als ik nu zonder bh loop voel ik dat wel hoor, moet echt steeds herinneren dat ik rechtop moet lopen met de schouders naar achteren, maar denk dat een kwestie van wennen is :)

bij de weegschaal trek ik er ook standaard een kilo af nu ;)

xxxx

Hoi rox jij hebt zelfs 500 cc gekregen. Moet jij ook zo wennen aan de grote? Want dan zijn die van jou nog groter als die van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook bijna een kilo! 2 x 475 cc..

Ook ik loop nog krom ja, terwijl ik het zelf niet eens meer merk! Mijn vriend wijst me er continue op: schouders recht!

Als ik dan in de spiegel kijk zie ik op mn rug echt mn 2 schouderbladen naar achteren steken..

Toch heb ik niet het idee dat het echt van het gewicht komt.. want dat voel ik eigenlijk niet zo (wel beetje met lopen en bewegen, maar niet met zitten)

Misschien de spier en huid die nog niet volledig gerekt zijn en daardoor trekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 1 kilo erbij ,en dat voel ik eigenlijk alleen als ik zonder bh ronddartel,vind dat niet echt prettig zitten,heb t liefste dan een elastisch bh-tje aan ,

rugpijn had ik ervoor ook al ,dus dat vind ik een beetje onzin.

ben wel een trouwe bh draagster omdat ik geen hangtieten wil vooral.:1bouncingboobs:

Ben dr veels te blij mee nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sabia ik ben dolgelukkig met de 500cc had echt niet kleiner gemoeten hoor! je went er zo snel aaan!volgende week weet je niet beter meer!

en ik denk dat dit precies het formaat is waar ik mee geboren had moeten worden :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sabia ik ben dolgelukkig met de 500cc had echt niet kleiner gemoeten hoor! je went er zo snel aaan!volgende week weet je niet beter meer!

en ik denk dat dit precies het formaat is waar ik mee geboren had moeten worden :D

xx

had je dat gelijk of pas na een week?

Ik ben me namelijk dood geschrokken vanmorgen met douchen toen ik ze in real life zag :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vlinder jij heb echt een mooie hang erin! zou ik eigenlijk wel een

moord voor willen doen hoor!

hoop dat de mijne ook wat meer gaan hangen!!

ja ik vind sportbh veeel lekkerder zitten ook hoor!! dan die beugel dingen! heel sexy maar

wat oncomfortabel!

ik ben er ook achter gekomen dat al me bh's eigenlijk te klein zijn!!

pfffffff haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen idee wat mijn natuurlijke 70FF/70G weegt maar ik weet wel dat ze zwaar zijn, eigenlijk te zwaar voor mijn lichaam. Ik heb deukjes in m'n schouders en moet altijd erg goede bh's dragen, bij goedkope rommel krijg ik rugpijn/hoofdpijn en last van m'n schouders en bij te dunne bandjes een enorm snijdend gevoel. Dat vind ik wel heel jammer want opzich misstaat het niet heel erg. Oké kleiner zou mooier zijn maar ik ben niet topzwaar. Maar die pijn is echt niet leuk!

Ik ben ook wel benieuwd of vrouwen met implantaten er ook last van hebben? kan me wel voorstellen dat achter de spier minder last geeft als voor de spier, lijkt mij, want dan geeft de spier ook steun...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sabia ik had het vrijwel meteen, maar zoals je bij mn fotos kunt zien stonden mijn borsten ook direct al niet zo strak en heb ook totaal geen pijn gehad. misschien omdat ik medium profile heb.

maar het voelde direct heel eigen, maar geloof dat bijna iedereen de eerste dagen schrikt hoor!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.