Ga naar inhoud

susi : 25 juli 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey meisjes,

De eerste keer dat ik iets op het forum post. Ik heb vorige week woensdag mijn eerste consult gehad met dokter Verdonck van de Wellnesskliniek, maar kan nog wel wat raad gebruiken.

Ik ben 1.61 m en weeg 51 kg. Ik heb nu een gewone b-cup en dokter verdonck rade me aan om tussen de 250 cc en de 280 cc te blijven.

Maar 250 zou niet echt een groot verschil zijn zei hij.

Ik kan me alleen moeilijk inbeelden wat het resultaat zal zijn van 280 cc.

Kan iemand me hierbij helpen.

Groetjes Jill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jill,

Leuk dat je ook bij de Wellnesskliniek bent geweest bij Dr Verdonck. Ik wordt aankomende maandag door hem geopereerd.

Het is moeilijk in te schatten hoe groot 280 cc zal zijn, het is gewoon bij iedereen verschillend.

Je kan altijd nog op een 2e consult gaan en nog eens goed die pasprothese passen, en nog eens goed met de pc overleggen.

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Susi met je nieuwe boobs!

Hoe gaat het nu met je?

Groetjes

hee lady,s

Nou eindelijk voel ik me een beetje beter en kan ik jullie laten weten hoe t allemaal is verlopen.

Ik moest me op 25 juli melden om 7:00 in de welneskliniek,eenmaal aande beurt ging t opzich vrij snel allemaal om 8:00 ging ik naar de ok en rond 10:00 was ik weer op mijn kamer.

Toen ik wakker werd voelde ik me als of een tractor over me heen was gereden maar natuurlijk wel hardstikke blij ja ik had ze eindelijk.

voelde me opzich wel goed,dacht mmm de pijn valt wel reuze mee (maar daar ging ik nog wel op terug komen).

Om 14:00 mochten we naar huis dus ik ging recht zitten in bed en ja hoor voelde me in een keer echt niet goed,zei tegen me man,ik weet niet wat er is maar ik ga buitenwesten en voor de rest weet ik ook ff niets meer.Wat bleek, mijn bloeddruk ging veel te laag.

Nou toen ik weer bij kwam lagen mijn benen in de lucht,en moest dus toch maar nog even blijven.

Uiteindelijk thuis aangekomen heb ik veel geslapen.En ja de pijn viel nog steeds reuzen mee had alleen een beknelt gevoel door de tape,maar ja wat moet dat moet.

Toen kwam de nacht ..........in bed slapen lukte niet dus toch maar beneden op de bank en mijn hubby ging gezellig met me mee.Is toch een schat.

De pijn werd voor mijn gevoel maar meer inplaats van minder maar ja ik werd ook met t uur blauwer,heb blauwe plekken niet normaal.of ja eigenlijk wel maar ja je schrikt er wel van ze zitten tot op mijn heup ,mn aan mijn rechterborst.

Dag 4 heb ik de kliniek gebeld of ik de tape niet al mocht verwijderen werd gestoord van de jeuk,dit mocht maar dan wel meteen de sportbh aan doen.oke zo gezegd zo gedaan,

mijn man de tape verwijderd en toen boooooh wat kwam me daar te voorschijn wat een toeters hahahahaha.zat wel erg veel vocht .sportbh maatje 75 F Nu dag 7 de eerste keer weer in bed geslapen ging redelijk

Vind t geheel wel nog een beetje vreemd uitzien lijkt net of de prothese zo hoog zit hoop wel dat dit nog allemaal iets omlaag zakt en dat t wat zachter word lijkt nu wel van steen hahahaha

Nou ik ben al met al blij dat ik t heb gedaan maar vond de eertse dagen wel echt afzien,had ik niet verwacht dacht je hebt 2 bevallingen achter de rug dan zal dit toch wel te doen zijn qua pijn maar viel me echt vies tegen..........

Maar t loont zich wel ...........hahahahahaa dikke knuffel van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Susi,

Ik heb net je verslagje gelezen, je bent twee dagen eerder als ik geopereerd, dus herkenning!!

Ik zie ook nog erg blauw en een geel decollete, verder ook blauw onder oksel en op mijn zij (gekke plek?) De zwelling vind ik wat tegenvallen om eerlijk te zijn. Dacht dat het net als flinke stuwing na bevalling zou zijn, maar dit vind ik op het moment nog wat heftiger. Ik doe ook vrij weinig op een dag, gelukkig word ik erg verwend door man (en kids). :136:

Heb jij het idee dat de zwelling al wat zakt?

Sterkte verder met herstellen!

Groetjes Roentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Susi,

Ik heb net je verslagje gelezen, je bent twee dagen eerder als ik geopereerd, dus herkenning!!

Ik zie ook nog erg blauw en een geel decollete, verder ook blauw onder oksel en op mijn zij (gekke plek?) De zwelling vind ik wat tegenvallen om eerlijk te zijn. Dacht dat het net als flinke stuwing na bevalling zou zijn, maar dit vind ik op het moment nog wat heftiger. Ik doe ook vrij weinig op een dag, gelukkig word ik erg verwend door man (en kids). :136:

Heb jij het idee dat de zwelling al wat zakt?

Sterkte verder met herstellen!

Groetjes Roentje

hee roen

wat fijn om te lezen dat je t zelfde ervaart als ik ja voor jou natuurlijk niet hahaha

ja ik doe ook haast niks heb gisteren enn beetje was gevouwen heb ook geluk met mijn hubby en kids alleen de kleinste snapt niet waarom ik haar niet kan optillen wel zielig hoor en dat frustreerd wel moet ik zeggen.

Wat de zwelling betreft neemt ze m.i.z niet echt af nee en t blauwe neemt maar toe,t zit ook allemaal nog erg hoog bij jou dan ???????

knuffel van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ja die kleine van je zal het wel even lastig vinden, sneu dan he. Nou ja komt goed zullen we maar zeggen. Mijn kids zijn 11 en 7 en vinden het niet leuk hun moeder zo te zien, maar helpen heel lief. Vandaag zijn ze met mijn man naar Lineushof, ik zit in tuinstoel, half in zonnetje te herstellen met een boek (nu even binnen). Niet verkeerd zou ik zeggen. Alles staat klaar voor me op rijk hoogte en vandaag gaat alweer iets beter als gisteren, maar zwelling vind ik giga en lastig. Ik kan nog geen sportbh aan, maar loop in spica rond (zo'n breed rekverband), met een hoog topje erover is het eigenlijk niet te zien. Loop alleen heel voorzichtig en wat gebukt haha, de buren zullen wel denken.

Slapen vind ik drama en met douchen en aankleden word ik geholpen door mijn lieve hubbie. Dit is wel een hele aparte periode hoor, maar ja voor het goede doel he ;-)

Liefs Roentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey susi,

Bedankt voor je lieve berichtje!!

Leuk om je verslagje te lezen!

Je implantaten zullen vast nog een stuk indalen en soepeler worden.

Misschien is het handig om arnica pillen te nemen tegen de blauwe plekken?

Ik neem ze sinds donderdag in dus hoop dat helpt en ik niet onder de blauwe plekken zit na mijn operatie.

Maar het zal allemaal wegtrekken, net als de pijn. Komt allemaal goed ;)

Veel sterkte de komende tijd, groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey susi,

Bedankt voor je lieve berichtje!!

Leuk om je verslagje te lezen!

Je implantaten zullen vast nog een stuk indalen en soepeler worden.

Misschien is het handig om arnica pillen te nemen tegen de blauwe plekken?

Ik neem ze sinds donderdag in dus hoop dat helpt en ik niet onder de blauwe plekken zit na mijn operatie.

Maar het zal allemaal wegtrekken, net als de pijn. Komt allemaal goed ;)

Veel sterkte de komende tijd, groetjes!

hahahaha ja aankleden is echt dramatisch he.....

Maar ik kan t nu zelf en ja je mag je armen weer omhoog doen gelukkig na de eerste 24 uur zeiden ze tegen mij en dat gaat prima.

krijg nu ook weer de jeans zelf over mijn billen getrokken hahahahaha hij maakt me wel steeds de knoop dicht hahahahaha.is inderdaad wel een apparte tijd samen.

Kan mijn kids al aankleden gaat wel allemaal iets langzamer maar t gaat.

Ja ben blij als t resultaat eindelijk zichtbaar is vind t maar niks zo maar ja geduld moeten we hebben!!!!!!!!!!!!

geniet ze lekker verder in de tuin nu t zonnetje er eindelijk eens is en hoop dat je verder snel opknapt. ps petje af voor je hubby,ik ben ook geprezen met zo,n lieverd hahahahah

gr van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii susi,

Die tape is ook echt vreselijk he, die zit zo strak en ik ben zelf ook heel benieuwd, ik wil ze zo graag zien.

Weet alleen niet of ik die tape er zelf af durf te halen over paar dagen,, vond jij dat niet akelig??

Had jij veel last van de pijn enz??

Ik heb pijn aan mijn rug en van boven de borsten tot aan mijn buik. Mijn armen kan ik ook niet zo goed bewegen.

Maar goed ik ben dan ook pas 1 dag verder.

Op het resultaat moet je inderdaad nog wachten, ze zullen nu wel al langzaam bezig zijn met indalen,, maar het wachten erop is vervelend.

Maar snel zie je verschil hoor en zie je al een beetje van het resultaat!

Wou dat ik al wat verder was haha.

Hoop dat verder alles goed met je gaat en dat je vrijwel nergens meer last van hebt!

Liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii susi,

Die tape is ook echt vreselijk he, die zit zo strak en ik ben zelf ook heel benieuwd, ik wil ze zo graag zien.

Weet alleen niet of ik die tape er zelf af durf te halen over paar dagen,, vond jij dat niet akelig??

Had jij veel last van de pijn enz??

Ik heb pijn aan mijn rug en van boven de borsten tot aan mijn buik. Mijn armen kan ik ook niet zo goed bewegen.

Maar goed ik ben dan ook pas 1 dag verder.

Op het resultaat moet je inderdaad nog wachten, ze zullen nu wel al langzaam bezig zijn met indalen,, maar het wachten erop is vervelend.

Maar snel zie je verschil hoor en zie je al een beetje van het resultaat!

Wou dat ik al wat verder was haha.

Hoop dat verder alles goed met je gaat en dat je vrijwel nergens meer last van hebt!

Liefs Missy

hee missy

En gaat t al iets beter met je?

Heb mijn vriend de tape laten losknippen is echt niks akeligs aan hoor voelt heerlijk,en er beweegt niks hahaha blijft net als met de tape,je moet wel meteen een sportbh aan doen dan,dat zeiden ze me aan de telefoon dus ben van tevoren naar de lingeriezaak geweest heb een goedkopere gepakt op ongeveer naar huis de tape verwijderd en toen terug voor de preciese maat hahahahaha.

Met mij gaat t prima nu ben wel nog bond en blauw en soms krijg ik wat steekjes.Kan ook goed op de zij sklapen nu HEERLIJK.Moet echt oppassen dat ik nu niet te veel doe.

Zal bij jou ook snel wel beter gaan hoor als je de eerste 2 dgn om hebt gaat t steeds een beetje beter,hou me op de hoogte hihihii.dikke knuffel van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee susi

Ja zo op zich gaat het wel, die slaaproes heeft mij geen goed gedaan.

En k kan ook niet goed tegen de antibiotica of de diclofenac, heb van de huisarts zetpillen gekregen tegen de misselijkheid.

De pijn valt zo op zich wel mee, heb alleen af en toe een steek onder mijn rechterborst.

En dat rotverband zit zo strak dat ik het gevoel heb soms niet genoeg lucht te krijgen. Had gebeld naar de kliniek of ik die op de 4e of 5e dag eraf mocht halen en de assistente aan de telefoon zei minimaal 10 dagen omhouden behalve als ik het echt niet meer trek. Ja dat doe ik dus al bijna niet meer. En als ik dat zo lees hier op het forum dan haalt bijna iedereen het verband er eerder vanaf.

Weet alleen niet hoe ik dat nu moet doen met de bh maat en welk merk sportbh ik moet halen ??

Je hebt geluk dat je al lekker op je zij kan slapen, daar verlang ik ook al naar haha

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee susi

Ja zo op zich gaat het wel, die slaaproes heeft mij geen goed gedaan.

En k kan ook niet goed tegen de antibiotica of de diclofenac, heb van de huisarts zetpillen gekregen tegen de misselijkheid.

De pijn valt zo op zich wel mee, heb alleen af en toe een steek onder mijn rechterborst.

En dat rotverband zit zo strak dat ik het gevoel heb soms niet genoeg lucht te krijgen. Had gebeld naar de kliniek of ik die op de 4e of 5e dag eraf mocht halen en de assistente aan de telefoon zei minimaal 10 dagen omhouden behalve als ik het echt niet meer trek. Ja dat doe ik dus al bijna niet meer. En als ik dat zo lees hier op het forum dan haalt bijna iedereen het verband er eerder vanaf.

Weet alleen niet hoe ik dat nu moet doen met de bh maat en welk merk sportbh ik moet halen ??

Je hebt geluk dat je al lekker op je zij kan slapen, daar verlang ik ook al naar haha

Groetjess

Hee missy

Echt zo stom aan die telefoon die meid wat ik erhaan had zei haal t er maar gewoon af dat kan,als je maar meteen een sportbh aan doet,echt zo vreemd.Maar ik weet hoe je je voelt echt dramatisch vind t knap dat er meiden zijn die t volhouden ik in iedergeval niet.

En ja ik zat ook met dat euvel dat ik niet wist wat voor bh ik ben gewoon naar een goede lingeriezaak gegaan en heb me daar een laten aanmeten.Nu las ik gister dat je van die banden krijgt voor op de bh om t te helpen indalen allemaal weet jij daar toevallig iets van,want mij is daar niks over verteld.

Wat vervelend dat je zo misselijk bent,hoop dat die medicatie je daar vanaf helpt,en verder gaat ie een beetje daar??????

Nog ff en je kan ze ook bewonderen :125:

Dikke knuffel van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloww,,

Ja was ook echt stom aan de telefoon,, moet morgen sowieso nog ff terug bellen naar de kliniek over mijn medicijnen en dan vraag ik dat nog eens.

Want op het consult heb ik aan Verdonck gevraagd of die band eraf mocht als die zou gaan verschuiven of iets dergelijks en dat was goed als ik maar gelijk die sportbh aan deed.

Ik heb dat hier inderdaad ook gelezen over die band, maar mij hebben ze daar ook niks over verteld. De een heeft die gebruikt en de ander weer niet en het is toch allemaal goed gekomen.

Ik heb eens op internet gekeken en die kun je wel bestellen mja weet niet goed of ik dat wel moet doen.

Ga jij dat wel doen?

Veel liefs van Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloww,,

Ja was ook echt stom aan de telefoon,, moet morgen sowieso nog ff terug bellen naar de kliniek over mijn medicijnen en dan vraag ik dat nog eens.

Want op het consult heb ik aan Verdonck gevraagd of die band eraf mocht als die zou gaan verschuiven of iets dergelijks en dat was goed als ik maar gelijk die sportbh aan deed.

Ik heb dat hier inderdaad ook gelezen over die band, maar mij hebben ze daar ook niks over verteld. De een heeft die gebruikt en de ander weer niet en het is toch allemaal goed gekomen.

Ik heb eens op internet gekeken en die kun je wel bestellen mja weet niet goed of ik dat wel moet doen.

Ga jij dat wel doen?

Veel liefs van Missy

hee missy

En hoe gaat ie nu bij jou nu een paar daagjes verder.Bij mij wel prima eigenlijk,heb nu nog maar een beetje spierpijn.wat wel vreemd is ze branden zo hahahahaha tiet in de fik,verder geneest t bij mij goed de littekentjes zien er prima uit en alleen mijn rechter borst is nog blauw.

Ik ga de band inderdaad niet dragen,zijn er inderdaad genoeg die hem niet hebben gehad en die hebben ook prachtige boobs hi,denk dat we gewoon geduld moeten hebben tot dat de boel gaat zakken.

dikke knuffel van mij, ps ben benieuwd wat ze zeiden aan de telefoon????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj susi

Met mij gaat het wel goed, de ergste pijn is voorbij. Alleen smorgens met opstaan heb ik nog een klein beetje last.

Verder heb ik af en toe een klein beetje pijn en heb soms ineens wat steekjes. Overmorgen gaan de gaan de hechtingen eruit. Die jeuken soms ook verschrikkelijk erg. Laat het dan ook gelijk een beetje nakijken.

De band is er trouwens al een week vanaf. Ik moest vorige week terug naar de kliniek omdat ik gestruikeld was en ik had pijn aan mijn rechterborst. Gelukkig was er niks aan de hand en mocht ik gelijk de bh aan.

En hoe gaat het nu met jou? En met het branderige gevoel?

Zijn ze trouwens al wat meer ingedaald?

Veel liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben helemaal in de war met de dagen. Morgen gaan de hechtingen eruit en niet overmorgen haha.

Dacht de hele tijd dat het dinsdag was OEPS

Dat krijg je als je maar wat thuis zit en niet veel kan doen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben helemaal in de war met de dagen. Morgen gaan de hechtingen eruit en niet overmorgen haha.

Dacht de hele tijd dat het dinsdag was OEPS

Dat krijg je als je maar wat thuis zit en niet veel kan doen hihi

hee missy

Je mag ook wel in de war zijn hoor heb ik zelf ook dat binnen hangen met dit shit weer in dit kikkerland is echt niet alles en dan kun je ook nog niet alles

Ik hang mezelf wat op de lip :angry:

Wist helemaal niet dat je was gevallen,zal wel schrikken zijn geweest,maar heb ff terug gelezen en begreep dat t allemaal wel mee viel toch??????

Hoe bevallen je twee nieuwe vriendinnen je dan tot nu toe,zijn ze bij jou al een beetje gezakt of nie????

Bij mij gaat ie opzich wel goed maar wel super gevoelig allemaal als ik ga douchen doen me de tepels al pijn :154::154::154: en soms staan me boobs echt in de fik :69::69:

Verder kan ik al vrij veel maar rechts blijft toch een beetje achter,gelukkig ben ik niet meer een regenboog van kleur.

Dus al met al gaat ie best al vrij snel goed allemaal.

ben benieuwd hoe t verder nu met je is

dikke knuffel van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee missy

Je mag ook wel in de war zijn hoor heb ik zelf ook dat binnen hangen met dit shit weer in dit kikkerland is echt niet alles en dan kun je ook nog niet alles

Ik hang mezelf wat op de lip :angry:

Wist helemaal niet dat je was gevallen,zal wel schrikken zijn geweest,maar heb ff terug gelezen en begreep dat t allemaal wel mee viel toch??????

Hoe bevallen je twee nieuwe vriendinnen je dan tot nu toe,zijn ze bij jou al een beetje gezakt of nie????

Bij mij gaat ie opzich wel goed maar wel super gevoelig allemaal als ik ga douchen doen me de tepels al pijn :154::154::154: en soms staan me boobs echt in de fik :69::69:

Verder kan ik al vrij veel maar rechts blijft toch een beetje achter,gelukkig ben ik niet meer een regenboog van kleur.

Dus al met al gaat ie best al vrij snel goed allemaal.

ben benieuwd hoe t verder nu met je is

dikke knuffel van mij

hmmmmmm dat is wel een beetje raar gezicht kom ik net onder de douche uit zit de ene boob lager dan de ander ,was zo aan t wachten tot ze gingen zakken gaan ze nu scheef :146:

:106::106: is dat normaal?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj susi

Gelukkig dat het goed bij jou gaat. Denk dat 1 borst al wat meer ingedaald is dan de andere. Jammer dat het bijna nooit tegelijk gebeurd.

Dat branderige gevoel heb ik niet echt. Ze jeuken wel ontzettend erg en links is gevoeliger dan rechts, waarschijnlijk omdat die kleiner was ??

En gevoelige tepels heb ik ook ja haha :P kan ze amper aanraken.

Gisteren heb ik voor de eerste keer gedoucht, moet zeggen dat ik dat best eng vond en k durfde ze bijna niet aan te raken, voelde zo raar. Had jij dat ook in het begin?

Ik denk dat ze een klein beetje aant beginnen zijn met zakken, hoop wel niet dat ze kleiner gaan worden, vind ze zo mooi.

5 september mag ik terug op controle bij mijn pc, hij is dan terug van vakantie en dan kan ik hij kijken hoe het gaat enz.

Ik was trouwens inderdaad gestruikeld, ik met mezelf opvangen mijn spier dus echt goed verrekt, het deed echt pijn. En dan ga ik me natuurlijk zorgen maken he. Maar gelukkig zei dokter Horn dat er niks was en dat het gewoon een spier was.

Hoop dat je andere borst ook snel gaat indalen zodat je ze mooi gelijk hebt! :D

Veel liefs van missy :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.