Ga naar inhoud

susi : 25 juli 2011 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

zal me even voorstellen heet susi ben 34 jaar en heb 2 kindjes een jongen en een meisjeben happy married :126:

Wilde al sinds mijn pubertijd een borstvergroting maar heb t nooit aangedurft,nu een paar jaartjes later ben ik vorige week om consult geweest in genk,voelde echt geweldig,jaaaaaaaaaaaa ik stond er eindelijk echt niet tegeloven.

De operatie datum is ook al vrij snel namelijk op 13 juli aanstaande spannend allemaal zeg........................................... duurd me nu al te lang

groetjes susi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat je naar de Wellness kliniek gaat!

Ik word daar op 4 augustus geopereerd.

Hoe ging je consult en wat werd je aangeraden m.b.t. implantaat en aantal cc's?

Groetjes

Hoi parkiet

T consult ging erg goed was wel een beetje nerveus maar wist wel nog wat ik allemaal wilde vragen.

Mijn pc is dr verdonck een erg aardige man vond ik en nam zich ook de tijd en legde t allemaal goed uit.

Ik krijg 330 cc en dan achter de spier geplaatst,hij rade achter de spier aan daar mijn borsten toch al behoorlijk waren uitgezakt(hahahahaha pffffff) door mijn zwangerschappen.

ben je ook al op consult geweest???????

groetjes susi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en alvast heel veel succes !

hoi mvrcarlaa

hee parkiet dat is ook al morgen spannend geniet er maar van ik vond t geweldig hahahaha,ben benieuwd hoe t jou bevalt.

En ja ik hoop echt dat ze mooi worden ben zo benieuwd je weet t ja niet mmmmm en dan eerst nog die dagen de tape dus t duurd wel even voordat je ze echt kan zien.

gr susi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Susi.

Ik hoor veel positieve verhalen over Dr. Verdonck dus denk dat je wel een goede keuze hebt gemaakt. Ik ga donderdag naar Dr. Visser voor mijn borstvergroting dus ben benieuwd. Ik krijg 300 cc dus iets kleiner maar dan Dual plane. Dr. Visser zei dat ik hiermee op een 70D uit kan komen.

Welke maat wil je hebben en welke maat heb je nu??

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Susi.

Ik hoor veel positieve verhalen over Dr. Verdonck dus denk dat je wel een goede keuze hebt gemaakt. Ik ga donderdag naar Dr. Visser voor mijn borstvergroting dus ben benieuwd. Ik krijg 300 cc dus iets kleiner maar dan Dual plane. Dr. Visser zei dat ik hiermee op een 70D uit kan komen.

Welke maat wil je hebben en welke maat heb je nu??

Liefs Sandra

hallo sandra

Ja dr verdonck was ook echt super,je bent toch wel een beetje nerveus voor zo,n consultje en ja je weet niet echt wat je je moet voorstellen van zo,n pas sessie zal ik t maar noemen,maar hij deed t allemaal in allerust en gaf je ook t gevoel dat alle vragen welkom waren.Ik zelf heb nu een kleine lege b cup en zou ongeveer naar een volle c kleine d gaan,hij gaf wel aan dat ik in de toekomst misschien wel een borstlift zou moeten doen,maar ik zou er net zo goed tevreden mee kunnen zijn,dus ja we zien wel in de toekomst,mij gaat t erom dat er weer iets zit waar wat hoort tezitten :1big_boobs:.Donderdag is ook al vrij snel spannenddddddd welk maatje heb je dan nu en hoe groot ben je zelf eigenlijk,ik ben 1.56 en weeg 48 kilo,ben erg benieuwd hoe je t gaat ervaren,laat wel iets weten he gr susi

Femmy dank je voor t aan passen had t allemaal gelezen maar deed t nog verkeerd en wist toen niet hoe ik kon aanpassen :152::152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!! :D

Gefeliciteerd ook al met je datum!!

hoi ja geweldig toch kan t bijna niet geloven zijn nu echt nog maar een paar daagjes en dan gaan mijn boobie,s er echt komen,eindelijk,hoop dat ze mooi worden,maar dat zal wel goed komen,zie wel een beetje op tegen die slaap verdoving,heb al veel ok gehad maar (geen schoonheidsoperatie,s) allemaal onder narcose,vind dit best akelig maar ja laat t maar op me af komen.Vraag me af of echt alle vrouwen die tape zolang hebben laten zitten en hoe ze dat ervaren hebben.groetjes susi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Susi,

Zelf ben ik 1,70 en weeg ik momenteel 53 kilo. Ik heb nu een 70A/AA en hoop toch met die 300cc op een 70D uit te komen. We moeten het allemaal donderdag maar afwachten.

Ik heb zelf ook een topic daar zal ik uitgebreid verslag doen na donderdag :rolleyes: Je kan hem vinden via mijn profiel..

Spannend allemaal!!

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Susi,

Zelf ben ik 1,70 en weeg ik momenteel 53 kilo. Ik heb nu een 70A/AA en hoop toch met die 300cc op een 70D uit te komen. We moeten het allemaal donderdag maar afwachten.

Ik heb zelf ook een topic daar zal ik uitgebreid verslag doen na donderdag :rolleyes: Je kan hem vinden via mijn profiel..

Spannend allemaal!!

Liefs Sandra

yeeeaaah we weten eindelijk hoe laat t woensdag gaat gebeuren ik moet er om half tien zijn,vind t zo spannend allemaal ben echt benieuwd naar t resultaat!!!!!!! ff een vraagje met de pijn enz zou ik als de tape is verwijderd na twee weken op vacantie kunnen hebben jullie daar ervaringen mee?/?? groetjes susi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Susi spannend allemaal! Lees mijn topic ook even anders, ik ben gisteren geopereerd in de Wellness Kliniek bij dr Damen. Ik heb 275 achter de spier gehad. Ik ben 1.70 en 60 kg.

Zodra het tape eraf is ga ik foto's plaatsen hier van voor en na :-) Het mag er bij mij trouwens na 10 dagen al af, en das maar goed ook haha, het zit niet echt lekker! Maar het schijnt de zwelling goed tegen te gaan. Ik denk dat je na 14 dagen best op vakantie kan, als je je maar rustig houdt en niet gaat tillen of sjouwen. Het moet goed inkapselen! Ik heb een kennis die te snel weer alles ging doen en die kon mooi opnieuw geopereerd worden. Maar of jij nou thuis relaxt of op vakantie maakt niet uit lijkt me! :lol:

Liefs

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Susi...welkom hier en gefeliciteerd met je datum :)

13 juli is al heel snel maar je kan het maar gehad hebben...ja toch?

Ik heb dat ook wel een beetje hoor de angst voor de narcose maar ben verder aardig de zenuwen de baas.

Wij tellen met je mee af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Susi...welkom hier en gefeliciteerd met je datum :)

13 juli is al heel snel maar je kan het maar gehad hebben...ja toch?

Ik heb dat ook wel een beetje hoor de angst voor de narcose maar ben verder aardig de zenuwen de baas.

Wij tellen met je mee af.

erg lief dat jullie zo mee leven vind t ook inderdaad erg spannend allemaal maar zenuwen heb ik wel redelijk onder controle zijn echt zenuwen in positieve zin hahahahaha.Ben echt al helemaal verslaafd aan t forum vind t zo leuk om die dingen te kunnen delen met mensen die er net zo vol van zijn als ik . groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

erg lief dat jullie zo mee leven vind t ook inderdaad erg spannend allemaal maar zenuwen heb ik wel redelijk onder controle zijn echt zenuwen in positieve zin hahahahaha.Ben echt al helemaal verslaafd aan t forum vind t zo leuk om die dingen te kunnen delen met mensen die er net zo vol van zijn als ik . groetjes van mij

oh ik word helemaal gek,ben nooit verkouden en nu mmmmmm niet normaal stront neus verkouden hoop dat dat woensdag maar over is want straks gaat t misschien wel allemaal niet door schiet in de stress.........................................................gr susi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj susi,,

Met die verkoudheid zal het wel goed komen..

Gewoon rustig aan doen en iets tegen de verkoudheid pakken..

Je neus goed stomen helpt,, en wat bij mij ook wel goed helpt is die rhino wat je moet vullen met klein beetje zout en lauw water.. Spoelt echt ontzettend goed,, vooral de holtes enz..

Voelt in het begin wel beetje raar aan..

Liefs Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj susi,,

Met die verkoudheid zal het wel goed komen..

Gewoon rustig aan doen en iets tegen de verkoudheid pakken..

Je neus goed stomen helpt,, en wat bij mij ook wel goed helpt is die rhino wat je moet vullen met klein beetje zout en lauw water.. Spoelt echt ontzettend goed,, vooral de holtes enz..

Voelt in het begin wel beetje raar aan..

Liefs Missy

zoooooo nog een nachtje slapen en dan is t zover yeaaaaa eindelijkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En is je verkoudheid over? :D

heeeel veel succes morgen !

Waar ga je heen op vakantie?

2 weken erna moet wel kunnen je mag alleen niet zwemmen!

hee wat lief dat je zo snel reageert en me succes wenst ben best een beetje kriebelig nu hahaha

J gaat redelijk alleen nog s,morgens en s,avonds dus valt reuze mee heb geen koorts of zo dus t zal wel goed komen hahahah,we weten nog niet waar we naar toe gaan en of we wel gaan gewoon ff afwachten hoe mijn herstel gaat zijn en anders nog snel een lastminut hahaha mag wel vliegen met je verse boobs????? zal toch wel of nie??? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa je mag wel vliegen.. Maar lijkt me niet ideaal om naar een warm land te gaan als je geen leuke tops en bikini's aan mag!

en niet mag zwemmen! Maar goed misschien is het wel wat voor jou :)

Gelukkig dat je niet meer verkouden bent. Anders loop je operatie toch wel gevaar!

Geniet nog even van het buikslapen of zijslapen vanacht, zal na je operatie wel even anders zijn!

Enne knuffel je mannetje nog even heel goed, want dat gaat straks ook moeilijk! ;) hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

heel veel succes morgen!!!

xxx

hee lady,s

Er was wat storm aan de kust sorry dat ik niets meer van me heb laten horen,mijn operatie is verzet en ben uiteindelijk gisteren geopereerd jaaaaaa jullie lezen t goed ik heb ze EINdelijk

Al met al is t me tot nu toe allemaal wel meegevallen alleen t slapen en rechtkomen valt erg vies tegen.Ik zit nog helemaal in de tape ben wel erg benieuwd hoe t er gaat uit zien hahahaha

Ik ben wel al behoorlijk blauw zelfs tot aan mijn buik maar ja komt wel allemaal goed denk ik.Hoop dat t met jullie ook allemaal goed gaat en dat jullie tevreden zijn met t resultaat.lieve groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.