Ga naar inhoud

Liever iets meer CC gewild ?


mii18

Aanbevolen berichten

Hoi Ladies...

Eigenlijk hoor ik niks anders hier op het forum: had ik maar meer CC genomen!!

Lees het zoveel en zelf denk ik dit nu ook!

Dus, wie heeft dit ook?

Hoeveel CC en welke cup zou je dan willen?

Liefs :116:

P.s Ik zou voor de 600 CC gaan, voor de spier, bij Bruno en voor cupmaat 75F/G

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik moet zeggen, dat ik groter verwacht had met 400 cc, was zelfs bang dat het te groot zou worden, maar nu denk ik: had best wat meer gemogen.

hoop maar dat het nog zakt en meer wordt hihih

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuke topic !

ik kreeg 350cc achter de spier en het is net goed !

niet te groot niet te klein !

ik heb eigenlijk 70F , maar niet altijd makkelijk te vinden ! dus meestal moet ik 75E kopen !

supertevreden !

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik ben met mijn 450 cc helemaal tevreden, zou niet groter willen! Vind ze zo prima bij mijn lijf passen, zit nu op een 75-80F cup, of een E mocht deze groot uitvallen. Maar ik zou ook zeker niet kleiner hebben gewilt. Nee, ben echt meer dan supertevreden.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk wel heel tevreden met mn kleine 325 :136:

Wel zou ik bij een wissel denken aan anatomische voor de spier ook bij bruno!! Zou graag wat meer druppel vorm willen

Dan rond de 350 a 400 max 450 cc om wel op deze cup te blijven hihi

Ik heb het idee dat ze iets geslonken zijn moest eerst bijna overal 70F 75E hebben maar nu zijn die soms te groot :blush:

Toch vind ik 70 E soms Fje een super maatje :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jup dat heb ik dus ook :o met mijn 210-240 cc ben ik hier op het forum een van de kleintjes haha en achteraf gezien had ik toch nog een maatje groter gewild!

Maar ja de dokter heeft er wel voor gezorgd dat het er nu heel natuurlijk uitziet dus daar ben ik dan weer heel blij om ! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii,

Meen je dat nou??? Je borsten zijn echt prachtig!!! Maar ja, ik ben nog niet geopereerd, dus ik kan nog niet meepraten over het "ik had graag meer cc's gewild" syndroom;)

Ik vraag me wel af waarom je niet terug zou gaan naar dr. Plovier? Je bent toch wel tevreden over het resultaat (moet nog geholpen worden dr. Plovier over 10 dagen)...

Xx Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mii8,

Jouw borsten zijn prachtig! Maar ik snap je heel goed hahahaha.

Ik zou denk ik ook iets groter gaan dan 450 cc maar ms maar 100 cc. Hoe groter hoe lastiger het is om leuke bh's en bikini's te kopen.

Maar ik ben super blij met mijn boobies al denk ik soms nou het valt wel mee met de grootte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou ook iets groter gewild hebben 420 cc vroeg ik om maar volgens de PC was dit onnatuurlijk bij me lichaam, ben op zijn advies af gegaan maar had naar mezelf moeten luisteren :-) ik ben wel tevreden met hoe ze er verder uit zien! mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@andrea, nee hoor bn echt super tevreden over dr.plovier!

En hij heeft me mooie boobs gegeven..

Aleenn vind dat bruno ook echt super boobs maakt.. En hij plaatst altijd voor de spier en dat zou ik graag willen bij een wissel vandaar.. Maak je maarr geen zorgen over plovier want komt wel goed bij jou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 380cc anatomisch dual-plane en vond ze de eerste 5 weken toch wel aardig aan de grote kant, maar nu 3 1/2 maand po ben ik ook heel tevreden met het resultaat cup 75E.

Ik hoop natuurlijk dat ik nooit een wissel hoef ondergaan, maar mocht dat wel het geval zijn, dan zou ik gaan voor 480cc anatomisch dual-plane om het weer ff mooi op te vullen want je huid wordt natuurlijk wel weer wat slapper na 10, 15, 20 jaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hoeven ze niet per definitie groter, al had meer cc's zeker gemogen en ook niet misstaan ghehehehe :11:

Wel zit ik met de vorm en om die (wat meer) gelijk te krijgen heb ik zo'n 600cc nodig.

Dus (achteraf) had ik zeker meer gewild, alleen al voor de vorm.

Met een wissel dus: 600cc, denk dat ik dan op bh-maat G uitkom ;)

Net als Mii, dan naar Bruno (of Selms, it depends lol) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is het wel duidelijk dat ik meer had gewild met m'n 200 cc's

Gaat nu gebeuren na 19 jaar gaan er 500 in.

Ik vind als je niet tevreden bent en je hebt de middelen moet je voor meer gaan.

Niet zo stom zijn als ik en wachten tot een wissel noodzakelijk is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook een Plovier-meid en na de operaie vertelde hij mij dat hij er 650cc in had gestoken, eerlijk meiden ik zag het eventjes niet meer zitten. Ik dacht bij mezelf binnenkort zie je mijn borsten binnenkomen en dan mezelf. Ik moet zeggen dat ik super gelukkig ben met mijn BooBieS en dat Plovier wel goed kan inschatten wat past bij je lichaam.

Veel liefs Shaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuke topic

ik moet eerlijk zeggen ik had ook meer verwacht van mijn 435 cc high profile

vroeg om een grote C/d heb nu bh maat B/c zoals ik hier veel lees komen veel meiden veel groter uit met soms nog wel minder cc

vind mijn borsten wederom wel heel mooi vooral van voor en bovenaf gezien maar mis de projectie als ik ze van de zijkant bekijk(met 6 weken op na controle was ik nog heel erg blij met de grote inmiddels 3 mnd po en ze zijn ruim 3 cm geslonken)

mijn omgeving verklaart me voor gek omdat die ze goed vinden en dat het beter is als wat ik had

maarja als je een bepaald beeld in je hooft hebt over de grote en dat is het uiteindelijk niet is dat moeilijk

12 juli heb ik een afspraak met dr plovier om dit met hem te bespreken

dat het niet is geworden wat ik had verwacht

vind het wel eng

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mii wist niet dat je eenmaal achter de spier met de tijd voor de spier de protheses kan plaatsen. Goed om te weten :)

@Shaan heel herkenbaar wat je dacht van waarschijnlijk komen mn borsten eerst en dan mezelf :)

En ik schrok me ook een bult toen ik hoorde dat er 700cc inzat.

Ik ben tevreden over de cc en Plovier heeft goed ingeschat wat er bij mijn lichaam past :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 255cc ben ik ook 1 van de "kleintjes" hoewel ik op een 70E ben uitgekomen en om een grote C vroeg. Ook ik zou ze stiekum wel groter gehad willen hebben maar ik wilde ook dat het mijn lichaam zou passen. En dat doen ze!!

Ook zou ik de volgende keer (als dat moet) voor ronde gaan. Ik vind ze namelijk best wel plat aan de bovenkant....

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook zeker tevreden met een 75E,het moet nog leuk zijn hé het shoppen,vind het nu och soms al lastig met hemdjes niet meer,geen hemdjurken,je kunt het al niet sluiten,zeker als je toch smal bent,wil zeker niet groter,ik weet dat bloot nog anders is maar we moeten toch gekleed lopen en dat maakt het nu net moeilijker,laat staan voor de grotere cups nee dnku ben net tevreden,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 375cc ronde mentor dual plane.

Ik had ze achteraf ook groter gewild. Misschien dat ik dan ook geen double bubble had.

Ik ga vrijdag terug naar de PC om een en ander te bespreken. Ik krijg zo en zo een heroperatie omdat ik dus die double bubbel heb en mijn implantaat/borstplooi rechts niet goed zit.

Tegen mij was gezegd dat ik op een volle D uit zou komen. Het is echter een C geworden, in sommige BH's een D.

Wat ik alleen met implantaten raar vind is dat ik nu een grotere cup en kleinere omvang moet hebben om de BH goed te laten zitten.

Mijn omvang in cm is 86 (dus eigenlijk een 85C), maar die zit vaak niet goed omdat de borsten te breed zijn, maar een 85D is weer veel te groot. 80D gaat wel.

Mocht ze deze implantaten moeten wisselen, dan wil ik ook meer cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi :)

Ik heb 300 cc voor de spier gekregen. Ik ben onwijs blij met de grootte, serieus. Ik krijg nu al veel opmerkingen over dat ik zulke grote borsten heb en ik ben bang dat als ik 500 cc ofzo had genomen ik geen enkele passende beha kan gaan vinden!

Maar ik weet wel dat de kans groot is dat als ik ooit zwanger raak en borstvoeding ga geven, ze daarna wat ruimer gaan zitten. Dan ga ik uiteraard voor een wissel en zullen er vast wel meer cc's in gaan.

Maar voor nu ben ik tevreden! :)

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai ladies!

ik denk soms ook dat ze best nog wat groter mochten zijn (nu 380 cc) maar als ik dan naar mijn voor-na foto's kijk,

heb ik echt NIETS te klagen! :D!!! Ze zijn een heel pak mooier en dan ben ik er super tevreden mee.

Ze passen nu ook goed bij mijn gestel, dat is ook belangrijk toch.

Denk met grotere boobs dat mannen enkel nog daarnaar zouden gapen haha.

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.